آوین ویژه»

تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اهمیت تعاملات علمی و فرهنگی میان ایران و ترکیه پرده «ستاره‌های زمینی» روایت‌گر داستان‌های قرآنی می‌شود ۱۹ میلیون نفر ایرانی در ساختمان‌های ناایمن زندگی می‌کنند/ احتمال تخریب با زلزله 4 ریشتری رای دیدار پرسپولیس و تراکتور تنبیهی است / صبرکنید به زودی اعلام می شود خطر از دست رفتن سهمیه لیگ نخبگان برای پرسپولیس سازمان ملل نیروهای خود را در سوریه کاهش می‌دهد سرمربی ذوب آهن: تساوی برابر شمس آذر عادلانه بود تعویق سفر فرستاده ترامپ به منطقه بازنشستگان ۲۰ آبان ماه چقدر حقوق دریافت می کنند؟ + مبلغ دقیق افزایش سقف تامین مالی جمعی برای بنگاه‌های کوچک ارتش رژیم صهیونیستی اسرای زن را تحویل گرفت «شبیه شبیه آنتیگون»؛ جایی که تعزیه و سوفکل کنار هم قرار می‌گیرند اعزام اساتید دانشگاه شریف به عراق سرپرست دانشگاه‌های یاسوج و شهرکرد منصوب شدند نتانیاهو علیه توافق/ سنگ‌اندازی‌ اسرائیل موجب شکست مذاکرات خواهد شد؟ غرب در جهت عدم اجرای عدالت گام بر می‌دارد گروگان‌گیری اعضای یک خانواده به مدت ۲ سال؛ دادستان رشت جزئیات را تشریح کرد ابرپروژه بلندپروازانه بن سلمان / جاه‌طلبانه اما به چه قیمتی؟

0

تولید شکلات دبی صادرات پسته ایران را افزایش داد

  • کد خبر : 79599
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
تولید شکلات دبی صادرات پسته ایران را افزایش داد

رئیس کمیسیون واردات و تجارت داخلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان گفت: شکلات دبی به دلیل استفاده از کره پسته در فروش پسته ایران نیز تأثیر مثبت داشته، زیرا برای تولید این شکلات از پسته ایران استفاده می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، مظفر محمدی، رئیس کمیسیون واردات و تجارت داخلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، گفت: شکلات دبی به دلیل استفاده از کره پسته در فروش پسته ایران نیز تأثیر مثبت داشته، زیرا برای تولید این شکلات از پسته ایران استفاده می‌شود. در 6 ماهه دوم امسال حدود 115 هزار تن صادرات پسته داشته‌ایم که در کنار سایر عوامل، نقش شکلات دبی نیز در افزایش صادرات قابل‌توجه بوده است.

محمدی در کارگاه بررسی تخصصی استراتژی‌های برندینگ و راز موفقیت شکلات دبی در عصر دیجیتال، افزود: یکی از دلایل موفقیت برندینگ حمایت دولت‌هاست که این حمایت را در موفقیت شکلات دبی مشاهده می‌کنیم. همچنین در بحث مواد غذایی حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند گلفود دبی، سیال فرانسه و آنوگا آلمان و همچنین بررسی سایت‌های موفق و استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به برند شدن یک کالا کمک کند.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که نمی‌توانیم در ایران برندینگ ایجاد کنیم، عدم عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی WTO است. برای مثال پسته ایران توسط کشورهای دیگر بسته‌بندی شده و به‌عنوان یک برند به فروش می‌رسد، اما ایران نمی‌تواند این‌چنین برند ایجاد کند.

در ادامه این نشست راز موفقیت شکلات دبی در سه بخش روایت داستان، عوامل شهرت و چالش‌های این برند مورد بررسی قرار گرفت و حاضران به بحث و تبادل‌نظر در رابطه با موفقیت برندینگ در کشور پرداختند. حمایت دولت‌ها از برندسازی، آموزش، توجه به تاکتیک‌های فروش، اعتمادبه‌نفس و چگونگی معرفی خود، خلاقیت در تبلیغات و ساختارسازی ازجمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کارگاه بررسی تخصصی استراتژی‌های برندینگ و راز موفقیت شکلات دبی در عصر دیجیتال از سوی کمیته برندینگ و تجارت دیجیتال کمیسیون‌های توسعه صادرات و واردات و تجارت داخلی اتاق کرمان برگزار شد و قرار است در جلسات آینده نیز عوامل موفقیت برندهای مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=79599

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.