آوین ویژه»

پنتاگون: حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه تقویت می‌شود هوشمند کردن سیستم آبیاری فضای سبز دانشگاه صنعتی شریف زمان سفر رافائل گروسی به ایران / دلیل چیست؟ انجام وظیفه دیوان کیفری بین‌المللی در قبال جنایات اسرائیل ورود تروریستها به شهر منبج در شمال سوریه امروز؛ رگبار باران و وزش باد شدید در استان های شمالی «رویداد ملی قهرمان» در قم برگزار شد مراسم معنوی شب قدر در مصلی امام خمینی (ره)شهر ایلام جشنواره موسیقی فجر فرصتی برای اعتلای فرهنگ ایرانی است «مَن کُشی» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید یک رکورد دیگر در عربستان/ طولانی‌ترین سیستم قطار بدون راننده جهان رسماً آغاز به کار کرد بهبود کیفیت فضاهای آموزشی استان مرکزی سرلوحه اقدامات قرار دارد یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری CFD چیست ۱۵ هزار تن چای دبش فروخته شد/ به‌زودی مزایده خودروهای کوروش کمپانی برگزار می‌شود  جاده چالوس یک طرفه شد تغییر کانال قیمت اسم رمز بازار خودرو/ دلبری پژو پارس در شلوغی بازار جریمه‌ی عجیب راننده اسنپ در قانون جدید حجاب؛ بار اول سه میلیون تومان، بار دوم ۲۴ میلیون تومان!

1

ورود هوش مصنوعی در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما

  • کد خبر : 81196
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
ورود هوش مصنوعی در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از هوش مصنوعی در بهینه‌سازی قیمت‌گذاری و ارائه خدمات مبتنی بر اشتراک، می‌تواند در صنعت هوانوردی تحول ایجاد کنند.

به گزارش بازار، زهرا بختیاری، سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گذار از مدل‌های سنتی کسب‌وکار به یک اکوسیستم کاملاً دیجیتال، یکی از مهم‌ترین تحولات پیش روی صنعت هوانوردی است گفت: در آینده‌ای نزدیک، شرکت‌های هواپیمایی دیگر صرفاً شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی نخواهند بود، بلکه به ارائه‌دهندگان خدمات جامع سفر تبدیل می‌شوند.

وی با تأکید بر اهمیت بهره‌برداری از داده‌ها در عصر دیجیتال، گفت: شرکت‌های هواپیمایی در آینده به حجم عظیمی از داده‌های مشتریان دسترسی دارند. بهره‌برداری از این داده‌ها و ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده در لحظه، کلید رشد درآمدزایی خواهد بود.

وی با اشاره به مدل‌های درآمدی نوین در صنعت هوانوردی، تصریح کرد: مدل‌های اشتراک‌محور، استفاده از هوش مصنوعی در بهینه‌سازی قیمت‌گذاری و ارائه خدمات مبتنی بر اشتراک، از جمله مدل‌های درآمدی جدیدی هستند که می‌توانند در صنعت هوانوردی تحول ایجاد کنند.

بختیاری با بیان اینکه تغییر رفتار مسافران و رشد انتظارات آن‌ها، برندهای هوانوردی نیز باید رویکردهای جدیدی برای حفظ جایگاه خود اتخاذ کنند گفت:آینده صنعت هوانوردی دیگر صرفاً بر اساس تعداد ناوگان یا گستره مسیرهای پروازی تعریف نخواهد شد، بلکه بر اساس تجربه مشتری، پایداری و ارزش‌های انسانی سنجیده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برندهای سبز در صنعت هوانوردی، گفت: با افزایش آگاهی عمومی نسبت به مسائل زیست‌محیطی، در آینده برندهایی که متعهد به فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی باشند، اعتبار بیشتری نزد مسافران خواهند داشت

بختیاری با اشاره به نقش فناوری‌های نوین در ارائه خدمات به مشتریان، تصریح کرد: در آینده، مفهوم شرکت هواپیمایی دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی پیشرو دیگر خود را تنها به عنوان یک شرکت حمل‌ونقل هوایی تعریف نمی‌کنند، بلکه به اکوسیستم‌هایی تبدیل شده‌اند که خدمات متنوعی را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=81196

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.