آوین ویژه»

انقلاب سبز؛ کشاورزی هسته‌ای و امنیت غذایی ایران همکاری دادستانی و حوزه علمیه قم برای اصلاح و بازپروری متهمان خسروپناه: پیام رهبر معظم انقلاب منشور جدید حوزه علمیه است ۵۹ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند تسلیت رئیس‌جمهور ایران به مردم چین/ آمادگی برای ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه ارتش: انسداد مرزهای کشور به سود امنیت داخلی و همسایگان است ۳ پیام مهم ترامپ برای ایران  ویژگی های امام مهدی (عج) در کلام پیامبر اعظم(ص) برگزاری مراسم «پیوند حماسه‌ها از توس تا خرمشهر» افزایش ناامنی در سوریه/ داعش به تحریرالشام شبیخون زد راه حل خلاص شدن از شر انگل‌های خون‌خوار نشست خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مالزی بن گویر: نتانیاهو سیاست تسلیم برابر حماس را انتخاب کرده است وحید امیری در دربی بازی می‌کند؟ اخبار بریکس؛ از همکاری‌های هسته‌ای تا پیشرفت‌های پزشکی در ایران و چین گلشیفته فراهانی در شماره جدید مجله فشن جراحی معجزه‌آسا | نجات جنین ۳۴ هفته‌ای در شکم مادر

1

تکریم ارباب رجوع در ادارات استان سمنان

  • کد خبر : 112694
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰:۱۴
تکریم ارباب رجوع در ادارات استان سمنان

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه دوشنبه در دیدار با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در دفتر خود خواستار تکریم ارباب رجوع در مجموعه‌های اداری و دولتی سراسر استان سمنان شد.

وی با بیان اینکه ادارات باید با احترام کار مردم را راه بیاندازند، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم در مراجعه به آنها سردرگم نباشند و همچنین نسبت به راه انداختن کارهایشان ابهامی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین رسالت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و ابراز کرد: روابط‌عمومی‌ها باید گره‌گشایی از امور مردم را وظیفه خود بدانند تا بتوانند در خدمت رسانی موفقیت کسب کنند.

مطیعی با بیان اینکه رسیدگی به مشکل مراجعه‌کنندگان مورد توجه تمام کارکنان اداری باشد اما روابط عمومی‌ها باید بیشتر از دیگران در این زمینه کار کنند، گفت: یکی دیگر از کارکردهای روابط عمومی‌ها می‌تواند ارتباط بین مخاطبان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان آن ارگان باشد که امور را به سمت اصلاح شدن سوق دهد.

وی همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از رسالت روابط عمومی‌ها این است که بتوانند خروجی نشست‌ها را به سمت حل مسئله پیش برده و در اطلاع رسانی اقدامات و خدمات هم اهتمام داشته باشند، افزود: روابط عمومی می‌تواند پیشانی یک دستگاه باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=112694

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.