آوین ویژه»

پست تهران در نوروز فعال می‌ماند/ تحویل مرسولات ۲۴ تا ۷۲ ساعته برگزاری دومین همایش علمی هیئت و آئین های مذهبی شیراز میزبان «کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری» ریشه گرانی ها بالاخره پیدا شد | کیک اقتصادی تکه تکه شد! رونق اقتصاد زیتون در جنوب گیلان با جذب سرمایه گذاری محقق می‌شود حاج حسین یکتا: بندرعباس صحنه نبرد روایت‌هاست فرار صهیونیست‌ها هنگام به صدا درآمدن آژیر خطر حمله موشکی یمن سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا داد دفترچه راهنمای ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ منتشر شد ورود مردم به مصلی امام خمینی(ره) برای اقامه نماز عید سعید فطر تماس رئیس کمیته تحقیقات روسیه با دادستان کل آذربایجان درباره سقوط هواپیما اختصاص نیمکت «آن» به دربی ۱۰۵ ساعت بازی تراکتور و سپاهان تغییر کرد هدیه یک میلیارد دلاری دونالد ترامپ برای نتانیاهو! لیگ برتر فوتبال – ملوان و نساجی طراحی مناطق آزاد نسل جدید با محوریت اقتصاد دیجیتال گلخانه‌داران بعد از وقوع گرد و خاک سطوح گلخانه را پاکسازی کنند تاکید ایران و نیجر بر توسعه تجارت محصولات زنجیره معدن

0

تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس ستودنی است

  • کد خبر : 75908
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس ستودنی است

شهرکرد-مشاور وزیر آموزش و پرورش تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس را ستودنی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام پرنیان ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، به بررسی وضعیت آموزش و پرورش در ایران و چالش‌های موجود در این حوزه پرداخت.

وی افزود: تجربیاتی بسیاری از سفر به استان‌های مختلف دارم که همگی منجر به تعامل با معلمان و دانش‌آموزان شد، لذا بر اهمیت فضای آموزشی و مشارکت مردمی تأکید می‌کنم.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی به‌ویژه در زمان دو رئیس‌جمهور پیشین، نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش صورت گرفت از همین رو موضوع رتبه‌بندی معلمان و تصویب سند تحول بنیادین در دستور کار قرار گرفت.

پرنیان عنوان کرد: این سند به عنوان یک نیاز اساسی برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش معرفی می‌شود، توجه به مناطق محروم و برطرف کردن موانع فیزیکی می‌تواند به شناسایی نخبگان کمک کند.

وی به طرح «نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی» اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری استانداران و فرمانداران برای بهبود شرایط آموزشی ضروری است، چراکه این طرح به دنبال جلب مشارکت مردمی و ایجاد گروه‌های جهادی در آموزش و پرورش است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش به نقش معلمان به عنوان نمایندگان خدا و مسئولیت‌های سنگین آن‌ها در هدایت و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس ستودنی است، همچنین اهمیت گفتمان‌سازی و ارتباط با مردم باید به صورت جدی دنبال شود، همکاری خیرین و مجامع مردمی برای تأمین نیازهای آموزشی و بهبود فضای فیزیکی مدارس اهمیت به سزایی دارد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=75908

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.