آوین ویژه»

لژیونر فوتبال ایران راهی ذوب آهن شد انقلاب انرژی پاک در هند؛ گجرات، قطب جدید انرژی تجدیدپذیر آسیا ۹۰درصد زندانیان شناسه الکترونیک دارند مراسم گرامیداشت شهدای قزوینی جنگ تحمیلی ۱۲ روزه امتحانات آزمون جامع واحدهای دانشگاه آزاد تهران و پیش دفاع دکتری تخصصی لغو شد اعلام نتایج نوبت اول کنکور ۱۴۰۴؛ آغاز انتخاب رشته فرهنگیان از ۱۷ خرداد از ظرفیت‌های اکتشافی در سیستان و بلوچستان حمایت میکنیم مطالعات تکمیل پروژه اسکله صیادی «جزیره شمالی» آغاز می‌شود ترکیب تیم تکواندو دختران قم مشخص شد ارتش سوسک‌های نینجا در راه است قماطی: مقاومت می‌تواند با موشک‌های دوربرد و کوتاه‌برد به میدان نبرد بازگردد افزایش ۹ درصدی مصرف سوخت در خراسان رضوی بازی خطرناک با دستمزد ۱۴۰۴ کارگران | جامعه کارگری احساس خطر کرد بارش باران، کاهش دما و وزش باد در راه است بودجه ۷۴ هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد به تصویب شورا رسید توسعه روابط استراتژیک میان هند و نیجریه؛ سفر تاریخی مودی به ابوجا قالیباف: ما مسئولین در هر سه قوه باید از صمیم قلب باور کنیم این ماییم که باید به دنبال مردم بدویم «دریچه» در تهران کلید خورد

1

افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

  • کد خبر : 115373
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۱
افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ده روز پیش و در جریان برگزاری راند نخست مسابقه سرعت در پیش اتومبیلرانی آزادی، برخورد دو خودرو با یکدیگر پس از خط استارت منجر به انحراف به چپ یکی از آنها شد. در نتیجه برخورد شدید خودرو به گاردریل، حمیدرضا درجاتی عکاس با سابقه ورزشی دچار آسیب‌دیدگی شدید […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ده روز پیش و در جریان برگزاری راند نخست مسابقه سرعت در پیش اتومبیلرانی آزادی، برخورد دو خودرو با یکدیگر پس از خط استارت منجر به انحراف به چپ یکی از آنها شد.

در نتیجه برخورد شدید خودرو به گاردریل، حمیدرضا درجاتی عکاس با سابقه ورزشی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و ساعاتی بعد در بیمارستان درگذشت.

در حالیکه انتقادات زیادی به بی‌توجهی به ایمنی پیست آزادی مطرح شده و حتی پای نهاد‌های نظارتی نیز به این موضوع باز شده است، سندی که به دست ایسنا رسیده نشان می‌دهد امیرمسعود تیموری راننده خودروی عامل حادثه در مسابقه تعیین خط که یک روز قبل از مسابقه اصلی برگزار شده است، با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۵ ثانیه نتوانسته حد نصاب مجاز برای حضور در مسابقه را کسب کند، اما بنا بر تصمیم مسئولان برگزاری در این رویداد حاضر شده است.

همچنین شروین یگانه یکی از قهرمانان مطرح اتومبیلرانی که خودروی او با خودروی تیموری برخورد داشته است، نیز در مسابقه تعیین خط حضور نداشته، اما با تصمیم مسئولان برگزاری در این رویداد حاضر شده و در انتهای ماشین‌های دیگر در خط استارت قرار گرفته است.

در این سند که تصویر آن را مشاهده می‌کنید، نام این دو راننده جدا از ۹ راننده دیگر آمده و در آن عنوان شده این دو نفر نتوانسته‌اند حد نصاب را کسب کنند (not classified)، اما با این وجود مشخص نیست بر چه مبنایی در مسابقه حاضر شده‌اند.

افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

دور تعیین خط بر اساس “قانون ۱۰۷” (تنها نفراتی در مسابقات اصلی شرکت داده خواهند شد که در دور تعیین خط بتوانند زمانی زیر ۱۰۷ درصد نفر اول دور تعیین خط را کسب کنند) است و اگر کسی خارج از این تایم باشد طبق قوانین بین‌المللی نمی‌تواند در مسابقه شرکت کند.

این در حالی است که طی سال‌های گذشته بار‌ها این اتفاق رخ داده و برخی ورزشکاران بدون حضور در مسابقه تایم‌گیری و یا بدست نیاوردن حد نصاب، در مسابقات حاضر شده‌اند. در این میان مشخص نیست آیا تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات در اینباره مبنای قانونی داشته یا خیر؟

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115373

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.