آوین ویژه»

نرخ جدید گازوئیل برای معادن و صنایع بالادستی مشخص شد همه‌چیز درباره پای نتورک / رمزارز پای نتورک در کدام صرافی‌ها لیست خواهد شد؟ «شولتز» رأی اعتماد پارلمان را ازدست داد؛ انتخابات زودهنگام در آلمان رشد ۱۲۰ درصدی سود صنایع فعال بورس در ۴ سال گذشته اظهارات مهم عارف در خصوص استفاده از فناوری هسته‌ای اصلاح اصل ۴۴ در مجلس بررسی می‌شود آلبوم عکس| افطاری ۱۲۰ هزار نفری مرکز وکلا در حرم امام رضا(ع) تقدیر مدیرکل انتقال خون استان تهران از استقبال شهروندان از اهدای خون طرح‌ های رفاهی جدید برای بازنشستگان کشور تایید شد اعزام کاروان فرهنگیان شفتی به اردوی راهیان نور عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی تمدید شد فیلم فجر تحت تأثیر حسن پورشیرازی و «پیر پسر»؛ نامزدها جابه‌جا شدند! عرضه اولیه هایی که از همه بازارها سبقت گرفت! همدلی بین شوراها و نمایندگان مجلس سبب حل مشکلات می شود اما و اگرهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی بعد از تاخیر ۳ ساله | احتمال انحلال وجود دارد؟! پاشینیان: جمهوری آذربایجان قصد ایجاد تنش نداشته باشد، احتمال درگیری صفر است پوشش متفاوت سردار قاآنی در حضور رهبر انقلاب + عکس حمله یمنی ها به یک هدف حیاتی در جنوب سرزمین‌های اشغالی

0

سامانه جدید وزرت علوم برای پاسخگویی به شکایات طراحی و راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 68772
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
سامانه جدید وزرت علوم برای  پاسخگویی به شکایات طراحی و راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از طراحی و راه‌اندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم؛ حامدکرمی، اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی وزارت علوم، سازمان‌های تابعه و دانشگاه‌های سراسر کشور یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در ستاد وزارت علوم برگزار شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی، سازمان‌های تابعه و دانشگاه‌های سراسر کشور، علوم، به بیان اهمیت دو وظیفه اصلی این دفتر، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در حوزه آموزش عالی پرداخت.

وی با قدردانی از تلاش‌های گذشته در این حوزه، دو اقدام مهم و اصلی اخیر این دفتر را تشریح کرد.

وی اعلام کرد که به دلیل نبود ساختاری به نام بازرسی و پاسخگویی به شکایات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات از ظرفیت قانونی ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده کرده و بازرسان معتمد را برای این منظور به کار گرفته است.

کرمی اظهار داشت : در حال حاضر ۵۰ نفر بازرس معتمد در کل آموزش عالی فعالیت دارند که ۶ نفر از آن‌ها در ستاد وزارتخانه و مابقی در استان‌ها و دانشگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند این بازرسان معتمد وظایف قانونی خود را در دو حوزه مقابله با ارتشا و سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری انجام می‌دهند و توانایی ورود فوری و اورژانسی به این موارد را دارند.

وی از طراحی و راه‌اندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که نقایص سامانه قبلی را ندارد و بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام می‌دهد. هدف این سامانه افزایش سرعت و کارآمدی در پاسخگویی به شکایات و کاهش نقش نیروی انسانی در این فرآیندها است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تأکید کرد که این سامانه جدید تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را به عنوان یک واحد کل در نظر گرفته و ارتباط مؤثری بین آنها ایجاد می‌کند. هدف اصلی این سامانه، پاسخگویی به شکایات در مدت ۱۵ روز است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=68772

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.