آوین ویژه»

جهانبخش بهترین بازیکن هیرنفین شد آمریکا نسبت به نقض حقوق اقلیت‌ها در سوریه ابراز نگرانی کرد آمار شهدای غزه به ۴۴ هزار و ۹۳۰ نفر افزایش یافت ۴۷۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی در استان بوشهر انجام شد هجوم پرسپولیسی ها به صفحه بیرانوند + عکس تئاتری که به جای آدم‌های شناخته‌شده متکی بر کیفیت است! از ایلان ماسک تا جف بزوس، غول‌های دنیای فناوری چه تحصیلاتی دارند؟ مادر شهیدان «فلاح» از خراسان رضوی آسمانی شد فرصت انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ تمدید شد ۱۰۰ هکتار از انهار کشاورزی لنگرود لایروبی می‌شود رایزنی «الجولانی» با نمایندگان گروه‌های تروریستی درباره نهاد نظامی سوریه پاسخ کرملین به درخواست ترامپ برای کاهش قیمت نفت سیگنال مذاکرات بر بازار ارز | شرط ریزش قیمت دلار اعلام شد انجمن تولیدکنندگان فولاد از تولید ۳۰.۲ میلیون تنی فولاد در سال ۱۴۰۳ خبر داد خطوط ریلی به صورت بهینه استفاده نمی‌شود هوش مصنوعی در خواربارفروشی افزایش پروازهای مستقیم ایران و تونس در دستور کار امیریل ارجمند به «یکی از ما» می‌آید

1

انتشار ۴ کتاب جدید در حوزه رسانه

  • کد خبر : 80765
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
انتشار ۴ کتاب جدید در حوزه رسانه

پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی ۴ اثر تازه در حوزه مطالعات رسانه را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی ۴ اثر تازه در حوزه مطالعات رسانه را منتشر کرد. این آثار در موضوع رسانه، تکنولوژی، ارتباطات، اقتصاد، فلسفه ارتباطات و… اشاره دارد که به شرح ذیل است:

کتاب «مفاهیم کلیدی مطالعات بازی‌های رایانه‌ای» نوشتۀ مارک جِی. پی. ولف و ترجمۀ محمدحسن یادگاری.
این کتاب در ادامۀ مجموعه‌کتاب‌های حوزه مطالعات بازی‌های رایانه‎‌ای است که با توجه به خلأ اساسی در باب گفتمان‌سازیِ متون فارسی در این حوزه برای ترجمه مورد توجه قرارگرفته است.

کتاب «فلسفۀ رسانه» نوشتۀ رابرت حسن و اتوماس ساترلند، به کوشش محسن بدره و مینا اسکوئی ترجمه شده است.
در کتاب فلسفۀ رسانه، حسن و ساترلند مسیر فلسفی و تکنولوژیکیِ رسانه را از یونان باستان تا امروز بررسی کرده‌اند و نوری جدید و آشکار بر شرایط رسانۀجهانی افکنده‌اند. فلسفۀ رسانه در قالبی روشن و جذاب طراحی شده و کاوشی در دسترس و جامع در ریشه‌های جامعۀ شبکه‌ای است.

کتاب «مفاهیم کلیدی در اقتصاد رسانه» برگرفته از دانشنامۀ بین‌المللی ارتباطات، ترجمه و تألیف آرین طاهری متشکل از ترجمه پنجاه‌وچهار مدخل از دانشنامه بین‌المللی ارتباطات است که در قالب چهار بخش مجزا تنظیم شده‌اند؛ به نحوی که پیوستگی مداخل بتواند فهمی منسجم در خصوص هر یک از نظام‌های سه‌گانه (کسب و کار، حقوقی و فناورانه) بازارهای رسانه و همچنین اثرهای بیرونی آن به دست دهند.

«واقعیت متورم» تألیف امیررضا مافی چهارمین کتابی است که در حوزه مطالعات رسانه به چاپ رسیده، کتاب با بررسی مفهوم تکنولوژی از منظر هایدگر آغاز می‌شود، سپس سوبژه را در جهان تکنولوژی بررسی می‌کند و ادعا می‌کند که دوران جدید، دوران پساتکنولوژی است و تکنولوژی دیگر خودش به مثابه ابزار حائز اهمیت نیست.

علاقه مندان هر کدام از این مجموعه را می‌توانید از سایت انتشارات پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=80765

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.