آوین ویژه»

نقد و بررسی عملکرد «شرکت پست» و «سازمان تنظیم مقررات» گروسی: برجام یک پوسته خالی است فاطمه حسونه؛ «تک تیرانداز لحظه‌ها» در غزه که تصویرش ابدی شد شکار جدید استقلال رسما توافق کرد + عکس آران و بیدگل در دفاع از منافع کشور هیچ‌گاه دچار خطای استراتژیک نشده است صنعت هواپیمایی در آستانه بحران؛ عدم‌قطعیت و چالش‌های پیش روی شرکت‌ها چین ۲۸ شرکت آمریکایی را تحریم کرد مسدود شدن مسیرهای مشهد و بجنورد به شمال به دلیل کولاک ترامپ توانایی برپایی جهنم برای آزادی گروگان‌های حماس را دارد؟ گریه ۴ ساعته همسر آقای کارگردان پس از تماشای فیلم سوم «آواتار» حمایت از جبهه مقاومت رسالت همه افراد جامعه است قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۳ دی اعلام شد + جدول روسیه: زیرساخت‌های فرودگاه‌های نظامی اوکراین هدف قرار گرفتند گامی نو در توسعه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با کشور آلمان ترافیک پرحجم در جاده‌های شمال؛ هراز یک‌طرفه شد پزشکیان: زنده یاد فریدون شهبازیان هنر موسیقی کشور را اعتلا داد آئین استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دهلران گوگل طراحی آیفون ۱۷ را مسخره کرد

3

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

  • کد خبر : 64302
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم و رئیس سازما امور دانشجویان در محل این سازمان راه اندازی شد.

مصطفی صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان در این خصوص گفت: با تاکید ریاست محترم سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی متقاضیان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

صالحی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به آدرس my.saorg.ir و از طریق احراز هویت متمرکز، به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است؛ تصریح کرد: در جهت پشتیبانی از این خدمات بهطور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان گرفته می‌شود که در چهار دسته : ۱- درخواست راهنمایی (۵۲٪)، ۲- پیگیری وضعیت درخواست (۲۵٪)، ۳- مشکل سامانه (۱۸٪) و ۴-خطای کاربری (۵٪) تقسیم می‌شوند.

مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با شش داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میزخدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط لیست انتظار فعال می‌شود. همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی، از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=64302

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.