آوین ویژه»

تاکید استاندار زنجان بر مانیتورینگ و نظارت جدی بر معادن پزشکیان راهی میرداماد شد تامین روزانه ۳۵۰ تُن مرغ طی بحران اخیر در استان مرکزی آیت‌الله میرباقری: «الهیات مقاومت» در ایام فاطمیه تبیین شود گاردین: تماشاگران اسرائیلی آغازگر درگیری‌های هلند بودند راه‌اندازی قطار پرسرعت تهران ـ مشهد تا هفته آینده رایزنی «سودانی» و رئیس امارات با محوریت سوریه و غزه نتانیاهو: اسرائیل و آمریکا راهبرد مشترکی درباره غزه دارند بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) آغاز به کار کرد واکنش رئیس فیفا به حضور هواداران خانم در بازی سپاهان – پرسپولیس قالیباف: ۱۸ اتهام به من زدند و همه را دادگاهی کردم/ اتهامات دروغ بود زندگی با آیه ها؛ تفسیر آیه ۷۴ سوره مبارکه فرقان آمار شهدای غزه به ۴۵ هزار و ۷۱۷ نفر افزایش یافت دیدار پادشاه اردن و ترامپ در کاخ سفید «تارنوش» با موسیقی تلفیقی به صحنه می‌رود محورهای رایزنی مقامات ارشد آمریکا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس «سگ دست» در راه پاکستان «سلیمان فرنجیه» از نامزدی ریاست جمهوری لبنان به نفع عون کنار رفت

0

طرح راهبری آموزشی در مدارس استان سمنان اجرا شد

  • کد خبر : 131013
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۸:۱۴
طرح راهبری آموزشی در مدارس استان سمنان اجرا شد

سمنان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح راهبری آموزشی در مدارس متوسطه استان خبر داد و گفت: رفع موانع تحصیلی دانش آموزان هدف این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حزب‌الهی بعد از ظهر شنبه در نشست تبیینی سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش سمنان بیان کرد: آموزش و پرورش بر عدالت آموزشی، کیفیت‌بخشی و مهارت‌آموزی تاکید دارد.

وی افزود: تحول در نظام آموزشی از دو مسیر کلیدی تحول در کلاس درس و تحول در مدیریت آموزشی محقق می‌شود و برای دستیابی به این هدف، برنامه‌هایی چون سفر یادگیری و شمیم با رویکرد توانمند سازی و مدرسه تراز سند تحول بنیادین از مهر سال جاری اجرایی خواهد شد.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به طرح «شمیم» شبکه ملی یادگیری معلمان افزود: این برنامه با ایجاد شبکه‌های یادگیری منسجم به توانمندسازی معلمان به‌ویژه با اولویت نو معلمان می‌پردازد و در این طرح، موانع و چالش‌های آموزشی از طریق خود اظهاری، بازدید بالینی، شناسایی توسط راهبر، گفت‌وگو با دانش‌آموزان، اولیا و نظارت بالینی، شناسایی و حل می‌شوند.

حزب‌الهی با اشاره به اجرای طرح راهبری آموزشی خاطرنشان کرد: سرگروه‌های درسی به‌عنوان راهبر آموزشی، مسئولیت هدایت و نظارت بر شش همکار خود را برعهده خواهند داشت و این راهبران با استفاده از ابزارهایی مانند هوش مصنوعی و گزارش‌های مستقیم، به رفع موانع آموزشی کمک می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح الگوی مدرسه تراز گفت: این الگو با پنج بُعد اصلی و ۳۲ مؤلفه و ۵۷ شاخص به‌صورت تدریجی در مدارس استان اجرا می‌شود و در سال جاری، ۱۰ درصد مدارس عادی و ۵۰ درصد مدارس غیر دولتی تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=131013

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.