آوین ویژه»

اتاق اصناف ایران عضو شوراهای عالی وزارت کار شد شانس به بازنشستگان کارگری رو کرد | واریز مبلغ همسان سازی در این تاریخ قطعی شد حجت‌الاسلام قمی: ۷۰ درصد معتکفین امسال نوجوان و جوان بودند ترس صهیونیست‌ها از رزمایش مشترک چین و مصر سفر وزیر خارجه رژیم جولانی به ترکیه طارمی آماده فینال لیگ قهرمانان می‌شود واکنش گروه‌های فلسطینی به طرح خطرناک وزیر تندرو صهیونیست جوانی جمعیت؛ سرمایه ای برای توسعه پایدار و امنیت اجتماعی کارگران و کارفرمایان برای دستمزد ۱۴۰۴ متحد شدند سازمان جهانی بهداشت: اسراییل ممنوعیت آنروا را لغو کند فوری/ سوء‌قصد به جان رئیس آموزش و پرورش سراوان + جزئیات ماجرا پیاده روی و سوگواری جاماندگان اربعین در ملایر «صدای قدم‌های آب» به موزه سینما می‌رسد برگزاری مراسم سید مقاومت در شفت وعده خنکای دوباره در اتوبوس‌های داغ پایتخت تصویر منتشرشده از ضارب در اقدام تروریستی امروز واقعیت ندارد مردم این شهرها در این تاریخ منتظر رئیس‌جمهور باشند «ثائر حماد»؛ تک‌تیراندازِ اسیری که ۱۷ نظامی صهیونیست را شکار کرد

1

ارسال پیامک تبلیغاتی بدون اجازه مشترک ممنوع است

  • کد خبر : 114083
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱:۴۸

یک مقام رگولاتوری گفت:بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال هرگونه پیامک انبوه تبلیغاتی از سوی دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات بدون دریافت اجازه قبلی از مشترک ممنوع است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی قلیچ خانی درباره راهکارهای فعال سازی و غیرفعال سازی دریافت پیامک های تبلیغاتی گفت: پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره‌ها، سامانه کد دستوری #800* راه‌اندازی شده است و با این امکان، مشترکان می‌توانند نسبت به فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای هر اپراتور اقدام کنند.

وی افزود: ارسال کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی از سرشماره‌های خدماتی نیز ملزم شده‌اند عبارت “لغو 11” را در انتهای پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد 11 به سرشماره‌ای که از آن پیامک دریافت کرده‌اند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.

قلیچ خانی درخصوص فعال سازی دریافت مجدد این پیامک ها تصریح کرد: علاوه بر این، مشترکان می‌توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی خدماتی (پیامک‌هایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می‌شود)، عدد 12 را به همان سرشماره ارسال کنند.

معاون طرح ریزی و پایش عملکرد اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده گفت: مشترکانی که بدون رضایت خود پیامک انبوه دریافت می‌کنند میتوانند با مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به https://195.cra.ir  و یا تماس با شماره ۱۹۵ شکایت‌های خود را برای دریافت پیامک های تبلیغاتی مزاحم ثبت کنند.

وی درباره برخورد با متخلفان در این حوزه افزود: رگولاتوری تمامی شکایت‌های مربوط به پیامک‌ها را بررسی و در صورت تکرار تخلف موارد را به کمیته رسیدگی به تخلفات دارندگان پروانه ارجاع می‌دهد تا مطابق با مقررات با متخلفان برخورد شود.

معاون طرح ریزی و پایش عملکرد اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده تصریح کرد: بر اساس مصوبه ۳-۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با عنوان « مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوایی پیامکی» ارسال هرگونه پیامک انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و ارزش افزوده از سوی دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات بدون دریافت اجازه قبلی از مشترک ممنوع است.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=114083

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.