آوین ویژه»

ترور پدر هسته‌ای ایران با هوش مصنوعی / جزئیات کامل از ترور پیچیده فخری‌زاده سهامداران بخوانند | ارزش معاملات خرد از ۸ همت عبور کرد! دلار و سکه جوگیر شدند؟ زلنسکی به اندازه ارتش فرانسه صلح‌بان می‌خواهد! بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در سنقر و کلیایی عکس | بازسازی چهره اِوا، زنی از عصر برنز راهکارهای تقویت خودباوری در کودکان نتانیاهو در صورت ورود به بیش از ۱۲۴ کشور دنیا بازداشت خواهد شد تصمیم نهایی دولت پزشکیان برای یارانه کالا برگ مشخص شد واحدهای تولیدی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد در بوشهر حمایت می‌شوند فهرست آیفون‌هایی که «iOS 19» را دریافت می‌کنند اینفوگرافیک | آمار مرگ و میر در مشهد طی سال ۱۴۰۳ گلزن‌تر از بهترین مهاجم لیگ برتر؛ آقای گل لیگ کیست؟ افزایش ۱۵۰ درصدی پروانه‌های ساختمانی در تهران تلفات تصادفات جاده ای در کردستان افزایش یافت|اتمام طرح های راهسازی آرزوی محال مردم استان پایگاه امداد و نجات واکنش سریع بانوان فقط در مراکز استان‌ها فعال خواهد بود جمع آوری۵۲۴ نفر اتباع غیر مجاز در آذربایجان شرقی حال روز برفی مازندران؛ گاز وصل و برق کم آورد!

2

خسارت تمامی مسافران پروازهای شکایت شده پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 43099
  • ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
خسارت تمامی مسافران پروازهای شکایت شده پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه‌ و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: تمامی زیان مسافران پروازهای هفته گذشته که فرود اضطراری داشته در صورت شکایت مسافران پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، صدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه‌ها ، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس اعتراض مسافران ایران ایر تور و کیش ایر و کاسپین به پاسخ گو نبودن این شرکت ها در پی فرود اضطراری در محلی به جز مقصد سازمان هواپیمایی کشوری به این موضوع ورود کرده و زیان مسافران به طور قطع طبق قانون حقوق مسافری جبران می‌شود.

وی ادامه داد: نقص فنی علت بروز برای دو پرواز کیش و کاسپین و مسافران شکایت را ثبت کنند.

صدیق نیا اظهار کرد : پرواز کاسپین در مسیر ایروان به فرودگاه امام خمینی به علت نقص فنی‌در فرودگاه‌ تبریز به زمین می‌نشیند و پس از ایمن شدن شرایط پروازی بدون آنکه مسافران پیاده شوند دوباره پرواز انجام می شود.

مدیر کل سازمان هواپیمایی تاکید کرد:پرواز کیش _ تهران کیش ایر با توجه به بروز نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در در اصفهان می شود که زمینه ساز تاخیر بیش از ۴ساعت می‌شود.

وی افزود: مسافران با توجه به شیوه نامه حقوق مسافر در صورت انجام شکایت رسیدگی و جبران خسارت می شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=43099

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.