آوین ویژه»

جهاد اسلامی فیلم جدیدی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد استاد روضه خوان های تهران که خدمت به مردم را بر هر چیزی مقدم می دید نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۴ منتشر شد مراسم احیای شب بیست و یکم رمضان در مصلای جمعه گناوه سهم توسعه حمل و نقل هوایی از کل اعتبارات عمرانی کمتر از نیم درصد رشد ۲۶.۲ درصدی نقدینگی در بهمن ۱۴۰۳؛ افزایش پایه پولی و رشد تورم در راه است؟ بیش از ۳۰ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به شمال لبنان داستان ساخت پارک‌های محبوب تهران کسری تراز تجاری ۶.۸ میلیارد دلاری در ۶ ماهه امسال / چین، امارات و ترکیه، شرکای اول تجاری ایران بازنگری آئین‌نامه دستیاری؛ روسای بی‌توجه به دستیاران بازخواست می‌شوند انتخابات پارلمانی در کوزوو سیارتو: حضور مستشاران نظامی اروپایی در اوکراین خط قرمز مجارستان است مکه میزبان دومین کنفرانس «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» چرا حضور محسن افشانی در مقام مجری برنامه سیاسی خسارت محض است؟ زنجان از توسعه روابط با مالزی استقبال می‌کند دلیل عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن چه بود؟ حواشی انتخابات آمریکا همزمان با پیشتازی ترامپ راه اندازی نخستین آکادمی بین‌المللی خوراک‌ شناسی در رشت

0

اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

  • کد خبر : 73987
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیشترین خسارت وارده به شبکه راه‌های کشور ناشی از اضافه تُناژ بار ناوگان باری عبوری است.

به گزارش بازار، رضا اکبری در نشست با اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی ایران با اشاره به سهم اضافه تُناژ بار در وارد آمدن آسیب‌های جدی به شبکه راه‌های کشور، بر ضرورت چاره‌جویی در این باره تأکید کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به گستردگی شبکه راه‌های کشور، تنوع وسائط نقلیه سنگین و بالا بودن تُناژ حمل بار، میزان خسارت وارد آمده به محورهای مواصلاتی تا حدود ۲.۵ برابر درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محل دریافت عوارض کالا برآورد شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به سهم اضافه تُناژ کامیون‌های فعال در اجرای پروژه‌های راهسازی به سطح جاده‌های کشور، خاطرنشان کرد: الزام معادن شن و ماسه به نصب باسکول و سنجش تُناژ بار و همچنین صدور بارنامه برای بارهای معدنی بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه، به کنترل این مسئله کمک خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر گستردگی شبکه راه‌ها و تعدد فعالیت‌ها و پروژه‌های سازمان راهداری و حمل جاده‌ای در حوزه محورهای اصلی، شریانی، فرعی و روستایی، افزود: این در حالی است که منابع درآمدی این سازمان با حجم اعتبارات مورد نیاز برای اجرایی کردن پروژه‌ها و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای همخوانی و تناسب ندارد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=73987

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.