آوین ویژه»

آمریکا: ما در مذاکرات تروئیکای اروپایی و ایران شرکت نمی‌کنیم حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند مطالعات ریشه‌ای است هوای مشهد قابل قبول است رشد مبادلات آنلاین سهام در فروردین ماه نرخ بیکاری در استان‌ های ایران اعلام شد + جدول آغاز به کار دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم دنزل واشینگتن و رابرت پتینسون در سرقت از بانک همراه می‌شوند مستند «دینداری» کاوشی در وضعیت دینداری مردم رونمایی می‌شود فناوری جدید به افراد فلج اجازه راه رفتن می‌دهد / عکس لزوم رفع مشکلات خانواده ایثارگران/منطقه عملیاتی در بیجار لحاظ شود میزان پرداخت عیدی و پاداش آخر سال کارگران اعلام شد سازمان تامین اجتماعی فرمول نهایی همسان سازی حقوق را مشخص کرد زمان قطعی واریز سود سهام عدالت فعلا مشخص نیست سند ارزشمند «جشن سده»/ فیلمی که ۲ بار کارگردانی شد کشتار هولناک جدید در شمال شهر رفح در غزه ۷۳ درصد از تقاضاهای کسب و کار البرز ثبت شدند نظارت کامل بر تولیدات نمایش خانگی ضرورت دارد ماجرای تولید مجموعه مستندی درباره آب‌بندان‌ها؛ امنیت شغلی نداریم

1

دیزی، مادربزرگی که کابوس کلاهبرداران تلفنی شده

  • کد خبر : 18279
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
دیزی، مادربزرگی که کابوس کلاهبرداران تلفنی شده

یک شرکت مخابراتی بریتانیایی ربات چت‌بات «مادر بزرگ» را تحت هوش مصنوعی با نام دیزی راه‌اندازی کرده که با حرافی زیاد، وقت کلاهبرداران تلفنی را هدر می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، یک شرکت مخابراتی بریتانیایی ربات چت‌بات «مادر بزرگ» را تحت هوش مصنوعی با نام دیزی راه‌اندازی کرده که با حرافی زیاد، وقت کلاهبرداران تلفنی را هدر می‌دهد.

این یک ربات هوش مصنوعی برای چت صوتی با کلاهبرداران تلفنی طراحی شده تا مشتریان شرکت‌های مخابراتی مجبور نباشند با آنها صحبت کنند.

به نقل از یورونیوز، به گفته مسئولان «ویرجین مدیا O2»، شرکت مخابراتی بریتانیایی که این ابزار هوش مصنوعی را طراحی کرده، ربات چت‌بات دیزی با استفاده از محتوای واقعی به کار رفته در طعمه‌گذاری کلاهبرداران آموزش دیده، تا هنگام ارتباط با کلاه‌برداران «متمایز از یک انسان واقعی نباشد و بتواند کلاهبرداران را به گونه‌ای فریب دهد که آنها فکر کنند به اهداف کامل خود دست پیدا کرده‌اند.»

دِیزی ترکیبی از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی است که با هم کار می‌کنند تا به تماس‌های کلاهبرداری گوش دهند و پاسخ دهند.

تشخیص آن از “قابل تشخیص از یک انسان واقعی نیست” و می‌تواند “کلاهبرداران را فریب دهد تا فکر کنند هدف کاملی پیدا کرده‌اند”.

دِیزی ترکیبی از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی است که در تعامل با هم کار می‌کنند تا بتوانند به تماس‌های کلاهبرداری گوش داده و پاسخ آنها را بدهند.

این ربات هوش مصنوعی حین صحبت با کلاهبرداران، داستان‌های پیچیده و بی‌ربط خانوادگی برای مخاطبش تعریف می‌کند و اطلاعات نادرستی درباره مشخصات بانکی خود ارائه می‌دهد.

بنا به ادعای شرکت مخابراتی بریتانیایی که این ابزار را طراحی کرده، دیزی تاکنون موفق شده کلاهبرداران را تا ۴۰ دقیقه روی خط نگه دارد.

موری مک‌کِنزی، مدیر بخش مبارزه با کلاهبرداری در ویرجین مدیا O2، می‌گوید: «جدیدترین عضو تیم پیشگیری از کلاهبرداری ما، دِیزی، ورق را به نفع ما برگردانده است. او با ساده‌ترین روش، یعنی نگه داشتن کلاهبرداران روی خط، آن‌ها را در بازی بی‌رحمانه خودشان فریب داده و مغلوب می‌کند.»

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=18279

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.