آوین ویژه»

ایران در ونزوئلا کارخانه فیبر نوری احداث می‌کند /فیلم واکنش گل محمدی به باخت فولاد خوزستان ۲۱ تبعه خارجی در شاهرود دستگیر شدند فعال کردن فضای دانشجویی در طرح زندگی با آیه ها سیگاری‌های محترم ، ویپ هم نکشید ! زلزله ۷ ریشتری در سواحل کالیفرنیا و هشدار وقوع سونامی یارانه کالابرگ برای دهک‌ های ۴ تا ۷ آماده شد + زمان واریز «مثلث» از تهران به رشت می‌رود پویانمایی روز هجدهم طرح زندگی با آیه‌ها در استان مرکزی صدای حقیقت خاموش نمی‌شود اجرای ۳۵۰ عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در حرم مطهر شاهچراغ(ع) سهم ۷۶ درصدی حقیقی‌ها از معاملات هفتگی بازار سهام محاکمه «سارکوزی» به دلیل دریافت رشوه از «قذافی» سانحه رانندگی جاده دلیجان به اصفهان توسعه زیرساخت‌های هواشناسی کشور یک ضرورت است نقشه شوم ترامپ برای تعرفه‌های دریافتی از کشورها + فیلم معرفی آثار بخش نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر «سودای عشق» پیشنهاد ساخت مستندی راجع به کتابخانه ملی به کیارستمی

0

خدمات درمانی تامین اجتماعی گیلان در جنگ ۱۲ روزه بی وقفه ارائه شد

  • کد خبر : 120772
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۷
خدمات درمانی تامین اجتماعی گیلان در جنگ ۱۲ روزه بی وقفه ارائه شد

رشت –مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به استمرار خدمات درمانی این سازمان در جریان جنگ ۱۲ روزه ایران با رژیم صهیونیستی گفت: تمامی مراکز درمانی و خدمات الکترونیک بدون اختلال فعال بودند.

فرید حبیبی رودسری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه بی‌وقفه خدمات درمانی در طول جنگ ۱۲ روزه کشورمان با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: تمامی خدمات درمانی و سامانه‌های مربوط به بیمه‌شدگان با حداکثر ظرفیت و بدون کوچک‌ترین خلل ادامه داشت.

وی افزود: در شرایطی که کشور با تهدید و فشارهای گسترده مواجه بود، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و سامانه‌های الکترونیک نسخه‌نویسی و خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به هیچ عنوان خدمات متوقف نشد.

حبیبی رودسری ادامه داد: کلیه خدمات عادی و اضطراری در مراکز درمانی تأمین اجتماعی با آمادگی کامل ادامه یافت و همکاران ما در حوزه درمان استان گیلان با روحیه ایثارگری به ارائه خدمت به مردم و بیمه‌شدگان ادامه دادند تا هیچ وقفه‌ای در روند درمان ایجاد نشود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان همچنین با اشاره به پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد در این ایام گفت: با تدابیر مدیرعامل سازمان و پیگیری‌های مستمر، پرداخت مطالبات داروخانه‌ها، مراکز درمانی خصوصی و دانشگاهی به صورت منظم انجام شد تا چرخه ارائه خدمات درمانی دچار اختلال نشود.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به بیمه‌شدگان در این ایام در اولویت سازمان قرار داشت، عنوان کرد: سامانه ۱۴۲۰ تأمین اجتماعی در تمام ساعات شبانه‌روز فعال بود و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به بیمه‌شدگان و رفع مشکلات و نیازهای آنان بود.

حبیبی رودسری در پایان با قدردانی از زحمات کارکنان مجموعه درمان تأمین اجتماعی و جامعه پزشکی استان گفت: آنچه در این بحران رخ داد، نشان داد که نظام سلامت کشور و مجموعه بزرگ تأمین اجتماعی از ظرفیت بسیار بالایی برای مواجهه با شرایط بحرانی برخوردار است.

وی تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی در آزمون دشوار جنگ ۱۲ روزه نیز همانند همیشه در کنار مردم ایستاد و به عهد خود برای خدمت‌رسانی پایبند ماند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=120772

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.