آوین ویژه»

طراحی چالش‌های فرهنگی برای تبیین مفاهیم مقاومت است هشدار تنظیم دما و بهبود شرایط تهویه در اماکن دام و طیور اشتغال جوانان موجب بهبود عملکرد چرخه اقتصاد می‌شود ۲۲ میلیون تن کالا از مازندران به سراسر کشور حمل شد هلاکت ده‌ها تروریست در حمله موشکی به حومه حماه ۱۰ نفر در آتش‌سوزی خانه سالمندان در شمال اسپانیا جان باختند روند ساخت مسکن ملی ۱۳۸ واحدی در رامسر مطلوب نیست ماسک: «صدای آمریکا» و «رادیو فردا» باید تعطیل شوند/ کسی به آنها گوش نمی‌دهد حماسه نهم دی یک روز ماندگار در تاریخ سیاسی ایران است حمایت دانشگاه آزاد از جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور در قامت هیئت علمی ۹ دستور اجرایی ترامپ در نخستین روز از دولتش پنجمین جشنواره سراسری موسیقی موغام در تبریز برگزار می شود حمله شدید هواداران استقلال به سیدحسین حسینی مسئول عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۴ شهر فرودگاهی امام منصوب شد فیلمنامه خدای جنگ ۵ سال توقیف بود تاخیر در آغاز فعالیت مدارس و ادارات زاهدان مبلغ‌ها سفیران دین و اخلاق در جامعه هستند تقدیر نتانیاهو از دستور اجرایی ترامپ برای تحریم دیوان کیفری بین‌المللی

1

مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 17309
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۵
مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

قم- وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و این عرصه با نیازهای روز جامعه انطباق ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم اظهار کرد: آموزش و پرورش با یکدیگر دو پیوند ناگسستنی دارند که باید با یک دید کلان و جامع به آن نگاه کرد، ضمن اینکه این دو در جامعه به حد مطلوب توجه نشده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تعلیم و تربیت در نظام و حاکمیت در یک جایگاه والایی قرار دارد و این امر بایستی در جامعه تقویت شوند و این مسئله با اهتمام معلمان محقق می‌شود.

وی ابراز کرد: تمام مشکلات تربیت کشور مربوط با نظام تعلیم و تربیت نیست، ضمن اینکه باید منشأ این موانع پیدا و آمایش شوند.

کاظمی عنوان کرد: فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت بسیار دشوار و پیچیده است، ضمن اینکه محور آن باید بر اساس سند تحول بنیادین باشد و می‌بایست در این راستا گام برداشت.

وی افزود: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و نظام تعلیم و تربیت با فضای روز جامعه انطباق ندارد.

وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: موضوعاتی نظیر عدالت آموزشی، کیفیت، هوش مصنوعی، جایگاه و منزلت معلمان، اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از جمله مأموریت‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید حلقه اتصال ظرفیت‌ها باشد و سیاستگذاری کند و با برنامه ریزی منسجم و راهبری به برنامه‌ها ضریب بدهد.

کاظمی خاطرنشان کرد: تعامل حوزه علمیه و دانشگاه باید افزون شود چراکه هریک دارای نقاط قوتی هستند و به تقویت و اعتلای نظام آموزشی کمک مؤثری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=17309

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.