آوین ویژه»

میدان ارگ قلب گردشگری کرمان؛ هویت تاریخی کرمان مملو از گردشگر تردد خودروها در تمامی محورهای برف گیر استان کرمان اکران مردمی فیلم «باغ کیانوش» در شیراز تجمع بزرگ دانشجویان مشهدی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی برگزار شد ماجرای باورنکردنی صدام از ایرانی‌ها / رازی که بعد از مرگ برملا شد! آیت الله جوادی آملی با آیت‌ الله سیستانی در نجف اشرف دیدار کرد مرکز هوش مصنوعی «گوگل» در عربستان فوری: پوکو X۶ پرو آپدیت جهانی HyperOS ۲ را دریافت کرد قرآن حمایت از مستضعفین را بر عهده مومنین گذاشته است ضرورت حمایت از سمن‌ها برای توسعه اجتماعی کشور پهپاد نظامی بیرقدار TB۳ رکورد شکست برنامه ریزی جامع برای زیرساخت کتابخانه‌ای استان بوشهر تدوین شود طنین نوای «الهی العفو» در شهرهای آذربایجان غربی تصویب تسهیل تامین مالی بانک‌ها از طریق بازار سرمایه اسراف منابع کشور با تخصیص ارز به مونتاژکاران «ثریا» امشب زنده از ایروان روی آنتن می‌رود زن قدرتمند کاخ سفید را بشناسید هشدار قزاقستان درباره اخبار گمراه کننده پیرامون سقوط هواپیمای مسافربری باکو

1

دریافت جایزه ۲۰ هزار دلاری از اینستاگرام / چه کسانی پول می‌گیرند؟

  • کد خبر : 114334
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۸
دریافت جایزه ۲۰ هزار دلاری از اینستاگرام / چه کسانی پول می‌گیرند؟

اینستاگرام با هدف افزایش تعداد کاربرانش، جایزه‌ی ویژه‌ی ۲۰ هزار دلاری برای تولیدکنندگان محتوا درنظر گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، اینستاگرام برای رقابت با پلتفرم‌هایی مثل تیک‌تاک و یوتیوب، طرح جدیدی با هدف افزایش جذب کاربران راه‌اندازی کرد. در این طرح آزمایشی به نام Referrals، برخی از تولیدکنندگان محتوای آمریکایی به‌صورت دعوت‌نامه‌ای انتخاب شده‌اند تا در صورت دعوت موفق کاربران جدید به اینستاگرام، پاداش نقدی دریافت کنند.

به نقل از زومیت، بر اساس جزئیات منتشرشده، کاربران منتخب می‌توانند از دو مسیر درآمدزایی داشته باشند: ۱۰۰ دلار برای هر کاربر جدیدی که با لینک اختصاصی ثبت‌نام کند، یا ۱۰۰ دلار به‌ازای هر ۱۰۰۰ بازدید واجد شرایط از اپلیکیشن. سقف کلی درآمد برای هر نفر در این برنامه ۲۰ هزار دلار تعیین شده است.

اینستاگرام از شرکت‌کنندگان در طرح Referrals می‌خواهد تا لینک‌های مربوط به پروفایل، پست‌ها یا استوری‌هایشان را خارج از اینستاگرام مثل یوتیوب، تیک‌تاک، دیسکورد یا ساب‌استک منتشر و افراد جدید را جذب کنند. این رویکرد تمرکز متا بر جذب کاربران از سایر پلتفرم‌ها را نشان می‌دهد.

طرح Referrals از ابتدای می (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شروع شده است و تا ۶ هفته ادامه دارد. شرکت Glimmer به‌عنوان همکار اینستاگرام، وظیفه‌ی پرداخت پاداش‌ها را برعهده دارد. این حرکت بخشی از تلاش‌های گسترده‌ی متا برای حفظ سهم بازار و پشتیبانی مالی از تولیدکنندگان محتوا است.

در سال‌های اخیر، اینستاگرام برنامه‌های مختلفی برای حمایت مالی از کاربرانش معرفی کرده است؛ از پاداش‌های ویژه برای کاربران مهاجر از تیک‌تاک گرفته تا قراردادهای انحصاری تولید ریلز.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=114334

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.