آوین ویژه»

فرصت رفع نقص مدارک آزمون دستیاری پزشکی تا ساعت ۲۴ امروز تمدید شد همایش «طلایه‌داران معرفت» در مشهد مدیران به وظایف قانونی خود برای حمایت از واحدهای تولیدی عمل کنند «جبهه» از آغاز رمضان به خانه‌ها می‌آید فوری/ تاریخ عرضه توکن تپ‌سواپ به بازار اعلام شد / قیمت هر TAPS چقدر خواهد بود؟ توجه به صنایع دستی به عنوان میراثی گران‌بهاء، برای توسعه استان اوکراین: روسیه خود را برای اعلام پیروزی در سالگرد جنگ آماده می‌کند نادیده گرفتن آزادی بیان و حق اعتراض، پایه‌های همبستگی ملی را تضعیف خواهد کرد «صفر به توان صفر» به خانه هنر دیوار رسید پیدا شدن بسته مشکوک و وقوع انفجار کنترل شده در نزدیکی سفارت آمریکا در انگلیس فرهنگ ایرانی در ویترین خود چه دارد؟ کمتر از دو ماه از آغاز ۲۰۲۵؛ شمار شهدای کرانه باختری به ۷۰ نفر رسید نقض مکرر توافق آتش بس در لبنان از سوی رژیم صهیونیستی شکست یک نیمه ای سپاهان مقابل الوحدات رئیس سابق «شاباک»: نافرمانی علیه نتانیاهو آغاز شده است تیراندازی به سمت شهروندان در کفرکلا و زخمی شدن ۲ نفر ورود ۱۲۰ هزار خودروی غیربومی به کرمانشاه از آغاز سفرهای نوروزی پیش بینی کاهش ۴۰ درصدی تولید گندم در لرستان

0

تمام شکایات نوروزی حوزه گردشگری استان همدان بررسی شد

  • کد خبر : 98422
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ - ۰:۱۹
تمام شکایات نوروزی حوزه گردشگری استان همدان بررسی شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در ایام نوروز به ۸ فقره شکایت گردشگران رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خاکسار اظهار کرد: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه مجموعاً تنها ۸ فقره شکایت در سامانه ۰۹۶۲۹ ستاد خدمات سفر استان همدان ثبت شده که به همگی آنها رسیدگی شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه نظارت بر تأسیسات گردشگری استان به شکل مستمر ادامه دارد، گفت: گشت‌های نظارتی متشکل از نمایندگان میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره صمت هستند.

وی تاکید کرد: بازدید از تأسیسات گردشگری استان در تمام تعطیلات ایام نوروز به صورت شبانه روزی ادامه داشت و این واحدها تحت رصد و پایش مستمر قرار گرفتند.

خاکسار گفت: واحدهایی که قوانین و مقررات را رعایت نمایند مورد تشویق قرار می‌گیرند و واحدهایی که از قوانین سرپیچی می‌کنند بدون هیچ اغماضی پس از تذکر و اخطار به مراجع قضائی و انتظامی جهت اعمال قانون معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه روزی در طول سال در خدمت مسافران و گردشگران قرار دارد و می‌توانند نکته نظرات را در خصوص چگونگی نحوه ارائه خدمات با ما در میان بگذارند و در کمترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی می‌‎شود.

خاکسار در خاتمه با بیان اینکه تمام نظارت‌ها در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی است، عنوان کرد: در این نظارت‌ها هتل، هتل آپارتمان، هتل بوتیک، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم گردی، مهمان‌پذیر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، مجتمع‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی بین راهی، محوطه‌های گردشگری، سفره خانه سنتی، سرویس‌های بهداشتی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی مورد بازدید قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=98422

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.