آوین ویژه»

اتحاد ملی و جهاد تبیین رمز مقابله با تفرقه افکنی‌های دشمن است جزئیات مذاکرات ایران-آمریکا در عمارت «بیت الحیل»؛ اروپا میزبان دور دوم «بیان خطی» هنرمندان به کارشیو رسید ایران، کاندیدای اصلی برای تبدیل شدن به هاب فرآوری مواد معدنی در منطقه حادثه سخت برای نظامیان صهیونیست در غزه و عملیات جدید مقاومت+ فیلم باند سارقان داخل خودرو در کرج منهدم شد اولیانوف: «گروسی» دیدارهای مهمی با مقامات ایرانی دارد نحوه واریز حقوق ۱۴۰۴ معلمان و فرهنگیان تغییر کرد اختصاص اراضی مرغوب کشاورزی به طرح ملی مسکن ممنوع است سران امنیتی رژیم صهیونیستی:مجبوریم در برابر حماس انعطاف نشان دهیم تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اراک، ساوه و شازند/ کارمندان دورکار شدند سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه وارد ایلام می شود نشست زمین در خیابان رزمندگان اصفهان برگزاری بوت‌کمپ تخصصی خوانش نستعلیق برای طراحان تایپ وزیرخارجه یمن: مطالبات نماینده سازمان ملل غیرمنصفانه و ناعادلانه است صدور، تمدید و افزایش ظرفیت ۱۳هزار پروانه بهداشتی دامی در کشور واکنش حماس به جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی یک نگرانی بزرگ / ایلان ماسک: داده‌ای برای آموزش هوش مصنوعی باقی نمانده است

0

افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

  • کد خبر : 115373
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۱
افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ده روز پیش و در جریان برگزاری راند نخست مسابقه سرعت در پیش اتومبیلرانی آزادی، برخورد دو خودرو با یکدیگر پس از خط استارت منجر به انحراف به چپ یکی از آنها شد. در نتیجه برخورد شدید خودرو به گاردریل، حمیدرضا درجاتی عکاس با سابقه ورزشی دچار آسیب‌دیدگی شدید […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ده روز پیش و در جریان برگزاری راند نخست مسابقه سرعت در پیش اتومبیلرانی آزادی، برخورد دو خودرو با یکدیگر پس از خط استارت منجر به انحراف به چپ یکی از آنها شد.

در نتیجه برخورد شدید خودرو به گاردریل، حمیدرضا درجاتی عکاس با سابقه ورزشی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و ساعاتی بعد در بیمارستان درگذشت.

در حالیکه انتقادات زیادی به بی‌توجهی به ایمنی پیست آزادی مطرح شده و حتی پای نهاد‌های نظارتی نیز به این موضوع باز شده است، سندی که به دست ایسنا رسیده نشان می‌دهد امیرمسعود تیموری راننده خودروی عامل حادثه در مسابقه تعیین خط که یک روز قبل از مسابقه اصلی برگزار شده است، با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۵ ثانیه نتوانسته حد نصاب مجاز برای حضور در مسابقه را کسب کند، اما بنا بر تصمیم مسئولان برگزاری در این رویداد حاضر شده است.

همچنین شروین یگانه یکی از قهرمانان مطرح اتومبیلرانی که خودروی او با خودروی تیموری برخورد داشته است، نیز در مسابقه تعیین خط حضور نداشته، اما با تصمیم مسئولان برگزاری در این رویداد حاضر شده و در انتهای ماشین‌های دیگر در خط استارت قرار گرفته است.

در این سند که تصویر آن را مشاهده می‌کنید، نام این دو راننده جدا از ۹ راننده دیگر آمده و در آن عنوان شده این دو نفر نتوانسته‌اند حد نصاب را کسب کنند (not classified)، اما با این وجود مشخص نیست بر چه مبنایی در مسابقه حاضر شده‌اند.

افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

دور تعیین خط بر اساس “قانون ۱۰۷” (تنها نفراتی در مسابقات اصلی شرکت داده خواهند شد که در دور تعیین خط بتوانند زمانی زیر ۱۰۷ درصد نفر اول دور تعیین خط را کسب کنند) است و اگر کسی خارج از این تایم باشد طبق قوانین بین‌المللی نمی‌تواند در مسابقه شرکت کند.

این در حالی است که طی سال‌های گذشته بار‌ها این اتفاق رخ داده و برخی ورزشکاران بدون حضور در مسابقه تایم‌گیری و یا بدست نیاوردن حد نصاب، در مسابقات حاضر شده‌اند. در این میان مشخص نیست آیا تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات در اینباره مبنای قانونی داشته یا خیر؟

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115373

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.