آوین ویژه»

افزایش ۸۵ درصدی صادرات به آفریقا تغییر مکان روستای شیله وشت تالش در پی رانش زمین تورنومنت بزرگ گیمرها در نمایشگاه تلکام تمرینات اختصاصی مهدی طارمی در زادگاهش+ فیلم الحوثی: شهید سلیمانی در حمایت از قدس و مقاومت فلسطین نقش مهمی داشت نمایشگاه و جشنواره شب یلدا در زنجان کار خود را آغاز کرد مهریه‌های بلاتکلیف؛ مردان در زندان و زنان بی‌پشتوانه محسن رضایی: دفاع مقدس الگویی برای بهتر زیستن است بار درمان ۵ استان کشور بر دوش تامین اجتماعی یزد است وویس جنجالی هیات‌مدیره استقلال علیه ستاره خارجی/  اندونگ ۱۳۰ میلیارد می‌خواهد ولی ۲۰ میلیارد هم نمی‌ارزد! نکوداشتی برای یک هنرمند خلاق؛ مارکو گریگوریان از شاگردانش هنرمند و انسان می‌ساخت کاریکاتورهایی از مقاومت یمن به نگارخانه عالی می‌آیند قدردانی حماس از مواضع ضد صهیونیستی سران آفریقا محسن رضایی: تمام حقایق را نمی‌توان در یک فیلم منعکس کرد به روح «سووشون» وفادار بودم؛ زری برایم به مثابه ستون تخت جمشید است کتاب «مرا با تو می‌شناسند» در زنجان رونمایی می‌شود کره شمالی یک موشک فراصوت جدید آزمایش کرد معرفی آثار بخش بین‌الملل چهل‌وسومین جشنواره تئاتر فجر

1

ارتقای کمی و کیفی لکوموتیوها به عنوان‌ پیشران صنعت ریلی الزامی است

  • کد خبر : 27656
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
ارتقای کمی و کیفی لکوموتیوها به عنوان‌ پیشران صنعت ریلی الزامی است

مدیرعامل راه‌آهن از رویکرد جدید این شرکت برای تغییر در شیوه انعقاد قرارداد با شرکت‌های پیمانکار تعمیر و نگهدار و تامین کننده قطعات لکوموتیو خبر داد.

به گزارش بازار،‌ جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه‌آهن از رویکرد جدید راه‌آهن در تعامل با شرکت‌های پیمانکار تعمیر و نگهدار و تأمین کننده قطعات لکوموتیو خبر داد و گفت: بهتر است تمامی داده‌ها و تجربیات این شرکت‌ها مستندسازی شده تا مورد استفاده و تجزیه و تحلیل متخصصان صنعت ریلی قرار گیرد. این مستندسازی ضمن انتقال دانش فنی در افزایش بهره‌وری ناوگان مؤثر بوده و ظرفیت استفاده از لکوموتیوها را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: طبق قراردادهای جدید، اگر لکوموتیوی پس از انجام تعمیرات در مدت طولانی بدون خرابی به سیر بپردازد، شرکت تعمیر کننده تشویق خواهد شد و در مقابل، اگر لکوموتیوی پس از انجام تعمیرات، در زمان کوتاهی به دلایل فنی متوقف یا دچار خرابی مجدد شود، شرکت پیمانکار مسئول شناخته شده و می‌بایستی در مقابل عمل خود متناسب با مفاد قرارداد پاسخگو باشد.

ذاکری خواستار ایجاد سامانه‌ای برای تخصیص و مدیریت یکپارچه ناوگان ریلی از سوی معاونت بازرگانی و بهره برداری با همکاری معاونت ناوگان راه‌آهن شد و تاکید کرد: در این سامانه باید نحوه تخصیص لکوموتیوها برای حمل بار مشخص باشد تا بتوانیم با توجه به محدودیت تعداد لکوموتیو، از نیروی کشش در شبکه ریلی به ویژه در حمل و جابه‌جایی بار استفاده بهینه کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن در پایان یادآور شد: ظرف هفته‌های اخیر منابع مالی مناسبی به شرکت‌های پیمانکار تعمیرات لکوموتیو پرداخت شده است و باید آثار مثبت آن در بهبود کمی و کیفی لکوموتیوها و در نتیجه افزایش جابجایی مسافر و حمل بار مشاهده شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=27656

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.