آوین ویژه»

ادعای یک تحلیلگر: الجولانی؛ افسر موساد بود شرکت جدید ایلان ماسک ۶ میلیارد دلار سرمایه جذب کرد /هدف میلیاردر آمریکایی چیست؟ برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری معلولیت‌های دوران سالمندی درگیلانغرب روایت حامد عسگری از اولین عید بعد از زلزله بم شهریار میزبان رئیس جمهور می شود روایت «تامی بروس» از مذاکره کنندگان سیاسی و فنی آمریکا در دور جدید مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه برگزار می شود مردم استان زنجان حقیقتا قدرشناس‌ هستند حدود ۷ هزار مگاوات تجهیزات جدید به کشور وارد می‌شود متاپنوموویروس انسانی و همه آنچه باید بدانید | علائم hmpv چیست؟ پخش همزمان قسمت دوم و سوم سریال «آبان» زائران اربعین ارز را از مراکز رسمی تهیه کنند نمایشگاه شب چله در بیرجند آمادگی دانشگاه قم جهت همراهی با صنایع استان توضیحات مهم مهاجرانی درباره مذاکره ایران با آمریکا واردات سالانه ۶۵ میلیارد دلار کالا به کشور آتش بس در منطقه با بازگشت ترامپ پزشک معتادی که برای مصرف مواد از بیمارستان مورفین می‌دزدید!

1

امروز یگان‌های تبلیغی و مجاهد ما در میدان می‌جنگند

  • کد خبر : 18593
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۶
امروز یگان‌های تبلیغی و مجاهد ما در میدان می‌جنگند

شهرکرد-مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رویکرد جنگ تغییر یافته،امروز یگان‌های تبلیغی و مجاهد ما در میدان می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جنتی امروز پنج شنبه در نشست تخصصی شبکه تبلیغی اسماً و صبرا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در فضای جنگ جهانی فرهنگی، ترکیبی کشور دقیقاً مشابه جنگ نظامی یگان‌ها و نیروهای فداکار زیادی در جنگ تبلیغی تبیینی مجاهدت می‌کنند.

وی بیان داشت: امروز یگان‌های تبلیغی و مجاهد ما در میدان می‌جنگند، رهبر انقلاب به عنوان دیده‌بان این انقلاب در هر موقع زمانی یک نقطه دیده بانی و درگیری را به عنوان گرای اصلی و اولیه مشخص کردند اما مطابق با آن پیش نمی‌رویم.

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: در دهه ۶۰ جنگ نظامی اولویت بود، دهه ۷۰ شبیه خوان فرهنگی اولویت بود، دهه ۸۰ نفوذ و دهه ۹۰ جنگ اقتصادی اولویت بود.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ سال مقام معظم رهبری مسأله جنگ اقتصادی را به عنوان مهم‌ترین و حیاتی‌ترین صحنه درگیری با دشمن تعریف کردند، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ تهاجم تبلیغاتی را برای قبضه افکار عمومی به عنوان صحنه جدید جنگ معرفی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جنتی با بیان اینکه مدل جنگ تغییر یافته است، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند جنگ اقتصادی وجود دارد اما اولویت دشمن تهاجم تبلیغاتی است؛ رویکرد جنگ تغییر یافته با تجهیزات دهه ۶۰ نمی‌توان مقابل دشمن‌ایستاد و پیروز شد.

هر تلاش و جهادی، جهاد تبیین نیست

وی گفت: هر تلاش و جهادی، جهاد تبیین نیست، مسأله جهاد تبیین یک فریضه‌ای است که در صحنه تهاجم تبلیغاتی معنا پیدا می‌کند، دشمن هر هزینه‌ای می‌کند تا افکار عمومی جامعه را به نفع خودش تغییر دهد.

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن روایتی را درست می‌کند که مردم ما نسبت به حاکمیت و جمهوریت اسلامی ناامید شوند؛ دشمن سرمایه‌گذاری کرده است تا جوری جوسازی رسانه‌ای بکند و تهاجم تبلیغاتی داشته باشد تا افکار عمومی جامعه را به محاصره در بیارد.

وی اضافه کرد: همه شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای ذهن و دل جوان ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند؛ جریان رسانه، جریان حمله هوایی است باید زیرساخت رسانه ملی و مجازی ما تحمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین جنتی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین حضرت زینب جهاد روایت‌ها بود، اگر شما روایت نکنید دشمن روایت می‌کند؛ شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کنند مردم را از حاکمیت دین و اسلام ناامید کنند.

رسانه قدرت حاکم در دنیای امروز است

وی خاطرنشان کرد: دشمن سوژه واقعی را روایت و ضریب رسانه‌ای می‌دهد و گفتمان معاند روی آن موج رسانه‌ای سوار می‌کند.

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی رسانه را قدرت حاکم در دنیای امروز دانست و بیان داشت: بزرگ‌ترین سرمایه دارها از طریق رسانه قدرت خود را اعمال می‌کنند چون تکنولوژی رسانه صنعت مادر است؛ هیچ حقیقتی خارج از رسانه معنا ندارد رسانه یک موضوع را جوری القا کند هر حقیقتی در رسانه معنا رسانه‌ای متفاوت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=18593

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.