آوین ویژه»

ضرورت هم‌افزایی سازمان تنظیم مقررات با معدنی‌ها در جهت هوشمندسازی معادن آخرین قیمت دلار اعلام شد ( ۵ بهمن ۱۴۰۳ ) | یورو عقب کشید اختصاص یک میلیارد تومان به روستای جهانی گردشگری اصفهک ترامپ توانایی برپایی جهنم برای آزادی گروگان‌های حماس را دارد؟ بزرگداشت روز اکو (سازمان همکاری اقتصادی) درخشش خبرنگاران مهر در جشنواره ابوذر هرمزگان با کسب ۵ مقام برتر پرواز تهران- ایلام ایران‌ایر به مهرآباد برگشت شب موسیقی آذری تالار وحدت با وحید اسداللهی توجه به بعد گردشگری مدرسه حلبیان ضروری است حماس: مرحله دوم مذاکرات با رژیم صهیونیستی به زودی آغاز می‌شود لحظه‌ی ورود گردباد شدید به استان هبی چین قیمت گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ فاش شد واکنش شولتز به درخواست جنجالی ترامپ از اوکراین در ازای تداوم کمک نظامی فراخوان «نهمین همایش علمی بین‌المللی زیارت اربعین» منتشر شد وضعیت جدید بازار طلا، دلار و بورس در بهمن ۱۴۰۳ بارش برف ۲ محور استان سمنان را مسدود کرد دختر پینگ‌پنگ باز ایران ناپدید شد! مهم‌ترین ریسک‌های بورس در ۱۴۰۴/ چگونه سیاست‌های بانک مرکزی آینده بورس را رقم می‌زند؟

3

حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پروازهای داخلی و خارجی اعلام شد

  • کد خبر : 54474
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پروازهای داخلی و خارجی اعلام شد

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موظف است ظرف مدت حداکثر ۷ روز برای پروازهای داخلی به شکایات مسافران رسیدگی کند.

به گزارش بازار، رضاصدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها با بیان اینکه همواره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان هواپیمایی رسیدگی به شکایات مسافران در پروازهای داخلی و خارجی بوده است گفت: مهم‌ترین اقدامی که سازمان هواپیمایی کشور در حوزه رسیدگی به شکایات مسافران در دستور کار خود قرار می‌دهد بررسی سابقه شکایات مسافران در حقوق مسافراست که آیا در گذشته شکایات مسافر از سوی این سازمان بررسی شده است یا خیر؟

وی ادامه داد: اگر مسافر پاسخ مناسبی از سوی سازمان هواپیمایی وشرکت‌های هواپیمایی براساس شیوه نامه نگیرید مدارک خود را در سامانه حقوق مسافر بارگذاری کرده و این سازمان موظف به رسیدگی دوباره است.

او بیان کرد: حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران ۷ روز و در پروازهای خارجی ۱۴ روز است و در این بازه زمانی پس از بررسی و رسیدگی به شکایات مسافران حکم را صادر کرده و شرکت هواپیمایی موظف است که به آن عمل کند.

دهقان نیا اظهار کرد: یک بخشی از شکایات و رسیدگی به آن تخصصی وفنی بوده که توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌شود که طبق بررسی و آمارهای اعلام شده تا به امروز حداقل ۹۹ درصد ار درخواست و شکایات با رسیدگی و ورود سازمان هواپیمایی کشور و اقدام شرکت هواپیمایی کشور برطرف شده است.

او یادآور شد: در صورتی که مسافر از پاسخ سازمان هواپیمایی کشور به هر دلیلی قانع نشد به مراجع قضایی و شورای حل اختلاف مراجعه کرده و در این بخش هم سازمان هواپیمایی کشور براساس استعلامی که از آنها می‌شود نظرات نخصصی خود را اعلام و به موضوع رسیدگی می شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=54474

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.