آوین ویژه»

ترافیک در این جاده‌های شمالی سنگین است اظهار احساسات رزاقی‌نیا درباره پیوستن به استقلال سخنگوی جبهه اصلاحات ایران خطاب به ائمه جمعه: کشتی را سوراخ نکنید! ضربه سهمگین قطعی برق به تولید ورق خودروی ایران/ محصولات فولادی گران می‌شوند؟ کشف ۳ قبضه سلاح و شکار غیرمجاز در شهرستان خفر فوری / بشار اسد سوریه را ترک کرد تروریست‌ها به مرز ایران رسیدند +جزئیات اولین واکنش باشگاه استقلال به جدایی موسیمانه اسپاتیفای قابلیت پیام خصوصی معرفی کرد نماینده مجلس: نخبگان و دلسوزان کشور بمب اتم می خواهند! نخستین تصویر تابوت پیکرهای سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی‌الدین ۴۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافتند یک ایرانی مدیر مالی ایلان ماسک شد سهراب بختیاری زاده هم “حیا کن رها کن” شنید برنامه‌های فرهنگی باید مسئله محور و نقطه زن باشند سرمربی استقلال: گل ارزانی از ذوب‌آهن دریافت کردیم خرید سرشناس استقلالی‌ها به ایران رسید دمای هوا در خراسان شمالی به منفی ۱۸ درجه خواهد رسید

0

همکاری شیرین بین‌المللی در صنعت زنبورداری

  • کد خبر : 115172
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۶
همکاری شیرین بین‌المللی در صنعت زنبورداری

نخستین همایش بین‌المللی زنبور عسل با هدف ایجاد ارتباطات بین‌المللی، بهبود بازاریابی و ارتقای جایگاه ایران در صنعت جهانی عسل برگزار شد؛ دکتر اسلامی‌تبار، دبیر اجرایی همایش، در گفت‌وگویی تصویری بر لزوم تعامل سازنده با کشورهای پیشرو در این حوزه تأکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ دکتر اسلامی‌تبار، دبیر اجرایی نخستین همایش بین‌المللی زنبورعسل، در گفت‌وگویی تصویری به تشریح اهداف این رویداد پرداخت و گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این همایش، ایجاد ارتباط و تعامل مشترک با کشورهایی است که در حوزه زنبور عسل بیشترین تلاش را داشته و دستاوردهای قابل توجهی در صنایع مرتبط با آن کسب کرده‌اند.

وی افزود:  هدف ما این است که از تجربیات و فناوری‌های به‌روز این کشورها بهره‌مند شویم، به‌ویژه در زمینه روش‌های بازاریابی و مارکتینگ که این کشورها به‌کار گرفته‌اند. در واقع، ایجاد یک ارتباط (B2B) میان کشورهای همسایه که در صنعت زنبورداری پیشرو هستند، از برنامه‌های کلیدی این همایش بود.

وی با تأکید بر اهمیت پیوند میان صنعتگران و زنبورداران، ادامه داد: این همایش فرصتی را فراهم کرد تا فعالان صنعت زنبورداری، اعم از تولیدکنندگان، صنعتگران و بهره‌برداران، بتوانند با یکدیگر تعامل و ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند؛ هدف نهایی، ایفای نقشی مؤثر و کلیدی توسط ایران در صنعت جهانی زنبورداری است.

دکتر اسلامی‌تبار با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه ایران در این حوزه گفت: ایران با وجود اینکه از نظر میزان تولید عسل در رتبه سوم جهانی قرار دارد، اما متأسفانه در زمینه بازاریابی و فروش عسل و فرآورده‌های آن، عملکرد مطلوبی نداشته و این موضوع به‌نوعی یک درد و دغدغه جدی در صنعت به‌شمار می‌رود بنابراین یکی از مأموریت‌های اصلی این همایش، کمک به تثبیت و ارتقای جایگاه ایران در بازارهای جهانی عسل و فرآورده‌های وابسته است.

وی همچنین به گستره مشارکت در این رویداد اشاره کرد و افزود: در این همایش، بیش از ۳۰ شرکت فعال در صنایع مرتبط با زنبور عسل حضور داشتند؛ این شرکت‌ها طیف وسیعی از فعالان را شامل می‌شدند؛ از آزمایشگاه‌های تخصصی گرفته تا تولیدکنندگان و حتی مصرف‌کنندگان نهایی که از محصولات پایه زنبور عسل در صنایع مکمل، آرایشی و بهداشتی بهره می‌برند.

تعداد بازدید : 0

کد ویدیو

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115172

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.