آوین ویژه»

برافراشته شدن پرچم جدید بر فراز گنبد حرم امیرالمومنین (ع) افزایش قیمت کالاهای اساسی در ۱۴۰۴ قطعی شد حمله علم الهدی به پزشکیان: مگر می‌توانید بگویید قانون حجاب از نظر من ابهام دارد، چطور اجرا کنم؟ همه دستگاه ها برای برگزاری کنگره شهید «عاشوری» در بوشهر همکاری کنند تاکید بر حضور تمامی دستیاران پزشکی کشیک در تعطیلات نوروزی حماس: اگر اشغالگران شروط جدیدی اعلام نکنند توافق آتش‌بس و مبادله اسرا ممکن است ۳ نمایش برتر و چندین رتبه سهم اصفهان در تئاتر کودک سامانه بارشی از فردا اردبیل را تحت تأثیر قرار می‌دهد بایدن: اف‌بی‌آی تحقیقات حادثه تروریستی «نیواورلئان» را دنبال می‌کند تأکید شهردار کرمانشاه بر زیباسازی شهر در آستانه نوروز آژیر خطر گسترده در مرکز و شمال فلسطین اشغالی در پی حملات حزب‌الله نولان در ستایش ریدلی اسکات نوشت؛ رودررو با آرزوهای تاریک ما تهدید شبکه رژیم غاصب به نابودی کرانه باختری خالص ارزش دارایی‌ صندوق‌های طلا به ۱۰۶ همت رسید برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ تن خاویار در لرستان ایران و آمریکا قرارداد ۵ ساله امضا کردند / واردات کالاهای آمریکایی، ساخت بندرگاه، کارخانه، مسکن، بیمارستان و…. پیش بینی روند افزایشی دمای هوا در کرمانشاه کدام آیه قرآن کریم، راه تحقق شعار رئیس جمهور را نشان می دهد؟

1

الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» در همدان اجرا خواهد شد

  • کد خبر : 80957
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۰:۱۸
الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» در همدان اجرا خواهد شد

همدان ـ معاون آموزش متوسطه استان همدان در جلسه معاونین مناطق از اجرای الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» خبر داد و افزود اجرای این الگو در اولویت برنامه‌های معاونت آموزش متوسطه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقامحمدی با اشاره به ضرورت تحول در نظام آموزش و پرورش، بر ایجاد عزم ملی در مدارس تاکید کرد و گفت: برای تحقق این هدف مهم، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای نقشه راه سند تحول بنیادین ضروری است.

وی افزود: یکی از راهکارهای کلیدی پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین، اجرای الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» است. بر این اساس، ۲۰ درصد مدارس عادی دولتی و ۵۰ درصد مدارس خاص شامل نمونه، شاهد، سمپاد و غیردولتی در اولویت اجرای این طرح قرار گرفته‌اند.

آقا محمدی با تاکید بر لزوم توانمندسازی مدیران و معلمان برای اجرای موفق این الگو، خاطرنشان کرد: «خلاقیت و نوآوری باید با برنامه‌ریزی درست در دانش‌آموزان تقویت شود تا زمینه شکوفایی استعدادهای آنان فراهم گردد.»

وی همچنین بر ایجاد محیط‌های متنوع یادگیری توسط مدیران مدارس تاکید کرد و گفت: «تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان از طریق ایجاد چنین محیط‌هایی محقق خواهد شد.»

وی از آغاز دوره‌های آموزشی برای راهبران و مدیران مدارس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این دوره‌ها گامی مؤثر در جهت اجرای هرچه بهتر طرح‌های تحول‌آفرین در نظام آموزش و پرورش باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=80957

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.