آوین ویژه»

سوال روز بیست‌وسوم مسابقه زندگی با آیه‌ها در اردبیل؛ اسامی برندگان بیش از ۵۰ تکلیف روی میز شورای ملی تامین مالی روبیو: تماسی از ایران برای مذاکره دریافت نکرده ایم پزشکیان وارد ملارد شد/ سفر یک روزه رئیس‌جمهور به غرب تهران حماس: عملیات استشهادی در تل آویو واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران بود بورس و بازگشت به روزهای متفاوت نرخ سزارین در استان قم ۱۵ درصد کاهش یافته است چهارمین محفل «شعر رمضان» در رشت برگزار شد کارگران رقم نهایی دستمزد ۱۴۰۴ را اعلام کردند / شورای عالی کار در آستانه یک تصمیم تاریخی وضعیت مطلوب کشت‌های پاییزه دیم در شهرستان قزوین به دلیل بارش‌های مناسب جدول آخرین رده‌بندی فیفا در سال ۲۰۲۴/ ایران چندم است؟ رفع محدودیت ترافیکی مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران-شمال چرایی نقض آتش بس غزه توسط تل‌آویو؛ تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی ظریف: حمله روسیه به اوکراین تله آمریکا بود سفر جانشین فراجا به لرستان جبلی: موسی کلیم الله انقلاب فناوری در تولید مجموعه‌های فاخر است + فیلم انفجار یک خودرو در تل آویو+ فیلم معاون رییس جمهور: باید تلاش کنیم تا شاهد کاهش آسیب‌ها در حوزه زنان باشیم

0

پیگیری فرآیند ادغام فناوری‌های نوین آموزشی در نظام آموزش علوم پزشکی

  • کد خبر : 129231
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
پیگیری فرآیند ادغام فناوری‌های نوین آموزشی در نظام آموزش علوم پزشکی

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت از پیگیری فرآیند ادغام ساختارمند فناوری‌های نوین آموزشی در نظام آموزش علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، علی حمیدی مدنی مشاور معاون آموزشی و مسئول برنامه توسعه فناوری‌های نوین و هوشمندسازی در آموزش علوم پزشکی از برگزاری اولین جلسه کارگروه ستادی این برنامه در تاریخ ۲۸ تیرماه خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور اعضای کارگروه و با هدف بررسی و تدوین برنامه توسعه فناوری‌های نوین و هوشمندسازی در آموزش علوم پزشکی برگزار شد، پیش‌نویس برنامه توسط اینجانب ارائه و به‌طور مبسوط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: اعضای کارگروه در این نشست، پیشنهادات ارزشمندی را برای ارتقای برنامه مطرح کردند و مقرر شد با لحاظ کردن این نظرات اصلاحی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کلان مناطق آمایشی، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، و با استناد به اسناد بالادستی و تجارب مثبت پیشین، فرآیند ادغام ساختارمند فناوری‌های نوین آموزشی در نظام آموزش علوم پزشکی دنبال شود.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر نقش کلیدی فناوری در تحول آموزشی تصریح کرد: هدف ما از این برنامه، ایجاد تحول بنیادین در آموزش علوم پزشکی و تربیت دانش‌آموختگانی متخصص، متعهد و پاسخگوست که توانایی بهره‌گیری مؤثر و اخلاق‌مدارانه از فناوری‌های نوین متناسب با بافتار فرهنگی و ساختاری کشور را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تحقق عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت آموزش، و حرکت به سمت نظام آموزش عالی سلامت فناورمحور و هوشمند، از اهداف اصلی این برنامه به شمار می‌آیند که در نهایت منجر به ارتقای سلامت جامعه خواهد شد.

حمیدی مدنی در پایان با قدردانی از مشارکت اعضای کارگروه، بر ضرورت تداوم همکاری همه‌جانبه دانشگاه‌ها و مناطق آمایشی در پیشبرد این برنامه تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=129231

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.