آوین ویژه»

سرمربی ملوان: پنالتی های ملوان نادیده گرفته شد دولت سر کارگران کلاه گذاشت | سه سال جنگ برای هیچ! پیش بینی بورس با سیگنال نرخ سود سپرده‌ ها افزایش قربانیان خروج هواپیما از باند در کره جنوبی به ۸۵ نفر فوری | قیمت طلا ۱۸ عیار اعلام شد (۱۸ آذر ۱۴۰۳) فوتی‌های حادثه کوهدشت به ۷ نفر رسید ملاک های جدید حذف یارانه نقدی در ۱۴۰۴ | این حقوق بگیران با یارانه وداع کنند استقبال ضعیف نظامیان صهیونیست از لشکر مقابله با حملات مشابه طوفان الاقصی مهلت ثبت درخواست مهمانی در دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد بازدید حجت‌الاسلام قمی از نمایشگاه قرآن کریم سود سهام عدالت ۱ میلیون متوفی به حساب ورثه واریز شد خطر محرومیت از بیخ گوش پرسپولیس گذشت گزارش زنده از ورزشگاه آزادی/ استقلال یک – الشرطه عراق یک ۶۷ دستگاه ماشین‌آلات سازمانی و ظرفیت بخش خصوصی آماده عملیات زمستانی موشک‌های یمنی فرودگاه بن گوریون را فلج کردند؛ فرار گسترده صهیونیست‌ها+ فیلم همسان‌سازی ناقص حقوق بازنشستگان | مجلس به میدان می‌ آید سفیر ایران در هلند احضار شد ISQI مقام برترین شرکت خدماتی کشور را کسب کرد

0

تقاطع رویان – آب پری ناتمام مانده است

  • کد خبر : 109074
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۱
تقاطع رویان – آب پری ناتمام مانده است

نوشهر – مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل مازندران گفت: اجرای هزار و ۱۰۰ متر از تقاطع رویان – آب پری همچنان مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تنها پیش ازظهر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های راهسازی غرب مازندران با بیان اینکه در غرب مازندران راه‌های متعددی داریم، گفت: در این منطقه کمربندی نوشهر، نور-رویان، کمربندی محمودآباد غیره تکمیل شده است.

وی تقاطع رویان و آب پری را از جمله طرح‌ها ذکر کرد و گفت: پایه‌های پل را تکمیل کردیم و به دلیل معارض باقی مانده است و پیمانکار برای جابجایی برق انتخاب کردیم.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۱۰۰ متر از عملیات این تقاطع باقی مانده است، گفت: با توجه به این تملک اراضی سنگین است قرار بود استان عملیات آزادسازی را انجام دهد و شرکت ساخت، پروژه را فعال می‌کند.

تنها با بیان اینکه هر شهری که بتواند مسیر اجرای کمربندی‌ها را آزادسازی کند، شرکت ساخت نسبت به اجرای پروژه اقدام می‌کند، گفت: در کمربندی چالوس سه دستگاه پل داریم که پل نواب ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف دو هفته آینده عملیات اجرایی باند شمال زیرگذر را شروع می‌کنیم.

وی واگذار نشدن عرصه‌ها برای اجرای پروژه‌ها از جمله مرزن آباد – دزدبن را از مسائل ذکر کرد و گفت: در حالی که تعداد درختانی که در محور مرزن آباد دزدبن قطع می‌شود بسیار کم است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=109074

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.