آوین ویژه»

احیای واحدهای تولیدی راکد ماموریت ویژه فرمانداران است فروش طارمی هیچ سودی برای اینتر ندارد! فوری | کولاک مجلس برای بازنشستگان و کارمندان | افزایش ۳۰ درصدی حقوق تصویب شد احیای واقعی بافت تاریخی اصفهان نیازمند تغییر رویکرد اساسی است ظرفیت‌های خاموش صنعت باید به کمک مردم بیاید تفسیر بازار دلار از حداقل دستمزد 1404 صرفه‌جویی ۶ درصدی در مصرف انرژی با کاهش یک‌درجه‌ای دمای منزل شکایت شرطه عراق از استقلال/ نتیجه بازی ۳ بر صفر می‌شود؟ قیمت مصوب حبوبات وارداتی اعلام شد امروز هم شاخص کل بورس افت داشت حال و هوای حرم حضرت عباس(ع) غروب هفتم محرم برقراری امنیت کامل کنکور ۱۴۰۴؛ تایید سهمیه جنگ ۱۲ روزه تا اعلام نتایج ۶ دلیل اصلی حذف یارانه نقدی اعلام شد + جزییات سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد بیش‌ از ۲۰ هزار تن مواد غذایی غیربهداشتی در هرمزگان معدوم شد دبیر اتحادیه فیزیک کشور منصوب شد حماس: نقض آتش‌بس توسط تل‌آویو باعث شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی شده است سرایت بحران بازنشستگی به کل اقتصاد کشور | تورم به حداقل ۳۰ تا ۴۰ می رسد

4

مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 17309
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۵
مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

قم- وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و این عرصه با نیازهای روز جامعه انطباق ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم اظهار کرد: آموزش و پرورش با یکدیگر دو پیوند ناگسستنی دارند که باید با یک دید کلان و جامع به آن نگاه کرد، ضمن اینکه این دو در جامعه به حد مطلوب توجه نشده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تعلیم و تربیت در نظام و حاکمیت در یک جایگاه والایی قرار دارد و این امر بایستی در جامعه تقویت شوند و این مسئله با اهتمام معلمان محقق می‌شود.

وی ابراز کرد: تمام مشکلات تربیت کشور مربوط با نظام تعلیم و تربیت نیست، ضمن اینکه باید منشأ این موانع پیدا و آمایش شوند.

کاظمی عنوان کرد: فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت بسیار دشوار و پیچیده است، ضمن اینکه محور آن باید بر اساس سند تحول بنیادین باشد و می‌بایست در این راستا گام برداشت.

وی افزود: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و نظام تعلیم و تربیت با فضای روز جامعه انطباق ندارد.

وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: موضوعاتی نظیر عدالت آموزشی، کیفیت، هوش مصنوعی، جایگاه و منزلت معلمان، اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از جمله مأموریت‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید حلقه اتصال ظرفیت‌ها باشد و سیاستگذاری کند و با برنامه ریزی منسجم و راهبری به برنامه‌ها ضریب بدهد.

کاظمی خاطرنشان کرد: تعامل حوزه علمیه و دانشگاه باید افزون شود چراکه هریک دارای نقاط قوتی هستند و به تقویت و اعتلای نظام آموزشی کمک مؤثری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=17309

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.