آوین ویژه»

پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در گناوه برگزار شد فرمانده جدید قرارگاه پدافند هواپیمایی کشور انتخاب شد خارج کردن وسایل ساکنان ساختمان حادثه دیده زیتون کارمندی اهواز تصاویر زیبا از جاده برفی ماسوله – خلخال مراسم وداع با ۲ شهید در حرم مطهر امام رضا(ع) شکایت رسمی استقلال از داوری دربی وحدت ملی سپر دفاعی در برابر تهدیدات و نفوذ دشمن است دوره تابستانه درس خارج اصول در حوزه علمیه شیراز برگزار می‌شود اجرای ۱۱ طرح سرمایه گذاری در زمینه گردشگری در مهاباد دل نوشته یک خواننده در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گزارش محرمانه آژانس انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران/ آژانس نگران شد مصاحبه‌های تغییر سطح داوری مسابقات قرآن کریم در حال برگزاری است ساماندهی نیروهای شرکتی در دستور کار | مجلس کوتاه نمی‌ آید رونمایی از پوستر «با خشم به گذشته نگاه کن» در آستانه اجرا توضیح وزیر ارتباطات درباره اختلال «GPS» وزیر جدید ارتش آمریکا معرفی شد/ انتصاب نماینده «ترامپ» در امور اسیران صهیونیست در غزه کاستی‌های جدی در کمک بانک توسعه تعاون به تعاونی‌ها حل مسائل ملی با مغزهای ماشینی؛ روایت یک رویداد فناورانه

1

رئیس ایدرو: تحلیل ‌داده‌ها منجر به تعالی سازمان ها و شرکت‌ها می‌شود

  • کد خبر : 73643
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
رئیس ایدرو: تحلیل ‌داده‌ها منجر به تعالی سازمان ها و شرکت‌ها می‌شود

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت: تحلیل اطلاعات و مدیریت فرایندها در تعالی سازمانی مهم‌ترین شاخص است که توجه به این موضوع در عملکردها منجر به تعالی سازمان ها و شرکت ها می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فرشاد مقیمی روز یکشنبه در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با اهتمام به تحلیل اطلاعات می توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی دارای مجموعه ای از فاکتورها و شاخص‌ها است منجر به بهبود عملکرد و جایگاه شرکت ها می شود.

وی ادامه داد: مشتری مداری و دست یافتن به درک درستی از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخص‌های اصلی در رسیدن به تعالی سازمانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) عنوان کرد: از دیگر شاخص های تعالی سازمانی مدیریت فرایندها و تمرکز بر تغییر است که در رسیدن شرکت‌ها و سازمان ها به جایگاه واقعی کمک می کند.

وی با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت از مهمترین مسایل در کسب و کارهاست گفت: سرمایه و دارایی یک مجموعه توجه شاخص های تعالی سازمانی است که منجر به رشد عملکرد می‌شود.

مقیمی تاکید کرد: تحلیل اطلاعات و مدیریت فرایندها از مهم‌ترین شاخص های تعالی سازمانی است که بدون توجه به این شاخص هیچ اتفاقی در راستای تعالی سازمانی نمی افتد از این رو توجه سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به تحلیل اطلاعات به ارتقای عملکرد و رونق کسب و کار می‌انجامد.

 بیست و دومین همایش تعالی سازمانی امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز شده است و فردا روز دوم در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد.

این رویداد که با حضور چهره‌های برجسته مدیریتی کشور برگزار می‌شود، فرصتی بی نظیر برای مدیران و سازمان‌های برتر فراهم می کند تا بتوانند در کنار هم جمع شوند، از تجربه‌های موفق یاد بگیرند و با جدیدترین روش‌های بهبود عملکرد آشنا شوند.

در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی، علاوه بر معرفی سازمان‌های برنده در سطوح مختلف تعالی و سازمان‌های سرآمد، برنامه‌های مربوط به ارائه دستاوردهای برجسته از طریق تحلیل‌گری داده نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در این دوره هزار و۶۰۰ شرکت ارزیابی شده اند که در این رویداد، ۳۷ شرکت برتر تقدیر ، ۳۶ شرکت گواهی تعهد به تعالی و ۱۱ شرکت تندیس می گیرند. که یکی از این تندیس ها زرین و و تندیس دیگری سیمین نقره ای است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=73643

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.