آوین ویژه»

تکرار تاریخ؛ چرا رژیم صهیونیستی توان شکست حزب‌الله را ندارد؟ با اعتماد دولت به بخش خصوصی، رشد اقتصاد ملی را فراگیر، مستمر و پایدار خواهیم ساخت ۱۲۰ اتباع بیگانه غیرمجاز از محمودآباد طرد شدند فرماندار داکوتای شمالی وزیر کشور دولت ترامپ خواهد بود وعده همتی درباره تخصیص سهام جدید به نوزادان دیدار عارف با مهدی کروبی در حصر + عکس ارتش روسیه شهرک «نوایا ایلینکا» را تصرف کرد افتتاحیه چهارمین جشنواره امامت و مهدویت در مشهد اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دو قاضی شهید جذاب ترین آرایشگر دنیا در سال ۲۰۲۴ معرفی شد طراحی و راه‌اندازی «سامانه جامع رصد و مدیریت دبیرخانه ملی جمعیت» تلاش قوه قضائیه برای تحقق شعار سال جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان راهنمای جامع نگارش فیلمنامه جنگی مدرن در فیلم‌نگار شدت گرما ادارات کهگیلویه و بویراحمد را فردا تعطیل کرد آغاز «هنر گمنامی»؛ روایت خاموش ایثار بر بوم هنر پروژه سی‌تی‌اسکن بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند افتتاح شد ضرورت تطابق کشت محصولات با اقلیم و نیاز بازار برای مهار قیمت‌های نجومی

1

برنامه‌های فرهنگی باید مسئله محور و نقطه زن باشند

  • کد خبر : 18219
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
برنامه‌های فرهنگی باید مسئله محور و نقطه زن باشند

بندرعباس- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر لزوم استمرار مدیران در اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: برنامه‌های فرهنگی باید مسئله محور و نقطه زن باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی ظهر پنجشنبه در نشست فصلی شورای راهبری و هماهنگی امور بانوان استان هرمزگان که با حضور مدیران ادارات تبلیغات اسلامی و جمعی از بانوان برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۴۰ سالی که از عمر مبارک انقلاب اسلامی ایران گذشته است، حجم بی‌سابقه‌ای کار فرهنگی در کشور انجام شده است که بخش عمده‌ای از آن‌ها در حوزه بانوان بوده است اما با این وجود شاهد پریشانی‌هایی در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به چالش‌های موتورسواری، شرب خمر، اعتیاد و اختلاط بانوان در استان هرمزگان، افزود: متأسفانه در کارهای فرهنگی نقطه‌زنی نشده است در حالی که باید کار فرهنگی به صورت نقطه‌زنی و مسئله محور انجام شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، بیان کرد: امروز کارهای فرهنگی‌ای می‌توانند اثربخش باشند که به طور دقیق مشکل را شناخته باشند و بر اساس آن طراحی و برنامه‌ریزی شده باشند.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: اقتضائات هر شهرستان در طراحی فرهنگی بسیار متفاوت است از این رو نمی‌توان از همه شهرستان‌ها انتظار داشت که یک طرح متمرکز را با ابلاغ ستادی انجام دهند بر همین اساس مدیران شهرستانی باید با استفاده از بدنه کارشناسی و مشاوره‌ای و ایجاد بازوان تخصصی به برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگی بانوان بپردازند.

وی تصریح کرد: شورای راهبری امور بانوان یکی از بازوهای اصلی مدیران تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها است که باید با شناخت دقیق در طراحی برنامه‌های فرهنگی اقدام کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه کار فرهنگی با طراحی فرهنگی دو مقوله‌ی کاملاً متفاوت هستند، خاطرنشان کرد: اولویت بندی در کارهای فرهنگی از دیگر مسائلی هستند که باید مدنظر همه قرار گیرد.

حسینی تاکید کرد: کار فرهنگی نیاز به صبر دارد و باید امورات فرهنگی با استمرار انجام شود تا نهایتاً منتج به نتیجه شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=18219

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.