آوین ویژه»

هیچ ممنوعیت پروازی در آسمان ایران وجود ندارد کشف جسد مرد یخ زده در منطقه ائل‌گلی تبریز تیزر «غریبه» با موضوع امنیت ملی منتشر شد میزان دشمنی ها با انقلاب اسلامی طی ۴۶ سال گذشته افزایش یافته است گوشی iPhone ۱۷ در ایران ممنوع می‌شود/ چالش همراه اول و ایرانسل با حذف سیمکارت فیزیکی! برای شرکت در مسابقه روزانه قرآنی به غرفه خادمان قرآن، نمایشگاه بروید تلفات سنگین صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد دستگیری ماموران قلابی با هوشیاری پلیس مشگین شهر اجرای نمایش «چشم های اسماعیل» در شیراز ادامه اخبار ضد و نقیض برای رأی بیرانوند؛ کمیته استیناف: سکوت می‌کنیم ساخت مسکن کارگری در برنامه وزارت کار سقوط یک شیء پرنده در جنوب اردن نزدیک ایلات اشغالی واکنش قائم پناه به هتاکی به رئیس جمهور اعزام بیش از ۱۰۲ هزار زائر از فرودگاه امام خمینی‌(ره) انتقاد تند جمهوری اسلامی/ صداوسیما هاشمی رفسنجانی را بایکوت کرد شناسایی پژوهشگران پر استناد ISC در علوم انسانی و اجتماعی، هنر و معماری فرزند و عروس کاظم صدیقی بازداشت شدند توضیحات نادره رضایی درباره عملکرد مسالمت‌آمیز معاونت هنری در بازارچه لاله و انتخاب مدیرکل تجسمی

0

اشارک، پل ارتباطی چندرسانه‌ای با بیمه‌شدگان ناشنوا

  • کد خبر : 146408
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۵
اشارک، پل ارتباطی چندرسانه‌ای با بیمه‌شدگان ناشنوا

تبریز-مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، راه‌اندازی سامانه اشارک را پل ارتباطی چندرسانه‌ای کارشناسان بیمه با بیمه‌شدگان ناشنوا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا میرزایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب اظهار کرد: از اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ سامانه اشارک به منظور دسترسی غیرحضوری و آسان افراد کم‌شنوا و ناشنوا به خدمات بیمه سلامت راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه و با افزوده شدن امکانات هوش مصنوعی به پورتال سازمان بیمه سلامت ایران، مردم و همچنین افراد ناشنوا می‌توانند با کلیک روی آیکون اشارک در پایین صفحه به لینک https://caic.ihio.gov.ir مراجعه و به صورت تایپی سوالات و موضوعات بیمه‌ای خود را با سامانه پاسخگویی مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی مطرح کرده و پاسخ خود را از هوش مصنوعی و یا کارشناسان بیمه سلامت ایران دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: این موضوع کمک شایانی به افراد کم شنوا و ناشنوا در تعامل دو سویه با بیمه سلامت خواهد داشت.

میرزایی تأکید کرد: ضمن توسعه درگاه چت آنلاین که با هوش مصنوعی تقویت شده، درگاه جدید تماس تصویری نیز راه اندازی شده است و از این طریق کارشناسان پاسخگو و مسلط به زبان اشاره، پاسخگوی سوالات ناشنوایان و کم شنوایان از طریق تماس تصویری و چند رسانه‌ای خواهند بود.

وی ادامه داد: به منظور اطلاع‌رسانی عمده به افراد کم‌توان با سازمان بهزیستی، معاونت درمان و معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، مراغه و سراب مکاتبات لازم انجام شده تا این عزیزان بتوانند در صورت نیاز با کارشناسان بیمه سلامت ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را در خصوص بیمه مطرح کنند.

گفتنی‌ست این اقدام در جهت رفاه حال بیمه‌شدگان بیمه سلامت و تسهیل در دریافت خدمات توسط مراجعین کم‌توان انجام گرفته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=146408

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.