آوین ویژه»

چالش‌های مردان از جنگ بازگشته؛ «مرگ در ساعت سگ» چگونه است؟ ۱۴ حمله اوکراین به تاسیسات انرژی روسیه پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۴ فرصت پژوهش‌های بین المللی برای دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اعتراف سارق به ۱۰۲ فقره سرقت در اراک کشته و زخمی شدن ۳ اسیر صهیونیست در جدیدترین حملات به غزه معاون وزیر علوم تهران را به مقصد چین ترک کرد القانوع: آماده ورود به مذاکرات مرحله دوم توافق آتش بس هستیم مراسم فریاد خاموش در شهرکرد برگزار شد بهترین متریال‌های ساخت غرفه نمایشگاهی تنها راه نجات و پیروزی مسلمانان بازگشت به قرآن است مقابله «قسد» با تروریست‌های وابسته به ترکیه در «مسکنه» و سد «تشرین» سردار مازندرانی طی سانحه هوایی به شهادت رسید جشنواره فیلم مقاومت دچار خسران بزرگ است فولاد خوزستان ۴۵ همت از ناترازی انرژی ضرر دیده است نیاز ناوگان هوایی کشور ۳۵۰ فروند آب رفت| مصرف سوخت ایرلاین ها از ۳.۵ میلیون لیتر کمتر شد؟ زیرساخت‌های سلامت کرمانشاه در جنگ ۱۲ روزه هدف حمله قرار گرفت دعوت مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها

3

تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

  • کد خبر : 9206
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲:۳۹
تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، گفت: در ۷ ماهه گذشته سال جاری به تخلف ۸۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت در کمیته استانی رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جلیلی نژاد در این زمینه با اشاره به اهمیت کاهش میانگین زمانی رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: از ابتدای سال جاری در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات در دفاتر، به تمامی ۸۲ تخلف واصله از دفتر پیشخوان خدمات دولت طبق شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵و شکایات کتبی دریافت شده رسیدگی شد.

وی بر اهمیت رسیدگی به تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف تاکید کرد و گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلف هستند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخطی از اجرای این تعهدات پس از بررسی در کمیته تخلفات، مشمول جریمه‌ای متناسب با میزان اهمیت تخلف خواهند شد.

رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=9206

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.