آوین ویژه»

پیگیری اجرایی‌سازی توافقات سفر اخیر وزیر ارتباطات به صربستان آغاز بارش‌های زمستانه در سیستان و بلوچستان  ماندگاری هوای گرم تابستانی و وزش باد در یزد جلسه هم‌اندیشی «آموزش به زبان دوم» برای دانشجویان بین‌الملل برگزار شد سودده ترین صنایع بورسی را بشناسید زمان برگزاری امتحانات دانشگاه شریف اعلام شد حال و هوای حرم مطهر امام رضا(ع) در ایام فاطمیه  هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید و رگبار در تهران مراسم محوری پاسداشت یوم‌الله ۹ دی در بجنورد برگزار می‌شود خطیب جمعه دیر: تکمیل جاده وفاق فراموش نشود طرح‌های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شوند روسیه: اوکراین بیش از ۴۳ هزار نظامی را در کورسک از دست داد شرایط لازم برای تعیین دستمزد کارگران اعلام شد لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مناطق کوهستانی آذربایجان شرقی برای جذب گردشگر واژگونی جرثقیل در آرادان؛ ۲ نفر جان باختند خانه جلال آل احمد موزه مردم‌ شناسی می‌شود جشن میلاد کوثر در تربت جام برگزار شد حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در جلوگیری از فعالیت شرکت‌های کاغذی

0

۹۰ درصد تلویزیون‌های اسنوا و دوو دارای اختلال، رفع عیب شد

  • کد خبر : 134573
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۸:۴۹

گروه انتخاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان گرامی، گروه انتخاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو، به اطلاع می‌رساند:

  1. طی روزهای اخیر، اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند برخی از تلویزیون‌های برندهای (اسنوا و دوو) رخ داد که منجر به بروز نگرانی‌هایی در میان کاربران شد. این اختلال ناشی از مسائل زیرساختی و نرم افزاری (عدم تطبیق و ناهماهنگی در پروتکل‌های نرم افزاری میان گروه انتخاب به عنوان تولید کننده تلویزیون و تامین کننده بستر ارتباطی تلویزیون در چین) بود، که در برآوردهای اولیه امکان اختلال در ۲۰ درصد محصولات پیش‌بینی می‌شد. خوشبختانه فرآیند رفع ایراد و ارزیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد حجم تلویزیون‌های دچار اختلال کمتر از ۵ درصد تلویزیون‌های موجود در منازل مشتریان است.
  2. ۹۰ درصد دستگاه‌های مورد اختلال تا پایان روز جمعه ۱۰ مرداد ماه، به صورت مشاوره تلفنی، مراجعه حضوری و تعدادی محدود نیز با تعویض گیرنده داخلی رفع عیب و قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از امکانت هوشمند را دارد.
  3. در این مدت بیش از ۱۰۰ هزار تماس در مرکز تماس پشتیبانی ۱۶۹۹ شرکت انتخاب سرویس ثبت گردید که با وجود ترافیک ایجاد شده که ناشی از تعداد زیاد تماس‌های غیر معمول (کاربرانی که محصول دارای اختلال نداشتند) بود، بالغ بر ۸۰ هزار سرویس حضوری و تلفنی ارائه گردید و این فرآیند تا پایان رفع اشکالات دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت و کلیه خدمات به صورت رایگان انجام خواهد شد.
  4. در راستای بهبود تجربه مشتریان و کاربران و همچنین اعلام مراتب عذرخواهی گروه انتخاب از کاربران، بسته‌های تشویقی آماده و ارائه خواهد شد که به اطلاع کاربران خواهد رسید.
  5. دلیل ادامه سرویس دهی در خصوص رفع اختلال موقت، تماس‌ها و گزارش‌های دیرهنگام برخی از کاربران و مدت زمان ارسال گیرنده داخلی جدید جهت تعویض به تعداد محدودی از کاربران می باشد.
  6. گروه انتخاب به‌عنوان مجموعه‌ای متعهد به مشتریان خود، مجدداً بابت این اختلال پیش‌آمده عذرخواهی نموده و تأکید می‌کند که رسیدگی کامل به دغدغه‌ها و نیازهای کاربران در بالاترین اولویت ما قرار دارد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، نه‌تنها وظیفه‌ای حرفه‌ای، بلکه مسئولیتی اخلاقی برای ماست. امیدواریم تجربه‌ی تعامل کاربران با ما، حتی در شرایط بحرانی، به یک مزیت رقابتی و نشانه‌ای از صداقت، پاسخگویی و کیفیت خدمات ما تبدیل شود.

مرجع خبر در انتخاب الکترونیک

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=134573

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.