آوین ویژه»

خاویر باردم سخن می‌گوید؛ از فرمول وان تا دفاع تمام قد از فلسطین تئاتر ایران شگفت‌زده‌ام کرد/ تأثیر تکنیک ایرانی‌ها بر هنرمند روس! همگانی سازی تدبر در قرآن کریم ضروری است تیم داوری بازی خیبر و چادرملو اعلام شد کارگروه موقت تنظیم‌گری سکوهای تبادل رمزدارایی‌ها تشکیل شد چرا بشار اسد از محور مقاومت درخواست کمک نکرد؟ اسامی فوتی های واژگونی اتوبوس دانش آموزان کرمانی اعلام شد روز جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است «امام خمینی و روز قدس»؛ رویارویی جهانی مستضعفان در برابر مستکبران درباب سوگ و تأثیر آن بر روان انسان؛ وقتی مسلخ می‌تواند سلاخ بسازد! بیت‌کوین رکورد افزایش قیمت را شکست جلوگیری از گروگان گیری در داراب فارس با حضور به موقع پلیس پیشنهادهای مهم مدیریک نهاد صنفی به معاون جدید وزیر ارشاد برگزاری مراسم عزاداری وفات حضرت خدیجه (س) در حرم حضرت عبدالعظیم دولت موقت افغانستان کاردار پاکستان را احضار کرد فوری | قیمت طلا و سکه در ۳۰ آبان صعودی شد + جدول تاکید روسیه و مصر بر آتش بس در غزه فلسفه وجودی حکومت اسلامی، تحقق کرامت دنیوی و اخروی برای مردم است

0

سامانه جدید وزارت علوم برای پاسخگویی به شکایات طراحی و راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 68962
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۳ - ۱:۱۷
سامانه جدید وزارت علوم برای  پاسخگویی به شکایات طراحی و راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از طراحی و راه‌اندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم؛ حامدکرمی، اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی وزارت علوم، سازمان‌های تابعه و دانشگاه‌های سراسر کشور یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در ستاد وزارت علوم برگزار شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی، سازمان‌های تابعه و دانشگاه‌های سراسر کشور، علوم، به بیان اهمیت دو وظیفه اصلی این دفتر، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در حوزه آموزش عالی پرداخت.

وی با قدردانی از تلاش‌های گذشته در این حوزه، دو اقدام مهم و اصلی اخیر این دفتر را تشریح کرد.

وی اعلام کرد که به دلیل نبود ساختاری به نام بازرسی و پاسخگویی به شکایات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات از ظرفیت قانونی ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده کرده و بازرسان معتمد را برای این منظور به کار گرفته است.

کرمی اظهار داشت : در حال حاضر ۵۰ نفر بازرس معتمد در کل آموزش عالی فعالیت دارند که ۶ نفر از آن‌ها در ستاد وزارتخانه و مابقی در استان‌ها و دانشگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند این بازرسان معتمد وظایف قانونی خود را در دو حوزه مقابله با ارتشا و سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری انجام می‌دهند و توانایی ورود فوری و اورژانسی به این موارد را دارند.

وی از طراحی و راه‌اندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که نقایص سامانه قبلی را ندارد و بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام می‌دهد. هدف این سامانه افزایش سرعت و کارآمدی در پاسخگویی به شکایات و کاهش نقش نیروی انسانی در این فرآیندها است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تأکید کرد که این سامانه جدید تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را به عنوان یک واحد کل در نظر گرفته و ارتباط مؤثری بین آنها ایجاد می‌کند. هدف اصلی این سامانه، پاسخگویی به شکایات در مدت ۱۵ روز است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=68962

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.