آوین ویژه»

راه‌اندازی میز کشورهای حوزه خلیج فارس در اتاق بازرگانی آبادان تدارک تمهیدات برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ در اولین زمان ممکن «آبجی مظفر» خنده به لب «تئاتر فجر» نشاند؛ اعتراض قطب‌الدین صادقی به نادیده گرفتن‌ها مشاهده ۳ یوزپلنگ در میاندشت میامی گفتگو با عوامل نشست نمایش «دایره گچی قفقازی» اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان به حوزه تغذیه دانشگاه‌های علوم پزشکی آذربایجان غربی مهیای استقبال از میهمانان نوروزی ترامپ در مراسم خاکسپاری پاپ، با ملونی، استارمر و زلنسکی دیدار می‌کند موفقیت دانشجویان پزشکی آزاد تهران در آزمون علوم پایه و پیش کارورزی ملت ایران با صبر، توکل و شهادت، هیمنه دشمن را در هم شکست ترکیب هوش مصنوعی و سخت‌افزار پیشرفته در گوشی پرچمدار جدید گوگل / عکس تمدید اجرای «کرشن دو» به مدت ۴ روز شرح تولید «مهمان‌کشی» محرمی؛ امام حسین (ع) در سریال چگونه تصویر شد؟ راز انتخاب یک منطقه مسکونی به عنوان محل تبادل اسرا؛ پیامی که به ترامپ مخابره شد شوک شبانه فیفا به پرسپولیس تصاویر دوربین‌های ترافیکی پس از اصابت موشک به میدان قدس تجریش یک انتصاب جدید در شهرداری تهران محدودیت جدید برای دیوارکشی عشایر و زنبورداران اعلام شد

0

بهبود پوشش ارتباطی در استان بوشهر با احداث ۳۳ سایت

  • کد خبر : 124812
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۴
بهبود پوشش ارتباطی در استان بوشهر با احداث ۳۳ سایت

بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکت‌های زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ثبت شکایات مردمی در سال جاری نسبت به سال قبل، ۱۳.۵ درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل نیز، از ۸۶.۱ روز کاری سال گذشته به ۲۲.۱ روز در سال جاری کاهش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حمایت از حقوق مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده است.

سملیان افزود: نتایج گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات تأثیر خواهد داشت و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات می‌توانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان را از طریق سامانه ثبت کنند .

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=124812

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.