آوین ویژه»

توماس مولر رسما از بایرن مونیخ خداحافظی کرد آغاز اجرای طرح یارانه معیشتی کالابرگ از ساعت ۱۷ امروز هجدهمین عرضه اولیه سال امروز انجام می‌شود تاکید استاندار آذربایجان شرقی برلزوم تسریع در تکمیل طرح انتقال آب ارس رئیس جمهور کره جنوبی از استیضاح گریخت البرز یکی از صادر کنندگان صنایع دستی است ۷.۵ همت، ارزش معاملات دیروز صندوق‌های طلا مراسم «شیرخوارگان حسینی» در ارومیه خبر خوش مدیر سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران حمایت قاطع رئیس جمهور عراق از برقراری ثبات و امنیت در سوریه بیش از دو هزار امامزاده و بقاع متبرک؛ میزبان طرح آرامش بهاری اژه‌ای: خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر قضایی به مردم کرمانشاه هدف از سفر است بهروزآذر: حفظ کرامت و امنیت زنان دغدغه همه مسئولان کشور است عراق: نقشه‌هایی برای کشاندن جنگ به سمت دیگر کشورها وجود دارد دمای هوای آذربایجان شرقی طی هفته جاری بین ۲۰ تا ۲۴درجه پیش‌بینی می‌شود نامزدهای بخش اصلی جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند فرصت سوزی صادرات فرش دستباف ایران با مصوبات داخلی مصادیق ظلم به زنان در جامعه و خانواده در لایحه تامین امنیت زنان

1

پاسخ “هما” به گزارش تأخیر پروازهای شهر فرودگاهی امام (ره)

  • کد خبر : 100384
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۲
پاسخ “هما” به گزارش تأخیر پروازهای شهر فرودگاهی امام (ره)

ایران‌ایر اعلام کرد: مقایسه عملکرد ایرلاین‌ها بدون در نظر گرفتن تعداد پروازها، تنوع مسیرها، حجم عملیات پروازی و شرایط خاصنوروز، نمی‌تواند تصویر دقیقی از واقعیت فعالیت‌ها ارائه دهد.

به گزارش بازار، پاسخ روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شهر فرودگاهی امام به شرح زیر است؛

«در پی انتشار گزارشی با عنوان “کمترین تاخیر پروازها در نوروز ۱۴۰۴ متعلق به شرکت سپهران”، نکاتی جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی مخاطبان گرامی به استحضار می‌رسد: نخست آن‌که مقایسه میان عملکرد شرکت‌های هواپیمایی، بدون در نظر گرفتن تعداد پروازها، تنوع مسیرها، حجم عملیات پروازی و شرایط خاص ایام نوروز، نمی‌تواند تصویر دقیقی از واقعیت فعالیت‌ها ارائه دهد.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” تنها در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۴، با انجام ۶۴۷ پرواز به ۲۳ مقصد داخلی و ۹ مسیر بین‌المللی، سهم عمده‌ای در جابجایی مسافران نوروزی داشته است.

این در حالی است که بخشی از توان عملیاتی شرکت به اجرای پروازهای حج عمره اختصاص یافته بود؛ عملیاتی خاص و حساس که اجرای دقیق آن، نیازمند هماهنگی و توان مضاعف در حوزه‌های مهندسی و پشتیبانی است. اصولا با توجه به شرایط خاص مسافرین پروازهای حج، تاخیر بخش جدایی ناپذیر این پروازها می‌باشد.

با وجود این شرایط، “هما” با تأمین به‌موقع ناوگان پروازی و برنامه‌ریزی منسجم، موفق شد خدمات‌رسانی گسترده‌ای به مسافران داخلی و بین‌المللی ارائه دهد.

طبق ارزیابی‌های انجام‌شده از سفرهای نوروزی ۱۴۰۴، میزان نارضایتی و عدم رضایت در پروازهای نوروزی کاهش داشته، رضایت از خدمات “هما” نسبت به شرکت‌های خارجی ۱۶ درصد افزایش یافته و در نهایت رضایت از انجام به‌موقع پروازهای داخلی و بین‌المللی رشد ۱۹ درصدی داشته است.

این آمارها نشان‌دهنده‌ی تلاش شبانه‌روزی کارکنان “هما” در تمامی بخش‌ها برای ارتقاء سطح خدمات و پاسخ‌گویی مؤثر به نیاز مسافران در ایامی پرتردد و حساس است.

در خصوص میانگین تأخیر نیز یادآوری می‌شود که صرف عدد خام، بدون توجه به گستره عملیات، حجم مسافران، تنوع مسیرها و مأموریت‌های چندگانه شرکت‌ها، نمی‌تواند مبنای قضاوت دقیق و منصفانه‌ای قرار گیرد.

علاوه بر موارد بیان شده، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال آمادگی انجام پروازهای عملیات بزرگ حج تمتع ۱۴۰۴ است که این موضوع باعث از خط خارج شدن بخش بزرگی از ناوگان هما شد.

“هما” با اتکا به تجربه و تخصص بیش از ۶ دهه فعالیت در صنعت هوانوردی کشور، همچنان در مسیر بهبود خدمات، ارتقاء رضایت مسافران گام برمی‌دارد. انتظار می‌رود در تحلیل‌ها و ارزیابی‌ها، تمام ابعاد فعالیت‌ها و شرایط متفاوت عملیاتی شرکت‌ها بصورت کارشناسی و دقیق مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=100384

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.