آوین ویژه»

قیمت مصوب جوجه یک روزه ۲۸ هزار تومان شد تعیین تکلیف برای بازار دلار و ارز | قیمت دلار کاهش می شود؟ تمرکز بر همه ظرفیت‌های اقتصادی، رشد ۸ درصدی اقتصاد را محقق می‌کند برجای ماندن ۲۰۰ شهید و زخمی در بمباران نوار غزه رد پای یک روس در حادثه برخورد کشتی باری با نفتکش آمریکایی نحوه واریز مبلغ همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد پویش «نظارت مردم بر بازار» در همدان راه‌اندازی شد ترافیک سنگین در محورهای پرتردد و هشدار درباره موج سرمای شدید در کشور پویش اهدای خون «همدلی» در خراسان رضوی برگزار می شود انتشار «با هم بهاریم» در آستانه نوروز چرا آمریکا دنبال ممنوع کردن تیک‌تاک است؟ عارف: راه آزادی قدس راه انقلاب اسلامی است مراسم عزاداری شب شهادت حضرت علی(ع) در مصلی بیت‌المقدس اراک نبیه بری: لبنان هرگز اراضی اشغالی خود را نادیده نمی‌گیرد هشدار وزیر دفاع آمریکا خطاب به ناتو: روی ما حساب نکنید موزه حرم رضوی حافظ نفیس‌ترین قرآن‌های خطی جهان است ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد پروژه عمرانی برای اهواز منعقد شد ظرفیت‌های مردمی کردستان در ترویج فرهنگ صلح و سازش استفاده شود

0

تولید شکلات دبی صادرات پسته ایران را افزایش داد

  • کد خبر : 79599
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
تولید شکلات دبی صادرات پسته ایران را افزایش داد

رئیس کمیسیون واردات و تجارت داخلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان گفت: شکلات دبی به دلیل استفاده از کره پسته در فروش پسته ایران نیز تأثیر مثبت داشته، زیرا برای تولید این شکلات از پسته ایران استفاده می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، مظفر محمدی، رئیس کمیسیون واردات و تجارت داخلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، گفت: شکلات دبی به دلیل استفاده از کره پسته در فروش پسته ایران نیز تأثیر مثبت داشته، زیرا برای تولید این شکلات از پسته ایران استفاده می‌شود. در 6 ماهه دوم امسال حدود 115 هزار تن صادرات پسته داشته‌ایم که در کنار سایر عوامل، نقش شکلات دبی نیز در افزایش صادرات قابل‌توجه بوده است.

محمدی در کارگاه بررسی تخصصی استراتژی‌های برندینگ و راز موفقیت شکلات دبی در عصر دیجیتال، افزود: یکی از دلایل موفقیت برندینگ حمایت دولت‌هاست که این حمایت را در موفقیت شکلات دبی مشاهده می‌کنیم. همچنین در بحث مواد غذایی حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند گلفود دبی، سیال فرانسه و آنوگا آلمان و همچنین بررسی سایت‌های موفق و استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به برند شدن یک کالا کمک کند.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که نمی‌توانیم در ایران برندینگ ایجاد کنیم، عدم عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی WTO است. برای مثال پسته ایران توسط کشورهای دیگر بسته‌بندی شده و به‌عنوان یک برند به فروش می‌رسد، اما ایران نمی‌تواند این‌چنین برند ایجاد کند.

در ادامه این نشست راز موفقیت شکلات دبی در سه بخش روایت داستان، عوامل شهرت و چالش‌های این برند مورد بررسی قرار گرفت و حاضران به بحث و تبادل‌نظر در رابطه با موفقیت برندینگ در کشور پرداختند. حمایت دولت‌ها از برندسازی، آموزش، توجه به تاکتیک‌های فروش، اعتمادبه‌نفس و چگونگی معرفی خود، خلاقیت در تبلیغات و ساختارسازی ازجمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کارگاه بررسی تخصصی استراتژی‌های برندینگ و راز موفقیت شکلات دبی در عصر دیجیتال از سوی کمیته برندینگ و تجارت دیجیتال کمیسیون‌های توسعه صادرات و واردات و تجارت داخلی اتاق کرمان برگزار شد و قرار است در جلسات آینده نیز عوامل موفقیت برندهای مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=79599

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.