آوین ویژه»

بندهای لو رفته از مصوبه جدید شورای عالی فضای مجازی چه معنایی دارد؟ /یوتیوب طلایی در راه است؟ رشد اقتصادی ایران در ۴ سال گذشته | تحریم ها بلای جان کشور شد بیش از ۲۰ هزار گردشگر از باغ وحش صفه اصفهان بازدید کردند دولت سهم حق بیمه محصولات کشاورزان را پرداخت می‌کند عطار؛ نگین حکمت و عرفان در دل کویر تشنگی انسان معاصر است شلیک های پیاپی دولت پزشکیان به امید کارگران تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان علوم پزشکی در جشنواره دانشجوی نمونه ۱۴۰۳ تا پایان دی‌ماه تراکتور با آن همه بازیکن تحت فشار ما بود ارسال آثار هنری دانش آموزان به جشنواره امامت و مهدویت افزایش هزینه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن؛ هر متر مربع ۱۸ میلیون حمله جدید آمریکا به صعده یمن ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شناسایی ۲ جاسوس در سفارت انگلیس در مسکو عاملان درگیری در بیمارستان شهید بهشتی آستارا دستگیر شدند هفت میدان میوه و تره بار در شهر کرمانشاه ایجاد می‌شود کالابرگ الکترونیک تا چه زمانی اعتبار دارد؟ دسته‌روی بزرگ ام‌المقاومه در شهرستان بابل برگزار می شود دلیل اختلال در خط 4 مترو؛ نرم افزاربه جای واگن خراب شد

0

الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» در همدان اجرا خواهد شد

  • کد خبر : 80957
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۰:۱۸
الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» در همدان اجرا خواهد شد

همدان ـ معاون آموزش متوسطه استان همدان در جلسه معاونین مناطق از اجرای الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» خبر داد و افزود اجرای این الگو در اولویت برنامه‌های معاونت آموزش متوسطه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقامحمدی با اشاره به ضرورت تحول در نظام آموزش و پرورش، بر ایجاد عزم ملی در مدارس تاکید کرد و گفت: برای تحقق این هدف مهم، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای نقشه راه سند تحول بنیادین ضروری است.

وی افزود: یکی از راهکارهای کلیدی پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین، اجرای الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» است. بر این اساس، ۲۰ درصد مدارس عادی دولتی و ۵۰ درصد مدارس خاص شامل نمونه، شاهد، سمپاد و غیردولتی در اولویت اجرای این طرح قرار گرفته‌اند.

آقا محمدی با تاکید بر لزوم توانمندسازی مدیران و معلمان برای اجرای موفق این الگو، خاطرنشان کرد: «خلاقیت و نوآوری باید با برنامه‌ریزی درست در دانش‌آموزان تقویت شود تا زمینه شکوفایی استعدادهای آنان فراهم گردد.»

وی همچنین بر ایجاد محیط‌های متنوع یادگیری توسط مدیران مدارس تاکید کرد و گفت: «تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان از طریق ایجاد چنین محیط‌هایی محقق خواهد شد.»

وی از آغاز دوره‌های آموزشی برای راهبران و مدیران مدارس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این دوره‌ها گامی مؤثر در جهت اجرای هرچه بهتر طرح‌های تحول‌آفرین در نظام آموزش و پرورش باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=80957

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.