آوین ویژه»

زندگی با آیه‌ها در چهارمحال‌وبختیاری، سوال روز پانزدهم و برنده چهاردهم «هست و نیست»؛ روایت عشق و حسرت‌های ناگزیری که فراموش نمی‌شوند سرمربیگری این چهره در پرسپولیس قطعی شد آخرین خبرها از بازداشت دانشجوی ایرانی در آمریکا آدرس تهرانِ زاکانی کجاست؟ افراد مظنون در پرونده قتل دانشجوی دانشگاه تهران دستگیر شدند پنجمین عرضه اولیه امسال، امروز انجام می‌شود ۹۵ درصد از مشاورین املاک ارومیه به سامانه کاتب متصل شدند «اخلاق» محور برنامه‌های حوزه علمیه است؛ نیازسنجی پژوهشی در مازندران افشاگری عجیب ایلان ماسک درباره وزارت خزانه‌داری آمریکا «بچه» به هند می‌رود بهم ریختگی تعادل دلار در پی تحولات سوریه | این وضعیت مقطعی است معتمدیان: امسال ۲۵۰ هزار تبعه غیر مجاز در استان تهران دستگیر شدند امنیت کامل در مرزهای شش‌گانه برقرار است نمایندگان قم در مسیر قهرمانی آسیا انتقاد تند از مجلس برای کاهش ساعت کاری کارکنان تلاش برای پیدا کردن صیاد غرق شده لنگرودی همچنان ادامه دارد سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند

0

اشارک، پل ارتباطی چندرسانه‌ای با بیمه‌شدگان ناشنوا

  • کد خبر : 146408
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۵
اشارک، پل ارتباطی چندرسانه‌ای با بیمه‌شدگان ناشنوا

تبریز-مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، راه‌اندازی سامانه اشارک را پل ارتباطی چندرسانه‌ای کارشناسان بیمه با بیمه‌شدگان ناشنوا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا میرزایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب اظهار کرد: از اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ سامانه اشارک به منظور دسترسی غیرحضوری و آسان افراد کم‌شنوا و ناشنوا به خدمات بیمه سلامت راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه و با افزوده شدن امکانات هوش مصنوعی به پورتال سازمان بیمه سلامت ایران، مردم و همچنین افراد ناشنوا می‌توانند با کلیک روی آیکون اشارک در پایین صفحه به لینک https://caic.ihio.gov.ir مراجعه و به صورت تایپی سوالات و موضوعات بیمه‌ای خود را با سامانه پاسخگویی مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی مطرح کرده و پاسخ خود را از هوش مصنوعی و یا کارشناسان بیمه سلامت ایران دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: این موضوع کمک شایانی به افراد کم شنوا و ناشنوا در تعامل دو سویه با بیمه سلامت خواهد داشت.

میرزایی تأکید کرد: ضمن توسعه درگاه چت آنلاین که با هوش مصنوعی تقویت شده، درگاه جدید تماس تصویری نیز راه اندازی شده است و از این طریق کارشناسان پاسخگو و مسلط به زبان اشاره، پاسخگوی سوالات ناشنوایان و کم شنوایان از طریق تماس تصویری و چند رسانه‌ای خواهند بود.

وی ادامه داد: به منظور اطلاع‌رسانی عمده به افراد کم‌توان با سازمان بهزیستی، معاونت درمان و معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، مراغه و سراب مکاتبات لازم انجام شده تا این عزیزان بتوانند در صورت نیاز با کارشناسان بیمه سلامت ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را در خصوص بیمه مطرح کنند.

گفتنی‌ست این اقدام در جهت رفاه حال بیمه‌شدگان بیمه سلامت و تسهیل در دریافت خدمات توسط مراجعین کم‌توان انجام گرفته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=146408

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.