آوین ویژه»

۲۵ کشته و زخمی بر اثر ریزش پل معلق در اکوادور مدارس استان کرمان در روز دوشنبه تعطیل شد هیئت اسرائیلی برای بحث پیرامون مذاکرات آتش‌بس در غزه راهی قطر شد درخواست ترامپ از پوتین برای کاهش سطح تنش‌ها این آپارتمان ها خریدار دارند؛ آخرین وضعیت بازار مسکن یارانه نقدی ایرانیان مقیم خارج هم قطع شد | دولت شمشیر خود را رو بسته است آیا می توان به پایان سلطه دلار امیدوار بود؟| شوک رنمینبی به دلار سخنان تازه جبلی درباره پروژه «موسی (ع)» و کیفیت پایین یک سریال ویدئوی جدید قسام و درخواست اسیر اسرائیلی از ترامپ+ فیلم کارمندان دلتنگ دوران جنگ | زمانی که با حقوق ماهیانه میشد سکه خرید! خداحافظی مدیر حرفه‌ای روابط عمومی از چادرملو تراکتور قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال شد رفع موانع اقتصادی آبادان با پژوهش‌های هدفمند محقق می‌شود آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ انتقال مرموز ۹۰ میلیون دلاری بیت‌کوین از صرافی بایننس پزشکیان: ۸۹ هزار میلیارد تومان انواع اعتبارات برای خوزستان مصوب شد مادورو: تمام ونزوئلا فلسطین است؛ جهان نباید روایت تبهکاران صهیونیست را باور کند «نیشتر سرشماری» به زخم کشاورزی استان سمنان «دمش» پانته‌آ سیروس تماشایی می‌شود

1

پایان بهسازی باند ۲۹ راست و استریپ‌سازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام

  • کد خبر : 42537
  • ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
پایان بهسازی باند ۲۹ راست و استریپ‌سازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ٦٦ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ٤٥٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=42537

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.