آوین ویژه»

گوش جهانیان برای شنیدن پیام مکتب سلیمانی مشتاق تر شده است پیروی از مکتب شهید سلیمانی رمز پیروزی است پاسخ استاندار هرمزگان به گمانه زنی‌ها درباره دلیل حادثه بندرعباس چرا موشک جدید سپاه در عمق ۵۰۰ متری زمین دپو شد؟ از وظایف روسای دانشگاه‌ها احترام به نیروی انسانی است بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های فرودگاه اهواز ورزشگاه آزادی فردا به صورت رسمی رونمایی می‌شود اعتکاف خلوتگه دلنواز با معشوق لایتناهی؛ فرزندانی که معتکف شدند افزایش ۱۴۳ درصدی داده‌های پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور ترامپ و پوتین در یک قدیمی توافق + فیلم فعالیت ۲ نمایشگاه تنظیم بازار در کرج| ۱۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت وزیر کشور اسبق سوریه خود را تسلیم کرد قیمت طلای جهانی اعلام شد + ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ جشن شکرانه قرآنی در بیرجند «جزر و مد» ۲ بار در هفته پخش می‌شود؛ رونمایی از تیزر و پوستر جزئیات جدید از خرید املاک توسط افغانستانیها با حربه ثبت شرکت «یلدا» به «خانه دوست» رسید ابلاغ بخشنامه دانشگاه آزاد درباره برنامه های دهه مبارک فجر

2

پرونده مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی روی میز ستاد امر به معروف استان همدان

  • کد خبر : 20537
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۵
پرونده مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی روی میز ستاد امر به معروف استان همدان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: در پی ثبت گزارش‌های مردمی در سامانه مطالبه‌گری سو، پرونده مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی متخلف مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ثبت گزارش‌های مردمی در “سامانه مطالبه‌گری سو ” صابریون دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان همدان ضمن برگزاری جلسه‌ای برای بررسی معضلات مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی اظهار کرد: اگر اقدامات اصلاحی به‌موقع انجام نشود، ترک فعل از سوی متولیان محسوب خواهد شد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن همدان در مسیر گردشگری و حجم بالای سفرها، کمبود امکانات و مشکلاتی نظیر سرویس‌های بهداشتی ناکافی و عدم رعایت استانداردهای بهداشتی، وضعیت نامناسب نمازخانه‌ها و فراهم نبودن شرایط مناسب برای استراحت مسافران در برخی مراکز بین‌راهی گزارش شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان خاطرنشان کرد: عدم درج قیمت بر روی کالاهای خوراکی، گران‌فروشی و قیمت‌های غیرمنطقی نسبت به قیمت‌های واقعی و معمول در بازارهای شهری از دیگر مشکلاتی است که منجربه نارضایتی و شکایت مردم شده است.

صابریون ادامه داد: مردم حق دارند که در طول سفر از خدمات مطلوب‌تری برخوردار شوند و اگر اقدامات اصلاحی در اسرع وقت انجام نشود، ترک فعل از سوی متولیان محسوب خواهد شد.

وی عنوان کرد: در دو سال گذشته، این ستاد عملاً با هدف ویژه بر مردمی‌سازی فریضتین و ورود به بخش دوم امر به معروف یعنی امر به معروف مسئولین اشاره کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان ابراز کرد: با استناد به آیه ١٠۴ سوره آل‌عمران، اهمیت نظارت همگانی در جامعه مهم است و مردم باید در برابر فساد، انحراف، کاستی‌ها و نواقص بایستند و سکوت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در پیگیری مشکلات، سامانه مردمی مطالبه‌گری سو راه‌اندازی شده است که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا مشکلات خود را مستقیم و سریع گزارش دهند.

صابریون ادامه داد: در برخی موارد شاهد هستیم وقتی مردم برای بیان مشکلات خود به مسئولان مراجعه می‌کنند، با کم‌توجهی یا در برخی مواقع خدای ناکرده بی‌توجهی مواجه می‌شوند که نظارت مردمی باید تمامی سطوح حاکم باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=20537

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.