آوین ویژه»

افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۴ به ۵۰ درصد رسید رئیس مجلس درگذشت منوچهر والی‌زاده و ایرج رضایی را تسلیت گفت ترامپ: مذاکرات با ایران به خوبی پیش می رود ایران: استفاده از اسنپ‌بک با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد شاخص بورس خود را به نیمه ارتفاع ۲.۸ میلیون واحد رساند بلوار ۳۶ متری اسلام آباد سنندج حرکتی برای کاهش معضل ترافیک است تصادف پراید و موتورلانس در گرمسار؛ تکنسین اورژانس مصدوم شد ابلاغیه افزایش سقف اعتباری کارت بازرگانی صادر شد نمایشگاه شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان سرطانی انعقاد ۲تفاهم نامه در حاشیه رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد تغییر دکترین هسته‌ای روسیه و وحشت کشورهای اروپایی جزئیات پناهندگی باران ارجمندی/ چرا دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران برنگشت؟ کاهش ۳۰ درصدی تولیدات معادن شهرستان بردسکن هشدار سیلاب در ۶ استان کشور روسیه: تلفات اوکراین در کورسک از ۳۰ هزار تن گذشت شهادت و جراحت ۱۴۱۵ فلسطینی در غزه طی ۳ روز اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد رشد ۱۶ هزار واحدی بورس/ موتور رشد بازار سرمایه روشن شد؟

3

سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

  • کد خبر : 62080
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

خمین- سخنگوی دولت گفت: رفع ناعدالتی و نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه حاج محمدعلی صالحی خمین، اظهار کرد: بدون سرمایه‌گذاری در آموزش، هیچ کشوری به پیشرفت و توسعه پایدار نمی‌رسد.

وی افزود: دولت چهاردهم به صورت ویژه موضوع آموزش و رفع نابرابری‌های آموزشی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و رئیس‌جمهور نیز به ساخت مدارس و کاهش بی‌عدالتی آموزشی توجه ویژه دارد.

سخنگوی دولت ادامه داد: از مدارس باید به خوبی مراقبت کرد و آن را در شرایط مطلوب به نسل‌های بعدی تحویل داد همچنین لازم است فرهنگ نگهداری از مراکز آموزشی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

مهاجرانی با اشاره به اقدامات قابل تقدیر خیران مدرسه ساز افزود: خیران مدرسه ساز مال، وقت و جانشان را می‌بخشند و در مقابل پاداش الهی دریافت می‌کنند و باید اذعان کرد این جامعه هدف تنها مدرسه نمی‌سازند بلکه فرهنگ نیکوکاری را در جامعه ترویج می‌کنند و به دانش‌آموزان می‌آموزند که آنها نیز در آینده اقدامات خیر انجام دهند.

وی تصریح کرد: یادگیری تنها در کلاس درس رخ نمی‌دهد بلکه محیط زندگی نیز نقش مهمی در آموزش دارد و باید اذعان کرد بسیاری از گذشتگان ما بدون حضور در مدرسه، انسان‌های خردمند و فرهیخته‌ای بودند.

مهاجرانی ادامه داد: تمامی اقدامات نیکو ارزشمند هستند و نمی‌توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد اما ادبیات توسعه کشورها توجه ویژه به امر آموزش است.

وی تاکید کرد: هدف ما تنها ارتقای شرایط فردی نیست، بلکه باید برای ساختن دنیایی بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ایم، تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=62080

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.