آوین ویژه»

همایش «حکمرانی و سیاستگذاری رسانه‌ای در ایران» فراخوان داد تلگرام و یوتیوب ۲۲ بهمن رفع فیلتر می‌شوند؟ ناکارآمدی سامانه جامع تجارت، اصناف را دچار چالش کرده است معرفی آموزه‌های امام علی(ع) از اهداف برنامه های ایام میلاد نور است جراحت بازیگر فیلم «جودی» ایناریتو را متوقف کرد عراقچی: اولویت ما همسایگان ما هستند «دست تنها» در نشست خبری فیلم فجر؛ سینمایی بدون بزک و با طعم واقعیت اژه‌ای: خدمت‌رسانی به مردم با کوتاه شدن فرآیندها تسهیل شود درگیری در تیم ترامپ بر سر ایران درگیری شدید در مرز لبنان و سوریه انتشار یک آلبوم به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان راه اندازی ۶ شهردخت جدید تا روز دختر ترامپ: حل مشکل ایران کار آسانی است ۳۷۱ خودرو حادثه ساز و خطر آفرین در استان سمنان توقیف شد دانشجوی دانشگاه تهران در درگیری سارقان کشته شد نبنزیا: اوکراین آینده نباید جزئی از هیچ بلوک یا ائتلافی باشد حاج قاسم از زاویه عملیات جنگی؛ این تصاویر دیده نشده بود حقوق پایین کارگران دل کارفرماها را سوزاند! | مهاجرت این قشر همه را نگران کرد

0

پاسخ “هما” به گزارش تأخیر پروازهای شهر فرودگاهی امام (ره)

  • کد خبر : 100384
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۲
پاسخ “هما” به گزارش تأخیر پروازهای شهر فرودگاهی امام (ره)

ایران‌ایر اعلام کرد: مقایسه عملکرد ایرلاین‌ها بدون در نظر گرفتن تعداد پروازها، تنوع مسیرها، حجم عملیات پروازی و شرایط خاصنوروز، نمی‌تواند تصویر دقیقی از واقعیت فعالیت‌ها ارائه دهد.

به گزارش بازار، پاسخ روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شهر فرودگاهی امام به شرح زیر است؛

«در پی انتشار گزارشی با عنوان “کمترین تاخیر پروازها در نوروز ۱۴۰۴ متعلق به شرکت سپهران”، نکاتی جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی مخاطبان گرامی به استحضار می‌رسد: نخست آن‌که مقایسه میان عملکرد شرکت‌های هواپیمایی، بدون در نظر گرفتن تعداد پروازها، تنوع مسیرها، حجم عملیات پروازی و شرایط خاص ایام نوروز، نمی‌تواند تصویر دقیقی از واقعیت فعالیت‌ها ارائه دهد.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” تنها در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۴، با انجام ۶۴۷ پرواز به ۲۳ مقصد داخلی و ۹ مسیر بین‌المللی، سهم عمده‌ای در جابجایی مسافران نوروزی داشته است.

این در حالی است که بخشی از توان عملیاتی شرکت به اجرای پروازهای حج عمره اختصاص یافته بود؛ عملیاتی خاص و حساس که اجرای دقیق آن، نیازمند هماهنگی و توان مضاعف در حوزه‌های مهندسی و پشتیبانی است. اصولا با توجه به شرایط خاص مسافرین پروازهای حج، تاخیر بخش جدایی ناپذیر این پروازها می‌باشد.

با وجود این شرایط، “هما” با تأمین به‌موقع ناوگان پروازی و برنامه‌ریزی منسجم، موفق شد خدمات‌رسانی گسترده‌ای به مسافران داخلی و بین‌المللی ارائه دهد.

طبق ارزیابی‌های انجام‌شده از سفرهای نوروزی ۱۴۰۴، میزان نارضایتی و عدم رضایت در پروازهای نوروزی کاهش داشته، رضایت از خدمات “هما” نسبت به شرکت‌های خارجی ۱۶ درصد افزایش یافته و در نهایت رضایت از انجام به‌موقع پروازهای داخلی و بین‌المللی رشد ۱۹ درصدی داشته است.

این آمارها نشان‌دهنده‌ی تلاش شبانه‌روزی کارکنان “هما” در تمامی بخش‌ها برای ارتقاء سطح خدمات و پاسخ‌گویی مؤثر به نیاز مسافران در ایامی پرتردد و حساس است.

در خصوص میانگین تأخیر نیز یادآوری می‌شود که صرف عدد خام، بدون توجه به گستره عملیات، حجم مسافران، تنوع مسیرها و مأموریت‌های چندگانه شرکت‌ها، نمی‌تواند مبنای قضاوت دقیق و منصفانه‌ای قرار گیرد.

علاوه بر موارد بیان شده، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال آمادگی انجام پروازهای عملیات بزرگ حج تمتع ۱۴۰۴ است که این موضوع باعث از خط خارج شدن بخش بزرگی از ناوگان هما شد.

“هما” با اتکا به تجربه و تخصص بیش از ۶ دهه فعالیت در صنعت هوانوردی کشور، همچنان در مسیر بهبود خدمات، ارتقاء رضایت مسافران گام برمی‌دارد. انتظار می‌رود در تحلیل‌ها و ارزیابی‌ها، تمام ابعاد فعالیت‌ها و شرایط متفاوت عملیاتی شرکت‌ها بصورت کارشناسی و دقیق مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=100384

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.