آوین ویژه»

برنامه ریزی آب و فاضلاب استان ایلام برای تامین آب بلند مدت شهرستان چوار «کچاد»؛ ستاره‌ای درخشان در بازار سرمایه سوال روز بیست و ششم پویش «زندگی با آیه‌ها» در خراسان رضوی سازمان محیط زیست باید بر هزینه کرد درآمد عوارض آلایندگی نظارت کند قیمت گوشی‌های شیائومی، امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ تصادف زنجیره‌ای در جاده چرمشهر ۶ مصدوم برجای گذاشت بروجرد بیش از ۲۰۰ بنای تاریخی دارد فشار رانت ارزی بر سیستم بانکی/ ارز تک‌نرخی؛ راهی برای کاهش تورم یا افزایش هزینه‌های تولید؟ مشکل جدید یوتیوب تأیید شد امام خمینی(ره) رفاه و امنیت را برای نظام اسلامی به ارمغان آورد ناکامی استقلال در جذب پدیده لیگ برتر ضرورت بازسازی بقاع مطهر ائمه‌ بقیع بعنوان مطالبه‌ای از سوی امت اسلامی نیمه پنهان ماه در شبکه قرآن سیما به روی آنتن می‌رود معرفی هیئت انتخاب بخش «سردار آسمانی» جشنواره تئاتر مقاومت گرانی ساخت مسکن؛ رویای خانه‌دار شدن دورتر شد بازداشت قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور کره جنوبی/ «یون سوک‌یول»: تا آخر ایستاده‌ام! پرواز هواپیمای دوموتوره «آیلندر» پس از ۱۶ سال زمین‌گیری مکان های خرده فروشی مواد مخدر در رودبار جنوب به مراکز فرهنگی تبدیل می شوند

0

نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی کارگزاریها

  • کد خبر : 127242
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۴ - ۸:۲۶
نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی کارگزاریها

نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری مشخص شد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا سیدی، رئیس اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، مصوبه هیئت مدیره سازمان در خصوص نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی و شماره تماس مشتریان حقیقی در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری را ابلاغ کرد.

در ابلاغیه رئیس اداره بازرسی کارگزاران بورس آمده است؛ بر اساس نامه شماره 172583 /122 تاریخ 9 فروردین 1404 کمیته پایش ریسک بازار متضمن نامه شماره 287565/ 121 تاریخ 11 دی 1403 اداره بازرسی کارگزاران و هم‌چنین مفاد صورتجلسه اول بهمن 1403(موضوع نامه شماره 122/169489 تاریخ 21 بهمن 1403) درباره مخاطرات مربوط به تغییرات اطلاعات مشتریان در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری مقرر شد، اطلاعات هویتی و شماره تماس مشتریان در زیرساخت BackOffice شرکت‌های کارگزاری با زمانبندی تعیین شده به شرح بندهای زیر صرفا از اطلاعات مندرج در سامانه سجام به صورت برخط و بدون واسطه، دریافت و به‌روزرسانی شود و امکان هرگونه ویرایش یا دخل و تصرف در اطلاعات مشتریان در زیرساخت BackOffice از شرکت‌های کارگزاری سلب شود.

در بخش دیگری از ابلاغیه تاکید شده است؛ تخلف از مفاد این مقرره، حسب مورد مشمول تنبیهات انضباطی مقرر در دستورالعمل احکام عمومی تنبیهات انضباطی بازار سرمایه مصوب 17 اسفند 1403، هیات مدیره سازمان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=127242

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.