آوین ویژه»

مضامین تمدنی قرآن باید تبیین شود مطالبات مردم شهرستان میناب در هرمزگان از رئیس‌جمهور موفقیت ۶ کودک ایرانی در نمایشگاه نقاشی بلغارستان حال ۲ نفر از مصدومان انفجار رشت وخیم است؛ علت در دست بررسی کنگره ملی شهدای کردستان در سال ۱۴۰۵ برگزار می شود جشنواره کن؛ نگاه به کیفیت صنعت جهانی سینما یا کیف پول؟ دولت درباره قیمت دلار به در بسته خورد (۱۱ دی) مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است خنثی‌سازی یک حمله تروریستی در روسیه برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی لغو روادید «زاخارووا» برای شرکت در نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا فرهنگ حسینی در جامعه نهادینه شود جشنواره نان فرصتی برای نمایش فرهنگ‌های مختلف و تقویت همدلی است یائیر گولان: با فروپاشی اقتصادی اسرائیل مواجه هستیم واکنش یحیی به شکست فولاد/ تا اینجا هم نباید می‌آمدیم! واکنش نخستین کشور عربی به پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا تاکید وزارت علوم برای برگزاری امتحانات در شهریور ماه قسام مسئولیت عملیات تیراندازی در شهرک آرئیل را برعهده گرفت

2

توضیح روابط عمومی تئاتر فجر درباره تبلیغات شهری جشنواره

  • کد خبر : 55912
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۴:۵۲
توضیح روابط عمومی تئاتر فجر درباره تبلیغات شهری جشنواره

روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات شهری جشنواره یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت همکاری شهرداری تهران درباره تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره یادداشتی را منتشر کرد.

در این یادداشت چنین آمده است:

«به نام خدا

هر سال با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جشنواره‌های هنری فجر شور و حال ویژه‌ای به جامعه بخشیده، فرصتی فراهم می‌شود تا تولیدات یکسال هنرمندان ایران دیده، شنیده و ارزیابی شود.

در این ایام شهر چهره‌ای فرهنگی به خود می‌گیرد و تالارهای نمایش و سینماهای پایتخت و البته سایر ایران میزبان مردم هنردوست می‌شود و این رویدادهای بزرگ محقق نمی‌شود مگر با هم‌افزایی و همراهی نهادهای مردمی و دستگاه‌های دولتی، مصداق نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی در راستای توسعه فرهنگی و هنری.

در این میان شهرداری تهران هر ساله همراه جشنواره‌های هنری بوده و در بخش‌های مختلف با امکانات و خدمات ویژه خویش زیبایی و شکوه این رویدادها را دوچندان کرده است و این مسئولیت‌پذیری از سوی شهرداری‌ها، مختص تهران و ایران عزیز نیست. با مرور جشنواره‌های بین‌المللی متوجه می‌شویم شهرداری‌ها متولی اصلی و حامی برگزاری چنین برنامه‌های هستند.

تبلیغات محیطی، فضاهای فرهنگی و در اختیار، سازمان زیباسازی، مترو، اتوبوس‌رانی و … بخش‌هایی است که همراهی خویش را در سالیان سال ثابت کرده‌اند و گاهی عدم هماهنگی زمانی مابین روابط عمومی جشنواره و شهرداری تهران سوءتفاهم‌هایی را ایجاد می‌کند که البته یک موضوع گذرا است.

واقعیت همانی است که مقام معظم رهبری فرمودند «کار فرهنگی نیازمند عزم ملی است»، شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های متمادی این ضرورت و این تاکید رهبری را در تعامل مشترک تعریف کرده و رویدادهای بزرگی را در طول سال مدیریت می‌کنند.

از این رو روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن درخواست هماهنگی زمانی بهتر بخش‌های مختلف شهرداری تهران جهت پوشش تبلیغی و معرفی برنامه‌های جشنواره به مردم شریف تهران بر خویش فرض می‌داند از درک و فهم فرهنگی و همراهی صمیمانه با دبیرخانه جشنواره چه در این دوره چه ادوار مختلف تقدیر و تشکر نماید.

بی‌شک خلق حماسه‌های فرهنگی و هنری و گرامیداشت با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند همکاری های متقابل است.»

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=55912

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.