آوین ویژه»

آغاز دور جدید اجراهای «امشب به صرف بورش و خون» کولاک شدید جاده ابهر- قیدار را مسدود کرد تقدیر از مرضیه برومند و اکبر زنجانپور در دانشگاه تهران معرفی نامزدهای بخش نمایش خیابانی «تئاتر فجر» ژاپن ۱۱ فرد، ۲۹ نهاد و ۳ بانک روسی را تحریم کرد آمریکا: حملات انصارالله هزینه سنگینی به ما تحمیل کرده است برپایی موکب‌های پذیرایی از عزاداران حسینی در گناوه سقوط عجیب قیمت بیت‌کوین پس از دستور اجرایی ترامپ سی و نهمین همایش روز ملی مددکاری اجتماعی برگزار می‌شود بیانیه مسکو درباره توافقات نشست آمریکا و روسیه در ریاض آزمایشگاه‌های گمرک نوت بوک ها را آتش می‌زنند سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد ایجاد ۱۵ رشته ویژه بانوان در دانشگاه‌های ویژه خواهران رشد بورس در ۶ ماه همتی بیشتر از ۳۶ ماه خاندوزی/ بازار سرمایه اصلی‌ترین حامی خود را از دست داد چند کلام با صاحب الزمان در مسیر طریق المهدی از نگاه مهر کوروش زارعی: تئاتر مسجد نه‌تنها عقب‌گرا نیست بلکه پیش‌برنده است آغاز رسیدگی به پرونده بزرگ کلاهبرداری خودرویی در قزوین انتشار پوستر نمایش «کورالاین»

0

بهبود پوشش ارتباطی در استان بوشهر با احداث ۳۳ سایت

  • کد خبر : 124812
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۴
بهبود پوشش ارتباطی در استان بوشهر با احداث ۳۳ سایت

بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکت‌های زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ثبت شکایات مردمی در سال جاری نسبت به سال قبل، ۱۳.۵ درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل نیز، از ۸۶.۱ روز کاری سال گذشته به ۲۲.۱ روز در سال جاری کاهش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حمایت از حقوق مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده است.

سملیان افزود: نتایج گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات تأثیر خواهد داشت و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات می‌توانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان را از طریق سامانه ثبت کنند .

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=124812

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.