آوین ویژه»

همایش اقتدار بسیجیان در بابلسر لوکاشنکو: آمریکا طرحی برای حل و فصل جنگ اوکراین ندارد سرمایه گذاری در تولید عامل اصلی توسعه و پیشرفت استان ایلام خواهد شد حمل و نقل درون شهری زنجان رایگان شد عملیات ترکیبی نیروهای مسلح یمن علیه ناو هواپیمابر آمریکا در دریای سرخ دولت تکلیف ۲ پرداختی مهم کارمندان در سال۱۴۰۴ را روشن کرد فوتبالیست خوش سابقه کشور درگذشت روحانیون انقلابی ورامین تجلیل شدند «بازی قدرت» به سبک پوتین؛ کرملین فرستاده ترامپ را ۱۲ ساعت معطل کرد مجید مظفری: فیلم دست تنها ویرانگی انسان را نشان می‌دهد تصاویری از بارش شدید برف در منطقه دریاچه تار دماوند واکنش کنعانی زادگان به نیمکت نشینی + عکس استقلال با دو مهاجم در بازی دوستانه شکست خورد/ پیش‌بینی‌ها برای دور برگشت لیگ برتر «لولی» بر مدار نوگرایی؛ سینمای مستقل در معرض نابودی است پخش «پوآرو» و سریال‌های جدید در کنداکتور رمضانی شبکه تماشا توافق درباره انحلال گروههای تروریستی در سوریه یک نفر در کویر گرمسار حوالی دکل علی آباد مفقود شد غافلگیری‌های جذاب بورسی در راه است

1

بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه‌آهن تهران و پایانه مسافربری جنوب

  • کد خبر : 88720
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه‌آهن تهران و پایانه مسافربری جنوب

وزیر راه و شهرسازی طی بازدید سرزده و شبانه خود از ایستگاه راه آهن تهران با مسافران حاضر در ایستگاه گفت‌وگو کرد و شرایط تهیه بلیت و کیفیت خدمات مسافری را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق شامگاه دوشنبه (۲۷ اسفندماه) در جریان بازدید از بخش های مختلف ایستگاه راه‌آهن تهران با مسافران گفت و گو کرد و نظرات مردم را نسبت به خدمات ارائه شده و میزان رضایت‌مندی آنان جویا شد.

در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به مشاهدات خود و اظهارات مردمی نسبت موضوع دسترسی به بلیت قطار، گفت: در گفت‌وگو با مردم متوجه شدم برخلاف مسافرانی که از طریق سامانه بلیت تهیه کردند، عده ای از هموطنان در زمان پیک سفرها از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند که با دشواری بیشتری مواجه شدند.

وی با بیان اینکه باید بررسی دقیقی در خصوص این مساله انجام شود، افزود: به طور قطع اشکالات و کمبودهایی از نظر میزان عرضه و تقاضا در ناوگان ریلی وجود دارد اما باید تلاش شود تا خدمات نسبت به میزان عرضه به بهترین شکل باشد.

وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت پاسخگویی و حفظ شأن و احترام مسافران تاکید کرد و گفت: امشب از دو قطار بازدید انجام شد که از نظر ما کیفیت قابل قبولی داشتند، اما باید مسافران نظرات خود را نسبت به کیفیت قطارها و واگن‌ها از طریق سامانه ۵۱۴۹ صدای مسافر شرکت راه‌آهن اعلام کنند.

صادق در ادامه خاطرنشان کرد: هر قطاری با هر تعداد ستاره‌، باید بهترین پاسخگویی را به هم‌وطنان داشته باشند و مردم نظرات خود را اعلام کنند.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه سعید رسولی معاون حمل و نقل وزارتخانه و جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه آهن در آستانه نوروز ۱۴۰۴ به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با مسافران، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مسافران تاکید کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی از زحمات و تلاش‌های کارکنان راه آهن قدردانی کرد.

به گزارش بازار، پیشتر مدیرعامل راه‌آهن اعلام کرد: از حدود ۳۲ میلیون نفر متقاضی سفرهای نوروزی ریلی، فقط ۲.۲ میلیون نفر بلیت تهیه کردند و به همین میزان توان پاسخگویی وجود داشت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید شبانه از پایانه مسافربری جنوب تهران، از نظارت مستمر مدیران فنی بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و از مردم خواست نقاط قوت و ضعف ناوگان را از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کنند.

وی پس از گفت‌وگوهای صمیمانه با مردم از اقشار مختلف مانند سرباز، دانشجو تا خانواده‌ها، همچنین کارکنان تعاونی‌ها، رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و … در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به بازدید شبانه از پایانه مسافربری جنوب تهران اظهار داشت: آرامش مردم در سالن برای رسیدن زمان سوار شدن اتوبوس مورد توجه قرار گرفت و در همین مدت بازدید، مردم مشکلی برای تهیه بلیت نداشتند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت ها و تعاونی‌هایی که امشب با آنها گفت و گو کردم، همه تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مسافران می کردند.

صادق با اشاره به مشکلاتی از قبیل تاخیر اتوبوس ها در مبدا به دلیل مشکلات فنی، تصریح‌کرد: فقط یک اتوبوس با تاخیر مسافر حرکت کرد، اتوبوس باید از هر نظر برای حرکت ایمن و خیال مسافر از بابت آن راحت باشد.

وی گفت: در این بازدید تاکید کردم که نظارت و بازدید مدیران فنی باید قبل از نزدیک شدن به زمان سفر انجام شود زیرا سپری کردن زمان معطلی در اتوبوس راحت نیست.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت حرکت اتوبوس ها در زمان قید شده در بلیت، گفت: نظارت در ایام سفرهای نوروزی مناسب است و مدیران فنی مستمر در حال پایش و نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستند.

صادق گفت: مردم از طریق سامانه ۱۴۱، نقاط ضعف و قوت و … را اعلام کنند و در پایشی که از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای سفرهای نوروزی در حال انجام است، ما را همراهی کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=88720

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.