آوین ویژه»

سرمایه گذاران خارجی به امنیت اقتصادی نیاز دارند نذر خون شب بیست و یکم ماه رمضان در البرز کرملین: آلمان حامی بی قید و شرط اوکراین است کاهش قیمت آلومینیوم در نخستین روز اعمال تعرفه های ۵۰ درصدی آمریکا وزارت دفاع روسیه: ۲ پهپاد و ۴ شهپاد ارتش اوکراین را نابود کردیم نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان واستارتاپی در الکامپ کرمان ادای احترام پزشکیان به تندیس شاه اسماعیل سامانی کولیوند:بانوان در ترویج دانش و مهارت‌های امدادی می‌توانند اثربخش باشند بیمه کامل برای معلمان مدارس غیردولتی اجباری می‌شود جورج آرمیتاژ کارگردان «میامی بلوز» درگذشت  فوتبال بازی کردن شورشیان با سر حافظ اسد در خیابان + فیلم امین زندگانی بازیگر نمایش خودش شد ترامپ: چراغ سبز برای حمله به روسیه با «اتکمز» حماقت بایدن بود تداوم تخصیص ارز ۲۸۵۰۰تومانی برای برخی کالاهای اساسی یارکشی به سبک ابوظبی؛ تاثیر تجارت بر رویکرد مسکو| احتمال پیوستن امارات به کریدور شمال-جنوب اشتغال شهرک‌های صنعتی هرمزگان به ۲۲ هزار نفر افزایش خواهد یافت فوری | قیمت سکه وارد کانال جدید شد (۲۲ دی) چراغ سبز وزیر راه به بلندمرتبه‌سازی در شمال کشور

0

افزایش تدریجی تعداد ناوگان هوایی کشور| لزوم تامین مالی ایرلاین‌ها

  • کد خبر : 139612
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۵:۱۰

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، شاهد افزایش تدریجی تعداد ناوگان هوایی کشور هستیم؛ امری که نیازمند تامین مالی و اعطای تسهیلات لازم است.

به گزارش بازار، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: با آزادسازی نرخ بلیت پروازها که از سال گذشته محقق شد، شاهد افزایش تدریجی تعداد ناوگان هوایی کشور هستیم اما شرکت ها به دلیل تحریم ترجیح می‌دهند در این زمینه اطلاع رسانی چندانی نداشته باشند.

این مقام صنفی خواستار تامین مالی شرکت‌ها و اعطای تسهیلات به آنها برای تامین ناوگان بیشتر شد و افزود: صندوق توسعه حمل و نقل هنوز اعتبار لازم در اختیار نداشته که بتواند به نوسازی ناوگان شرکت های هوایی کمک کند.

وی درباره تجارب سایر کشورها در تجهیز و توسعه ناوگان هوایی اظهار داشت: در دیگر کشورها موسسات اعتباری و بنگاه‌ها به صورت لیزینگ هواپیما خریداری کرده و برای بهره برداری در اختیار شرکت های هوایی قرار می دهند.

اسعدی سامانی با بیان اینکه در بخش خصوصی در ایران برای سرمایه گذاری در صنعت هوایی خود باید به تامین مالی اقدام کند، افزود: اگر تسهیلاتی به صنعت هوایی کشور داده شده، مربوط به شرکت‌های دولتی بوده و به شرکت‌های خصوصی توجه نشده است.

وی تاکید کرد: نرخ سودی که برای تسهیلات در نظر گرفته می‌شود، ۳۵ درصد و بسیار بالاست و در عمل برای شرکت‌ها مقرون به صرفه نیست.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=139612

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.