آوین ویژه»

ظهور حق و نابودی باطل باید در بستر هنر انقلاب معنا پیدا کند اطلاعیه مهم | کارگران برای دریافت این مبلغ فوراً اقدام کنند پخش «پرومته در زنجیر» با بازی بهزاد فراهانی از رادیو نمایش کسب رتبه نخست جهاد دانشگاهی قزوین در رویداد ملی آموزش زبان‌های خارجه کاهش اطاله دادرسی با مدیریت فرایند های رسیدگی، محقق می شود جریمه ۷۰۰میلیونی در قانون عفاف و حجاب کیش اینوکس یکی از محرک های مهم در رشد و توسعه بازار سرمایه شاخص بورس ۱۳هزار واحد رشد کرد ایتالیا: توافق آتش بس در غزه، فصلی جدید برای خاورمیانه است رئیس کمیسیون عمران: افزایش کرایه ۲۰ تا ۲۴ درصدی رانندگان حمل ونقل بار شهرک ۲۰۰ هکتاری سلامت سال آینده در خاوران تبریز احداث می‌شود چند روز در مرداد ۱۴۰۴ تعطیل است؟ شکست سنگین هریس مقابل ترامپ! / آخرین نتیجه انتخابات آمریکا یکی از رهبران حماس: اسرای حزب‌الله در مرحله دوم توافق با تل‌آویو آزاد می‌شوند کاخ سفید: زلنسکی با گستاخی، فرصتی استثنایی را با دست خودش خراب کرد اردوغان: دلیل حضور ما در سوریه پاکسازی این کشور از تروریست‌هاست! جزئیات واردات آیفون‌های مسافری اعلام شد نصرالله مدقالچی: هوش مصنوعی در هنر و دوبله هرگز جای انسان را نمی‌گیرد

0

بهبود پوشش ارتباطی در استان بوشهر با احداث ۳۳ سایت

  • کد خبر : 124812
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۴
بهبود پوشش ارتباطی در استان بوشهر با احداث ۳۳ سایت

بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکت‌های زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ثبت شکایات مردمی در سال جاری نسبت به سال قبل، ۱۳.۵ درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل نیز، از ۸۶.۱ روز کاری سال گذشته به ۲۲.۱ روز در سال جاری کاهش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حمایت از حقوق مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده است.

سملیان افزود: نتایج گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات تأثیر خواهد داشت و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات می‌توانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان را از طریق سامانه ثبت کنند .

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=124812

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.