آوین ویژه»

۲۲ بهمن در رصد سران آمریکا است ۸ کشته در پی تیراندازی جمعی در مکزیک نامه وزیرعلوم به روسای دانشگاه‌ها برای تامین امنیت فضای اطراف دانشگاه برخورد جدی با گران‌فروشان در راستای دفاع از حقوق عامه مردم ۴۰ درصد کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش شبکه فیبر نوری برگزاری جلسه مشترک مجلس و قوه قضائیه با حضور اژه‌ای نظارت بر بازارهای نوروزی مازندران تشدید می شود نمی‌توان فیلم فلسفی جذاب ساخت؛ سوژه‌ای که اجازه نداد به او نزدیک شویم روسیه ابعاد حضور نظامی- بیولوژیکی آمریکا در آفریقا را فاش کرد بلومبرگ مدعی شد: اپل سال ۲۰۲۷ محصولاتی «انقلابی و مهم» رونمایی خواهد کرد آزمون ارزیابی علمی دانشجویان انتقالی علوم پزشکی ۱۳دی برگزار می شود توافقنامه آغاز عملیات اجرایی قطار شهری اهواز امضا شد صنعت هسته ای پشتوانه استقلال، رفاه و پیشرفت کشور است ۶۱ دستگاه ماینر قاچاق در شیراز کشف شد برندگان و بازندگان شیائومی در ۲۰۲۴ ۲ نفر از اعضای تیم تروریستی موساد دستگیر شدند بهترین ارز‌های دیجیتال برای خرید/ سه رمزارز با احتمال جهش زیاد نهمین اثر از مجموعه آثار اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی رونمایی شد

1

راهنمای جامع نگارش فیلمنامه جنگی مدرن در فیلم‌نگار

  • کد خبر : 16919
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
راهنمای جامع نگارش فیلمنامه جنگی مدرن در فیلم‌نگار

دویست و شصت و دومین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم‌نگار ویژه آذر ۱۴۰۳ در ۱۱۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دویست و شصت و دومین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم‌نگار ویژه آذر ۱۴۰۳ در ۱۱۸ صفحه منتشر شد؛ در ابتدای بخش سینمای ایران، سیناپس فیلم‌های «صبحانه با زرافه ها»، «باغ کیانوش» و سریال «داریوش» را در کنار نقد و تحلیل‌هایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشته‌اند، می‌خوانیم.

در این شماره با سروش صحت، درباره فیلمنامه «صبحانه با زرافه‌ها» گفتگو انجام شده است.

پرونده موضوعی این شماره به مفاهیم تخصصی فیلمنامه فیلم جنگی اختصاص دارد. رازهای فیلمنامه نویسی برای صحنه های نبرد در فیلم جنگی، راهنمای جامع نگارش فیلمنامه جنگی مدرن، نگاهی به فیلمنامه های ضدجنگ در سینمای ایران، چهارده فیلمنامه جنگی مهم تاریخ سینما و یک گفتگوی جمعی پیرامون این موضوع از جمله مطالب این بخش هستند.

بخش سینمای جهان با سیناپس «بیتل جوس و ربات وحشی» آغاز می شود و با نقد و گفتگوهایی با خالقان این آثار ادامه می‌یابد.

نکاتی درباره فیلمنامه هایی با موضوع خانواده انتخابی و نکته های کریستوفر وولگر درباره {کتاب} سفر نویسنده ۲ مقاله بخش تجربه های پراکنده است.

فیلمنامه کامل این شماره به «رانگو» نوشته جان لوگان اختصاص دارد که توسط فرنوش زندیه به فارسی برگردانده شده است. سکانس برگزیده، یک نقد و گفتگو درباره ساختار این فیلمنامه، مطالب پایانی شماره آذر است.

«فیلم‌نگار» به صاحب امتیازی بنیاد سینمایی فارابی منتشر می شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این شماره و استفاده از مطالب شماره‌های قبلی مجله به سایت مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=16919

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.