آوین ویژه»

همکاری با سرشماری کشاورزی استان بوشهر تا پایان طرح ادامه دارد ۱۳۰ میلیارد ریال اموال تملیکی کشور به چرخه تولید بازگشت انصارالله یمن: انتفاضه مردمی در جنوب لبنان تجسم معادله ملت، ارتش و مقاومت است دریافتی ناچیز پرستاران را عصبانی کرد | فوق العاده خاص پرستاران وعده سر خرمن بود؟ اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای کنکور ۱۴۰۴ و زمان ثبت‌نام پذیرش‌های بر اساس سوابق‌ تحصیلی رنگ سال 2025 اعلام شد شاخص‌های رفتاری سردار سلیمانی الگوی بصیرتی مدیران باشد رسانه صهیونیست جزئیات بیشتری از ترور شهید هنیه منتشر کرد نواف سلام از سوی عون مامور تشکیل کابینه شد عطوان: مراسم تشییع بی‌نظیر پیکر شهید نصرالله قدرت حزب الله را نشان داد شیخ نعیم قاسم: مقاومت لبنان قوای خود را بازیابی کرده است گذر از چالش‌های معدنی زمان تشییع و خاکسپاری پیکر استاد فرشچیان اعلام شد درخشش بورس پر قدرت ادامه دارد + تحلیل بازار ۲۵ آذر ظرفیت همه مدارس گناوه برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می‌شود بارش رحمت الهی در شهر زاویه عملیات مرمتی در رباط جهانی عباس آباد تایباد اجرا شد  امکان بارگیری و تخلیه کالا از ایستگاه راه‌آهن رشت فراهم شد

1

نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی کارگزاریها

  • کد خبر : 127242
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۴ - ۸:۲۶
نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی کارگزاریها

نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری مشخص شد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا سیدی، رئیس اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، مصوبه هیئت مدیره سازمان در خصوص نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی و شماره تماس مشتریان حقیقی در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری را ابلاغ کرد.

در ابلاغیه رئیس اداره بازرسی کارگزاران بورس آمده است؛ بر اساس نامه شماره 172583 /122 تاریخ 9 فروردین 1404 کمیته پایش ریسک بازار متضمن نامه شماره 287565/ 121 تاریخ 11 دی 1403 اداره بازرسی کارگزاران و هم‌چنین مفاد صورتجلسه اول بهمن 1403(موضوع نامه شماره 122/169489 تاریخ 21 بهمن 1403) درباره مخاطرات مربوط به تغییرات اطلاعات مشتریان در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری مقرر شد، اطلاعات هویتی و شماره تماس مشتریان در زیرساخت BackOffice شرکت‌های کارگزاری با زمانبندی تعیین شده به شرح بندهای زیر صرفا از اطلاعات مندرج در سامانه سجام به صورت برخط و بدون واسطه، دریافت و به‌روزرسانی شود و امکان هرگونه ویرایش یا دخل و تصرف در اطلاعات مشتریان در زیرساخت BackOffice از شرکت‌های کارگزاری سلب شود.

در بخش دیگری از ابلاغیه تاکید شده است؛ تخلف از مفاد این مقرره، حسب مورد مشمول تنبیهات انضباطی مقرر در دستورالعمل احکام عمومی تنبیهات انضباطی بازار سرمایه مصوب 17 اسفند 1403، هیات مدیره سازمان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=127242

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.