آوین ویژه»

شناسایی ۹۵۵ واحد صنفی متخلف در البرز پیش‌بینی دونالد ترامپ از مذاکرات با پوتین معرفی ویژه ‌برنامه‌های رادیو در سالروز شهادت امام هادی (ع) حملات موشکی پیاپی حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست کنسرت «هیچانه‌خوانی»؛ تلفیق شعر، موسیقی و نمایش برای کودکان ۵۴ هزار واحد مسکونی توسط تعاونی‌ها در حال ساخت است اتحاد ملی با حضور نخبگان اقوام؛ تأکید دولت بر شایسته‌سالاری تقویت روحیه امید و همدلی در جشن مبعث با کمک خیرین ساوجبلاغی برکناری نخست‌وزیر تونس و انتخاب «سارا الزعفرانی» سرپرست بودجه و اعتبارات معاونت آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد دانشگاه آزاد توانست یخ کرسی‌های آزاداندیشی را باز کند ایلان ماسک معتاد است؟ تفسیر آیه هفدهم طرح زندگی با آیه‌ها توسط رئیس تبلیغات گناوه جزییات قضایی پرونده کثیرالشاکی یک شرکت خودرویی تهران آماده میزبانی از خودروهای جدید می‌شود تاکید مدیرعامل شستا بر شتاب در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاپیکو قطار حادثه دیده تهران – مشهد به راه خود ادامه داد | اعتراض مسافران به معطلی زیاد هراس لبنان از پیشروی تروریست‌های سوری/ تمام مرز‌ها بسته شد

0

ضرورت پیاده‌سازی استراتژی‌های نوین و مهندسی مجدد در روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت صمت

  • کد خبر : 115407
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۵

مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت صمت با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در عرصه اطلاع رسانی و فضای تعاملی ارایه می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سولماز ادریسی در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و سید عباس حسینی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت صمت حضور داشتند، در در سالن کنفرانس محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، افزود: اکنون در زمان وزارت مهندس اتابک وزیر صمت و با حمایت های رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت؛ فضایی تعاملی ایجاد شده تا دغدغه های روابط عمومی ها شنیده شود.

وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژی های جدید؛ همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.

ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویدادها ضروری است تا مدیران عامل و روسای سازمان ها و شرکت ها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند، افزود: بیان دیدگاه ها و دغدغه ها در حضور مدیران؛ شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار می کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونه ای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و اگاه به مسائل روز نباشند؛ نمی توانند پاسخگوی خواسته های وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115407

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.