آوین ویژه»

روایتی از چهار بانوی بهشتی که در هنگام میلاد حضرت زهرا (س) به خانه پیامبر(ص) آمدند دستورالعمل تاسیس و فعالیت کارگزاری‌ها اصلاح می‌شود سایر سطوح مزدی به چه معناست؟ + فرمول ۲ هزار کیلومتر راه روستایی لرستان در انتظار آسفالت؛ متولیان: اعتبار نداریم! جدیدترین آمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به غزه امیر موسوی: تقریظ‌های رهبر انقلاب چراغ راهی برای ترویج فرهنگ دفاع است کارگردان فلسطینی مستند برنده اسکار توسط صهیونیست‌ها ربوده شد ضارب «سلمان رشدی» مجرم شناخته شد شکاف حقوق و هزینه معیشت | دستمزد منطقه‌ ای جدی تر از همیشه شد درمان ترس از سخنرانی با یک اختراع عجیب پرواز تهران-نیویورک ۲۸ دقیقه شد! / اژدهای مافوق صوت چین از قفس پرید موافقت شورای پروانه فیلمسازی با ساخت ۵ فیلمنامه نرخ ارز کالاهای اساسی به ۲۸۵۰۰ تومان برگشت انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در روز نمایش‌نامه‌نویس مسئول جدید دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه معارفه شد مداحی حماسی مصطفی راغب برای ایران تاثیر رشد نرخ انرژی بر صنعت نیروگاهی / تحلیل تکنیکال و بنیادی بزاگرس در بازدید دادستان از کمرزرین چه گذشت؟ بررسی گودبرداری شبانه و تبعات آن

1

ضرورت پیاده‌سازی استراتژی‌های نوین و مهندسی مجدد در روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت صمت

  • کد خبر : 115407
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۵

مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت صمت با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در عرصه اطلاع رسانی و فضای تعاملی ارایه می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سولماز ادریسی در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و سید عباس حسینی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت صمت حضور داشتند، در در سالن کنفرانس محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، افزود: اکنون در زمان وزارت مهندس اتابک وزیر صمت و با حمایت های رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت؛ فضایی تعاملی ایجاد شده تا دغدغه های روابط عمومی ها شنیده شود.

وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژی های جدید؛ همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.

ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویدادها ضروری است تا مدیران عامل و روسای سازمان ها و شرکت ها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند، افزود: بیان دیدگاه ها و دغدغه ها در حضور مدیران؛ شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار می کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونه ای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و اگاه به مسائل روز نباشند؛ نمی توانند پاسخگوی خواسته های وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115407

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.