آوین ویژه»

دعوت سپاه لرستان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثبت نزدیک به ۸۷ هزار پایان‌نامه و رساله در ایرانداک تاکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه های فرهنگی در استان کرمانشاه نظارت جدی و کادر سازی از جمله رویکردهای دادگستری سمنان هشدار پلیس به مردم | ترفند جدید کلاهبرداران برای خرید طلا با رسید جعلی اکران آنلاین «آغوش باز» از ۲۳ بهمن روز طبیعت در کویر یزد انصارالله یمن: سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادیم ۲ هزار خودرو گرفتار در برف و کولاک در اتوبان زنجان_تبریز رهاسازی شد پرونده‌های رمزارز؛ ۵۶۰۰۰ شاکی و ۳۶ همت مطالبات عزاداری شب عاشورای حسینی در مسجد عاشورای بیرجند بحران مدیریت آب داریم؛ نه آب استنکاف ادارات ازپاسخ به استعلامات قضایی “پیگیرد قضایی” دارد افزایش تعامل و همکاری گمرک و سازمان استاندارد برای تسهیل تجارت خبر خوش برای طرفداران همستر کامبت / فصل دوم همستر کامبت از راه رسید کانون‌های مساجد در حوزه تربیت آگاهانه نقش‌آفرین هستند نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر قضات شهید قوه قضائیه زندگی با آیه‌ها؛ تفسیر آیات سوره مبارکه نور

2

تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

  • کد خبر : 9206
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲:۳۹
تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، گفت: در ۷ ماهه گذشته سال جاری به تخلف ۸۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت در کمیته استانی رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جلیلی نژاد در این زمینه با اشاره به اهمیت کاهش میانگین زمانی رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: از ابتدای سال جاری در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات در دفاتر، به تمامی ۸۲ تخلف واصله از دفتر پیشخوان خدمات دولت طبق شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵و شکایات کتبی دریافت شده رسیدگی شد.

وی بر اهمیت رسیدگی به تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف تاکید کرد و گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلف هستند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخطی از اجرای این تعهدات پس از بررسی در کمیته تخلفات، مشمول جریمه‌ای متناسب با میزان اهمیت تخلف خواهند شد.

رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=9206

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.