آوین ویژه»

ادارات مازندران فردا تعطیل است؛ فعالیت مجازی مدارس نخستین تصویر تابوت پیکرهای سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی‌الدین آمریکا بار دیگر به یمن حمله کرد خط و نشان نماینده مجلس برای دولت | این بودجه مردم را به خیابان می کشد راز پشت نام Sony چیست؟/ داستانی کمتر شنیده‌شده از نوآوری و نبوغ شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیونی در ۱۴۰۳ شورای سیاست‌گذاری یکصدمین سالگرد تأسیس شهرداری قوچان آغاز به کار کرد واقع بینی در مدیریت منابع آب ضروری است ۹۰ درصد برنج‌های وارداتی توسط بخش خصوصی مختلط است عزم جدی دادستان اهواز برای مقابله با استفاده غیرمجاز از برق شب نیمه شعبان مقدمه تقویت ارتباط با امام زمان(عج) برای همه اوقات باشد هشدار نسبت به تمامیت ارضی ایران، عراق و سوریه/ قدس خط قرمز است دانشجویان یمنی در دفاع از غزه به خیابان‌ها آمدند «سید مهدی حسینی نسب» سرمربی تیم شهرداری آستارا شد بارورسازی ابرها، ۲۰ درصد بارش مناطقی از ایران را بیشتر کرد تولید انبوه مسکن در کرمانشاه بر کاهش قیمت آن تاثیر گذار است واکنش«اولیانوف»به چراغ سبز فرانسه و انگلیس برای حمله به خاک روسیه اسلواکی: اوکراین باید با ازدست‌دادن بخشی از قلمرواش کنار بیاید

1

ملکه ایرانی امنیت گوگل به اقدام فریب‌کارانه مایکروسافت واکنش نشان داد

  • کد خبر : 45469
  • ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
ملکه ایرانی امنیت گوگل به اقدام فریب‌کارانه مایکروسافت واکنش نشان داد

پریسا تبریز، سرپرست گوگل کروم، انتقادات تندی را علیه اقدام مایکروسافت برای ساختن صفحه‌ای مشابه گوگل در بینگ، مطرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، احتمالاً دیده‌اید که وقتی در بینگ جست‌وجو می‌کنید «گوگل»، با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت، عمداً این صفحه را مشابه صفحات گوگل طراحی کرده است و از نوار جست‌وجو گرفته تا تصویر استفاده‌شده، همه‌چیز به‌طور عجیبی به Doodle گوگل شباهت دارد.

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، پیش‌تر گفته بود که گوگل با استفاده از موتور جست‌وجویی که دارد، بیشتر از مایکروسافت از سیستم‌عامل ویندوز درآمد کسب می‌کند. او در طول جلسه‌ی مربوط به ضدانحصار گوگل در سال گذشته نیز، به این موضوع اشاره کرده بود که گوگل سالم رقابت نمی‌کند.

مایکروسافت نتایج جست‌وجو را شبیه به Doodle گوگل طراحی کرده است

اکنون پریسا تبریز، یکی از مدیران ایرانی گوگل به‌عنوان سرپرست گوگل کروم در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را سطح جدیدی از تقلید دانسته است:تقلید خالص‌ترین نوع تعریف است؛ اما مایکروسافت با تقلید از صفحه‌ی اصلی گوگل، بار دیگر از تاکتیک‌های قدیمی‌اش برای گیج‌کردن کاربران و محدود کردن انتخاب‌ها استفاده کرد. سال نو؛ سقوط تازه برای مایکروسافت

این نخستین باری نیست که مایکروسافت از چنین روشی برای رقابت با گوگل استفاده می‌کند؛ به‌ عنوان مثال در آگوست ۲۰۲۴، ردموندی‌ها سعی داشتند با استفاده از برنامه‌ی Bing Wallpaper کاربران ویندوز ۱۱ را به استفاده از بینگ به‌عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض ترغیب کنند.

ناگفته نماند که گوگل درحال‌حاضر در ایالت متحده و اتحادیه‌ی اروپا، به‌دلیل سوء‌استفاده از موقعیت خود برای تبلیغات محصولاتش، تحت نظارت است.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=45469

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.