آوین ویژه»

عیادت آیت‌الله سبحانی از آیت‌الله نوری همدانی در قم کشف جنازه یک پزشک در بجستان مسدود شدن محور بجنورد آشخانه به دلیل کولاک شدید سرنگونی ۲۱ پهپاد اوکراینی بر فراز مناطق مختلف روسیه روز جهانی قدس؛ فلسفه‌ای برای بودن شکار یک هواپیمای عمودپرواز / سلاح جدید ارتش آمریکا یا اختراعی غیرنظامی؟ جزئیات تازه از ترور ۲ قاضی دادگستری/ تحقیقات امنیتی آغاز شد رجیستری گوشی‌های آیفون دوباره به مشکل خورد افتتاح کارگاه تخصصی فناوری هوش مصنوعی در خوزستان «اقتصاد» رمز موفقیت ترامپ در انتخابات| دست بالای معیشت عمومی در برابر اخلاق آمریکایی! هشدار خشکسالی شدید در ایران؛ پاییز کم‌بارش در راه است مقاومت: مردم به سمت مسجدالاقصی بروند؛ بیانیه و سخنرانی ارزشی ندارد موضع‌گیری صدراعظم آلمان در قبال تحولات سوریه استاندار تهران خواستار نظارت جدی بر بازار و بازرسی انبارها شد حل اختلافات درباره توافق آتش‌بس غزه؛ کابینه نتانیاهو فردا تشکیل جلسه می‌دهد مقابل جنگ نرم دشمن باید مجهز باشیم ایران علی (ع) با صدای محمد معتمدی حوزه علمیه در مسیر حمایت از مقاومت با پرچمداری رهبر انقلاب است

1

تکریم ارباب رجوع در ادارات استان سمنان

  • کد خبر : 112694
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰:۱۴
تکریم ارباب رجوع در ادارات استان سمنان

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه دوشنبه در دیدار با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در دفتر خود خواستار تکریم ارباب رجوع در مجموعه‌های اداری و دولتی سراسر استان سمنان شد.

وی با بیان اینکه ادارات باید با احترام کار مردم را راه بیاندازند، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم در مراجعه به آنها سردرگم نباشند و همچنین نسبت به راه انداختن کارهایشان ابهامی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین رسالت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و ابراز کرد: روابط‌عمومی‌ها باید گره‌گشایی از امور مردم را وظیفه خود بدانند تا بتوانند در خدمت رسانی موفقیت کسب کنند.

مطیعی با بیان اینکه رسیدگی به مشکل مراجعه‌کنندگان مورد توجه تمام کارکنان اداری باشد اما روابط عمومی‌ها باید بیشتر از دیگران در این زمینه کار کنند، گفت: یکی دیگر از کارکردهای روابط عمومی‌ها می‌تواند ارتباط بین مخاطبان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان آن ارگان باشد که امور را به سمت اصلاح شدن سوق دهد.

وی همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از رسالت روابط عمومی‌ها این است که بتوانند خروجی نشست‌ها را به سمت حل مسئله پیش برده و در اطلاع رسانی اقدامات و خدمات هم اهتمام داشته باشند، افزود: روابط عمومی می‌تواند پیشانی یک دستگاه باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=112694

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.