آوین ویژه»

امکان تعیین نام به صورت الکترونیک فراهم شد همایش آموزش علوم پزشکی با تاکید بر «عصر فناوری و هوش مصنوعی» برگزار می‌شود مسئولان بوشهر موظف به بهبود کیفیت خدمات به مردم هستند اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور از ۲ تا ۴ آبان سرمربی الریان: فقط به پیروزی برابر استقلال فکر می‌کنیم حضور زنان در دولت بر اساس شایستگی‌های آنان است عباس محبی کدخدای روستای رادیو تهران شد! پوتین در کنفرانس خبری با پزشکیان چه گفت؟ زمان‌بندی جدید ثبت سفارش و شروع تالارهای بورس کالا تصاویر ماهواره ای تحرکات خبیث صهیونیستها در غزه را نشان می دهد جهش بورس در نخستین روز اردیبهشت / ورود سنگین پول حقیقی بهرامی: اگر میراث علوم اسلامی نباشد، نمی‌توانیم آثار پژوهشی فاخری را تولید کنیم پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ساخت بیمارستان پیشوا ادعای صهیونیست‌ها درباره ترور یکی از فرماندهان «تیپ رضوان» حزب‌الله «پسر دلفینی ۲» در راه فجر؛ صداپیشه‌گان معرفی شدند لحظه فوران انفجاری آتشفشان تال در فیلیپین لبنانی‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر: به عهد با سید شهدای مقاومت پایبندیم خام فروشی محصولات کشاورزی یک معضل اساسی استان گلستان است

2

تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله

  • کد خبر : 2428
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است.

برنامه ریزی 5 ساله برای تحقق اهداف زیست بوم

وی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه ۵ سال مرکز صورت گرفته است و امیدواریم هدف 9 هزار همتی تعیین شده، محقق گردد.

تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بسترها متفاوت باشد چراکه نوع عملکرد آن‌ها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.

تسهیل‌گری برای امور مردم

وی در ادامه با اشاره به تسهیل‌گری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیل‌گری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان، تصریح کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=2428

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.