آوین ویژه»

سخنگوی وزارت خارجه: موضوع توان دفاعی در مذاکرات مطرح نبوده و نیست واگذاری سهام ۱۰ بنگاه مشمول واگذاری به ارزش ۸.۴ همت  کتاب زندگی با آیه‌ها ویژه فاطمیه سال ۱۴۰۳ منتشر شد برخورد با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری توسط دادستان همدان “قانون کاهش مجازات” از عوامل اصلی افزایش جرائم خشن! کارگاه منطقه‌ای طراحی پوستر «آن مرد پایان ندارد» پایان یافت یک قانون از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد روسیه: از تشکیل کشور مستقل فلسطین حمایت می کنیم ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در بمباران انبار تسلیحات حماس در جنوب سوریه اولین وزیر ارتباطات ایران بعد از انقلاب اسلامی که بود؟ مداح پرحاشیه تحت پیگرد قضایی قرار گرفت «جولانی» تسلیم آمریکا و تل‌آویو شد/ گروه‌های فلسطینی خلع سلاح می‌شوند افزایش ۴۵ درصدی حقوق و دستمزد کارگران مجلس را راضی نکرد «جنگی میان دو فتح» در «قرارگاه» رسانه ملی المیادین: احتمال از سرگیری اجرای توافق آتش بس در غزه آغاز ثبت نام کارگاه محتوایی «مقاومت، شمع معنا بخش زندگی» دیدار هیئت آمریکایی با «الجولانی» در یکی از هتل‌های دمشق+ عکس ۲ سانحه رانندگی در جاده اراک به ازنا هشت مصدوم برجای گذاشت

1

راهنمای جامع نگارش فیلمنامه جنگی مدرن در فیلم‌نگار

  • کد خبر : 16919
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
راهنمای جامع نگارش فیلمنامه جنگی مدرن در فیلم‌نگار

دویست و شصت و دومین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم‌نگار ویژه آذر ۱۴۰۳ در ۱۱۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دویست و شصت و دومین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم‌نگار ویژه آذر ۱۴۰۳ در ۱۱۸ صفحه منتشر شد؛ در ابتدای بخش سینمای ایران، سیناپس فیلم‌های «صبحانه با زرافه ها»، «باغ کیانوش» و سریال «داریوش» را در کنار نقد و تحلیل‌هایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشته‌اند، می‌خوانیم.

در این شماره با سروش صحت، درباره فیلمنامه «صبحانه با زرافه‌ها» گفتگو انجام شده است.

پرونده موضوعی این شماره به مفاهیم تخصصی فیلمنامه فیلم جنگی اختصاص دارد. رازهای فیلمنامه نویسی برای صحنه های نبرد در فیلم جنگی، راهنمای جامع نگارش فیلمنامه جنگی مدرن، نگاهی به فیلمنامه های ضدجنگ در سینمای ایران، چهارده فیلمنامه جنگی مهم تاریخ سینما و یک گفتگوی جمعی پیرامون این موضوع از جمله مطالب این بخش هستند.

بخش سینمای جهان با سیناپس «بیتل جوس و ربات وحشی» آغاز می شود و با نقد و گفتگوهایی با خالقان این آثار ادامه می‌یابد.

نکاتی درباره فیلمنامه هایی با موضوع خانواده انتخابی و نکته های کریستوفر وولگر درباره {کتاب} سفر نویسنده ۲ مقاله بخش تجربه های پراکنده است.

فیلمنامه کامل این شماره به «رانگو» نوشته جان لوگان اختصاص دارد که توسط فرنوش زندیه به فارسی برگردانده شده است. سکانس برگزیده، یک نقد و گفتگو درباره ساختار این فیلمنامه، مطالب پایانی شماره آذر است.

«فیلم‌نگار» به صاحب امتیازی بنیاد سینمایی فارابی منتشر می شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این شماره و استفاده از مطالب شماره‌های قبلی مجله به سایت مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=16919

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.