آوین ویژه»

توجه به نیازهای ورزشی جوانان باید در اولویت قرار گیرد هشدار نسبت به تحرکات مشکوک آمریکا در عراق و سوریه ۳ فرمول نهایی برای افزایش دستمزد کارگران در ۱۴۰۴ جزئیات بیشتر از حریق امامزاده ابراهیم؛ ۱۵ خانه سوخت نماینده پارلمان لبنان: حزب‌الله پس از آتش‌بس همچنان فعال خواهد بود قابلیت جدید اینستاگرام که سروصدای زیادی بپا کرد تاکید «السودانی» بر اجرای عملیات پیش‌دستانه علیه بقایای تروریست‌ها ترامپ در بیخ گوش ایران وضعیت پل زیرگذر شهر پرندک زرندیه صفر تا صد اقتصاد ۲۰۲۴ در ۹ نمودار ویترین تسنیم شماره ۸۳۰ کانیمانگا اولین‌ فیلمی بود که هلی‌کوپترها در آن شخصیت داشتند؛ شیرودیِ «سیمرغ» نماینده هوانیروزی‌هاست هر فیلمی شانس سریال شدن را ندارد؛ دستاورد «دختران کوچه غم» چه بود؟ نقاره‌نوازی به مناسبت شب اول ماه مبارک رمضان در حرم امام رضا(ع) بازدید ۴۱۰۰ دانش آموز مازندرانی از مناطق عملیاتی جنوب جهاد تبیین و معرفت مانع انحراف جامعه از مسیر اصلی می شود حمایت از تولیدکنندگان مرغ در خوزستان با برنامه خرید گوشت مرغ ورود دومین بخش از تجهیزات خارجی پروژه به سایت مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل

1

شهرداری در اجرای تعهدات خود نسبت به «تئاتر فجر» کوتاهی کرده است!

  • کد خبر : 55288
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۳ - ۴:۴۸
شهرداری در اجرای تعهدات خود نسبت به «تئاتر فجر» کوتاهی کرده است!

مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد علیرغم جلسات برگزارشده متعدد با شهرداری تهران، هنوز روند انجام تعهدات این نهاد نسبت به جشنواره روند کندی دارد.

وحید لک مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره و وضعیت تعامل شهرداری تهران در این باره، به خبرنگار مهر گفت: از ۶ ماه پیش تا کنون بیش از ۲۰ جلسه را با مجموعه‌های شهرداری تهران که می‌توانند خدمات خود به جشنواره تئاتر فجر را در زمینه اطلاع‌رسانی، رفاهی و خدماتی ارائه دهند، برگزار کردیم. از ۶ ماه پیش رایزنی‌ها شامل جلسات حضوری و نامه‌نگاری با بخش‌های مختلف شهرداری اعم از شهردارها، سازمان زیباسازی، حمل و نقل و سازمان فرهنگی و هنری را نیز آغاز کردیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌ها و جلساتی که داشتیم به ما اعلام شد در مدیریت جدید شهرداری تهران امور مربوط به جشنواره‌ها و فعالیت‌های هنری از طریق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام می‌شوند و حتی سازمان زیباسازی، مترو و کارشناسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بر این موضوع تأکید داشتند. در جلسه آخری که با ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران داشتیم قرار شد تبلیغات محیطی جشنواره پررنگ و به صورت گسترده انجام شود. همچنین برای ایاب و ذهاب گروه‌ها اتوبوس‌هایی در اختیار جشنواره قرار گیرد و از زیرمجموعه‌های تفریحی و فرهنگی شهرداری تهران استفاده شود.

لک تأکید کرد: علیرغم اینکه مواد تبلیغاتی مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار داده‌ایم اما تا به امروز کلیه تعهداتی که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متقبل شده بود به صورت متفرقه و کمرنگ انجام شده است. در پاسخ به پیگیری‌های ما هم مدام گفته می‌شود تبلیغات گسترده به زودی شروع می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اینکه شهرداری طی چند سال اخیر در زمینه تبلیغات تئاتر حضوری جدی نداشته است، افزود: بر همین اساس انتظار این را داشتیم که اجرای تعهدات توسط شهرداری کند پیش برود.

وی یادآور شد: نکته قابل تأمل این است که شهرداری تهران اگر فضایی را در اختیار جشنواره تئاتر فجر قرار داده طبق قرارداد مالی بوده است نظیر تماشاخانه ایران‌شهر. در بحث طراحی و تبلیغات فضای باز هم خودمان اقدام کرده‌ایم.

لک متذکر شد: معتقدم تجمع اموری که مربوط به بخش‌های دیگر شهرداری نظیر سازمان زیباسازی است در مدیریتی واحد و ذیل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نتیجه نداشته است.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه طی روزهای باقیمانده از برگزاری جشنواره تئاتر فجر شهرداری تهران تبلیغات گسترده و دیرهنگام را انجام دهد، درباره همکاری سازمان صدا و سیما با دوره چهل و سوم جشنواره تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره از جشنواره به شدت جدی عمل کرده و تا امروز تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در پوشش جشنواره همراه بوده‌اند. تا کنون ۱۵ شبکه و برنامه رادیویی و ۱۷ شبکه و برنامه تلویزیونی مجوز فعالیت و پوشش جشنواره را از دبیرخانه دریافت کرده‌اند که جای تشکر دارد.

مدیر روابط عمومی جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر یادآور شد: امسال بسیاری از خبرگزاری‌ها هم بخش تصویری خود را فعال کرده‌اند و در این بخش هم جشنواره تئاتر فجر را پوشش می‌دهند که جای قدردانی دارد. در واقع خبرگزاری‌ها و سازمان صدا و سیما بار شهرداری تهران را هم به دوش گرفته‌اند.

لک در پایان سخنان خود گفت: عمده تمرکز تبلیغات ما روی مجموعه تئاتر شهر است تا هنرمندان و مخاطبان با چهره زشت فضای بیرونی مجموعه مواجه نشوند. امسال در همه بخش‌ها منسجم پیش می‌رویم و تبلیغات محیطی سالن‌ها نیز انجام شده است. تنها نکته‌ای که کند پیش می‌رود همکاری شهرداری تهران است و این اتفاق علیرغم جلسات و رایزنی‌های ۶ ماه گذشته رخ داده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=55288

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.