آوین ویژه»

شیمیدان برجسته سوری ترور شد استرالیا سفیر ایران را اخراج و نماینده خود را از تهران خارج کرد کشاورزی و حمل‌ونقل دو پیشران اصلی توسعه کردستان هستند ارتباط حوزه علمیه با مدارس و مساجد افزایش یابد «محمدجواد محمدی» به خیبر خرم‌آباد پیوست واریز یارانه کالابرگی دولت آغاز شد + جزییات فرمان جنجالی ترامپ امضا شد/ آغاز اصلاح ساختار دولت آمریکا حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان؛ یک نفر شهید شد سفیر ازبکستان: مبادلات تجاری ازبکستان و ایران ۵۰۰ میلیون دلار است روایت وزیر خارجه عمان از دیدار با عراقچی  پدر موشکی ایران کیست؟ بررسی تأثیر تغییرات اقلیمی بر جامعه و خانواده‌ها آغاز محاسبات دستمزد ۱۴۰۴ | کارفرمای بزرگ سر میز مذاکرات نشست سوال روز نوزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در آذربایجان شرقی؛پاسخ روز قبل عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جزیره خارگ مشارکت مردم در جنگ و نسبت آن با ارتقای «تاب‌آوری» اجتماعی پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، شنبه آینده نظر رئیس سازمان سینمایی درباره اکران «پیر پسر»؛ فیلم‌ها بدون ممیزی به سینماها می‌آیند؟

3

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

  • کد خبر : 64302
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم و رئیس سازما امور دانشجویان در محل این سازمان راه اندازی شد.

مصطفی صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان در این خصوص گفت: با تاکید ریاست محترم سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی متقاضیان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

صالحی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به آدرس my.saorg.ir و از طریق احراز هویت متمرکز، به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است؛ تصریح کرد: در جهت پشتیبانی از این خدمات بهطور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان گرفته می‌شود که در چهار دسته : ۱- درخواست راهنمایی (۵۲٪)، ۲- پیگیری وضعیت درخواست (۲۵٪)، ۳- مشکل سامانه (۱۸٪) و ۴-خطای کاربری (۵٪) تقسیم می‌شوند.

مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با شش داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میزخدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط لیست انتظار فعال می‌شود. همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی، از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=64302

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.