آوین ویژه»

آیا دانشگاه آزاد اسلامی آماده پذیرش نسل Z است؟ بازگشت مجری به آنتن پس از ۱۴ سال؛ نگاه «چهارگاه» به مداحی‌های اصیل است قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۷ اردیبهشت اعلام شد + جدول سومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور از علی آباد کتول انجام شد جزئیات مهم درباره واریز وام ازدواج و فرزندآوری | لیست بانک ها منتشر شد افتتاح یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در زرقان واکنش کنعانی زادگان به نیمکت نشینی + عکس در نخستین روز دی ماه، هوای تهران قابل قبول شد/ جنوب تهران همچنان ناسالم آغاز اجرای «تاریخ، درگیرِ شایعاتِ ما» در تماشاخانه انتظامی قطر: خواسته ما از ترامپ، الزام نتانیاهو به انجام تعهدات است نقشه رژیم صهیونیستی برای اشغال نیمی از نوار غزه نشست خبری خراسان جنوبی نصب کانکس پلیس و دوربین در اطراف کوی دانشگاه تهران خاطره جالب بهروز شعیبی از زنده‌یاد فردین تل‌آویو: هدف نمایندگان انگلیسی تحریک اقدامات خصمانه علیه «اسرائیل» بود سوال روز بیست و سوم مسابقه پیامکی زندگی با آیه‌ها در ایلام مشخص شد انفجارهای قوی در «حمص» سوریه تأکید بر عدم انباشت پرونده‌ها در دیوان عالی کشور

0

اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

  • کد خبر : 73987
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیشترین خسارت وارده به شبکه راه‌های کشور ناشی از اضافه تُناژ بار ناوگان باری عبوری است.

به گزارش بازار، رضا اکبری در نشست با اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی ایران با اشاره به سهم اضافه تُناژ بار در وارد آمدن آسیب‌های جدی به شبکه راه‌های کشور، بر ضرورت چاره‌جویی در این باره تأکید کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به گستردگی شبکه راه‌های کشور، تنوع وسائط نقلیه سنگین و بالا بودن تُناژ حمل بار، میزان خسارت وارد آمده به محورهای مواصلاتی تا حدود ۲.۵ برابر درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محل دریافت عوارض کالا برآورد شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به سهم اضافه تُناژ کامیون‌های فعال در اجرای پروژه‌های راهسازی به سطح جاده‌های کشور، خاطرنشان کرد: الزام معادن شن و ماسه به نصب باسکول و سنجش تُناژ بار و همچنین صدور بارنامه برای بارهای معدنی بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه، به کنترل این مسئله کمک خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر گستردگی شبکه راه‌ها و تعدد فعالیت‌ها و پروژه‌های سازمان راهداری و حمل جاده‌ای در حوزه محورهای اصلی، شریانی، فرعی و روستایی، افزود: این در حالی است که منابع درآمدی این سازمان با حجم اعتبارات مورد نیاز برای اجرایی کردن پروژه‌ها و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای همخوانی و تناسب ندارد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=73987

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.