آوین ویژه»

«مصرف» مؤلفه بنیادین هویت انسان در عصر پست مدرن است پاسخ وزیر علوم به اعتراض برخی اساتید؛ پیگیر کدهای استخدامی هستیم تفسیر مسابقه ۹ زندگی با آیه‌ها حمایت ویژه از طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی در استان بوشهر ارتش روسیه با حملات هوایی گسترده ۹ استان اوکراین را هدف قرار داد برگزاری مراسم یادبود سالگرد سانحه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی ۶ کاتالیزور برای تداوم صعود بیت‌کوین در سال ۲۰۲۵ قرنطینه بزرگ کرونا در هند در قاب شبکه نمایش بارش‌های پراکنده و کاهش دما در گلستان طی چند روز آینده ادعای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل درباره برنامه هسته‌ای تهران نمایش «خانه عروسک قسمت دوم» امروز روی صحنه نخواهد رفت برداشت «طلای سرخ» از مزارع خراسان‌شمالی چند درصد اینترنت کشور از VPN رد می‌شود؟ / مدیرعامل شرکت زیرساخت شفاف‌سازی کرد تردد در راه های مازندران عادی است روسیه: اوکراین حدود ۱۱۴۰۰ نظامی خود را طی یک هفته از دست داد قاتل چهار زن در بخش باروق شهرستان میاندوآب قصاص شد آخرین وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی در مرزهای اربعینی کشور سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران + برنامه‌ها

0

۸۰ درصد از بلیت هواپیماها توسط پلتفرم‌ها و آژانس‌ها فروخته شد

  • کد خبر : 123718
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۵
۸۰ درصد از بلیت هواپیماها توسط پلتفرم‌ها و آژانس‌ها فروخته شد

رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی تهران اعلام کرد: ۸۰ درصد از بلیت‌های پروازها توسط آژانس‌ها و پلتفرم‌ها به مردم فروخته شده که استرداد نشده است.

به گزارش بازار، امیر پویان رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی تهران در خصوص آخرین وضعیت استرداد بها بلیت هواپیما اظهار داشت: ۸۰۰ هزار بلیت هواپیما فروخته شده که تا به امروز ۸۰ درصد آنها برگشت داده شده است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از بلیت هایی که خود ایرلاین‌ها فروختند، برگشت داده شده. من فکر می‌کنم که شاید ۲۰ درصد از فروش برای ایرلاین‌ها است و ۸۰ درصد رو آژانس‌ها و پلتفرم‌ها به مردم فروختند.

او بیان کرد: از این مقدار، تقریبا کمتر از ۲۰ درصد پرداخت شده و مابقی هنوز در حال برگشت به دست مردم هست. این موضوع باعث شده که مردم اعتراض کنند و بپرسند این پول کجا رفته که نمی‌تواند به حساب آنها برگردد.

رفیعی تاکید کرد: در واقع باید بگویم که ما پروازهایی نداریم که هزینه‌های آنها برگشت داده شود.

امروز در حال صحبت دربارهٔ این موضوع هستیم که مردم باید پولشون رو پس بگیرند. آن‌ها در جستجوی یک تسهیلات ویژه از دولت هستند چراکه سودی به دست نیاوردند و برای این موضوع، نیاز به حمایت دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی با بیان اینکه موضوع پیچیده‌ای نیست، مگر اینکه خودمون پیچیده‌اش کنیم گفت: اگه پروازی برای ساعت ۱۲ قرار بوده انجام شود و نشود، طبیعتا هزینه‌هایی به وجود میاد.

وی ادامه داد: بلیت‌های روزهای متمادی که معلوم بوده پروازی وجود نداشته، خسارت را از مسافر می‌گیرند. این کاملا نادرسته که ایرلاین‌ها خودشان خسارت را به مسافرها ببخشند.

رفیعی گفت: این اتفاق در جنگ بر همه ما آشکار باشد، چراکه اگر یه مسافر به هر دلیلی ۲۰ دقیقه هم دیر برسد، ممکن است تحمیل هزینه شود. حالا این وسط مردم حق دارند و نمی‌توان گفت که صبر کنید تا پرواز رو برای شما یک ماه دیگه راه بندازیم. این برای مسافر به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی ادامه داد: من امیدوارم که این موضوعات به سمتی برود که بهتر مدیریت شود متأسفانه برخی از این مشکلات به مدیریت ایرلاین‌ها برمی‌گردد و باید اصلاحات اساسی انجام شود.

او بیان کرد: ما نیاز به یک تسهیلات داریم تا بتونیم به مسافران خدمات بهتری بدیم و به وضعیت بازگشت پول‌ها رسیدگی کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=123718

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.