آوین ویژه»

دستگیری زورگیری که به یک ماشین با چاقو حمله‌ کرده بود کمینه دمای استان قم به منفی ۶ درجه می رسد ۲۸ پروژه ورزش روستایی در مازندران افتتاح شد تعداد موزه‌های آذربایجان غربی به ۲۳ مورد افزایش می‌یابد کاخ سفید: یمن تهدید واقعی و فعلی برای «اسرائیل» است توزیع ۴۳ هزار تن برنج با قیمت مصوب برای نوروز و رمضان تلویزیون رژیم صهیونیستی: اسرائیل از تنش‌های بی‌سابقه‌ای رنج می‌برد شاهنامه چیزی جز فراخوان همگانی به دانش و خرد نیست افزایش ۱۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بایدن مدعی شد: لبنان و اسراییل با توافق صلح موافقت کردند تجاوز دوباره اسرائیل به جنوب سوریه شهادت ۲ کودک فلسطینی در غزه هنرمند مولدی که در هنر «انقلاب» به پا کرد! تاخیر در افتتاح مسیر گرمسار- سمنان | «عدم تزریق اعتبارات» مقصر شناخته شد حمله شهردار شیکاگو به ترامپ! تامین و تولید کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی بدون مشکل واکنش بقایی به اظهارات جنجالی گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران مقابله با تصویب مقررات خلق‌الساعه، هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها را می‌طلبد

2

مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 17309
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۵
مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

قم- وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و این عرصه با نیازهای روز جامعه انطباق ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم اظهار کرد: آموزش و پرورش با یکدیگر دو پیوند ناگسستنی دارند که باید با یک دید کلان و جامع به آن نگاه کرد، ضمن اینکه این دو در جامعه به حد مطلوب توجه نشده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تعلیم و تربیت در نظام و حاکمیت در یک جایگاه والایی قرار دارد و این امر بایستی در جامعه تقویت شوند و این مسئله با اهتمام معلمان محقق می‌شود.

وی ابراز کرد: تمام مشکلات تربیت کشور مربوط با نظام تعلیم و تربیت نیست، ضمن اینکه باید منشأ این موانع پیدا و آمایش شوند.

کاظمی عنوان کرد: فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت بسیار دشوار و پیچیده است، ضمن اینکه محور آن باید بر اساس سند تحول بنیادین باشد و می‌بایست در این راستا گام برداشت.

وی افزود: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و نظام تعلیم و تربیت با فضای روز جامعه انطباق ندارد.

وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: موضوعاتی نظیر عدالت آموزشی، کیفیت، هوش مصنوعی، جایگاه و منزلت معلمان، اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از جمله مأموریت‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید حلقه اتصال ظرفیت‌ها باشد و سیاستگذاری کند و با برنامه ریزی منسجم و راهبری به برنامه‌ها ضریب بدهد.

کاظمی خاطرنشان کرد: تعامل حوزه علمیه و دانشگاه باید افزون شود چراکه هریک دارای نقاط قوتی هستند و به تقویت و اعتلای نظام آموزشی کمک مؤثری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=17309

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.