آوین ویژه»

آغاز جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر ماه» در مازندران تصویب بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بیجار ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران تا ۶ خرداد تمدید شد هشدار پاکستان به هند درباره هر گونه ماجراجویی لیبرمن: مواضع ولیعهد عربستان پُر از تناقض است «گورکن» اکران آنلاین شد ۹۵۰ گروه جهادی در هفته بسیج به مناطق محروم خدمت رسانی کردند علی اف: هنوز علت سقوط هواپیمای آذربایجانی معلوم نیست زمان دیدارهای استقلال در لیگ نخبگان آسیا مشخص شد آیا اخلاق مستلزم دین است و یا دین بدون اخلاق تعینی ندارد؟ واکنش غضنفرآبادی به ماجرای توییت بابک زنجانی حملات آمریکا و انگلیس به یمن ادامه دارد؛ انصارالله: قطعاً پاسخ می‌دهیم شهادت کارشناس علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران از وعده مقاره برای تولیدآهنگ هشت دقیقه‌ای تا تولد «دردانه» همایون برگزاری جشنواره فیلم ایرانی در کرواسی درویش به مذاکره با اسماعیل کارتال ادامه می‌دهد/ توافق در راه است؟ قصه شمع‌های خاموش و عروسک‌های شکسته در«باغ وحش شیشه‌ای» شناسایی۴۳ فقره تغییر کاربری در مزارع بابلسر

4

مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 17309
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۵
مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است

قم- وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و این عرصه با نیازهای روز جامعه انطباق ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم اظهار کرد: آموزش و پرورش با یکدیگر دو پیوند ناگسستنی دارند که باید با یک دید کلان و جامع به آن نگاه کرد، ضمن اینکه این دو در جامعه به حد مطلوب توجه نشده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تعلیم و تربیت در نظام و حاکمیت در یک جایگاه والایی قرار دارد و این امر بایستی در جامعه تقویت شوند و این مسئله با اهتمام معلمان محقق می‌شود.

وی ابراز کرد: تمام مشکلات تربیت کشور مربوط با نظام تعلیم و تربیت نیست، ضمن اینکه باید منشأ این موانع پیدا و آمایش شوند.

کاظمی عنوان کرد: فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت بسیار دشوار و پیچیده است، ضمن اینکه محور آن باید بر اساس سند تحول بنیادین باشد و می‌بایست در این راستا گام برداشت.

وی افزود: مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است و نظام تعلیم و تربیت با فضای روز جامعه انطباق ندارد.

وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: موضوعاتی نظیر عدالت آموزشی، کیفیت، هوش مصنوعی، جایگاه و منزلت معلمان، اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از جمله مأموریت‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید حلقه اتصال ظرفیت‌ها باشد و سیاستگذاری کند و با برنامه ریزی منسجم و راهبری به برنامه‌ها ضریب بدهد.

کاظمی خاطرنشان کرد: تعامل حوزه علمیه و دانشگاه باید افزون شود چراکه هریک دارای نقاط قوتی هستند و به تقویت و اعتلای نظام آموزشی کمک مؤثری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=17309

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.