آوین ویژه»

علی دایی: هزار سال دیگر هم نمی‌توانید خاموشم کنید / برای تاج متاسفم اردوغان: کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی قطعا تاسیس خواهد شد سازمان سنجش: تغییر برنامه زمانی هیچ یک از آزمون‌های کشوری امکان‌پذیر نیست عارف: راه آزادی قدس راه انقلاب اسلامی است حمله پهپادی سنگین به پالایشگاه نفت روسیه عکسی که دل کارگران ایرانی را به درد آورد | استخدام افغانستانی ها رسما قانونی شد؟ کشف مزرعه استخراج رمز ارز در کهگیلویه و بویراحمد همجوشی هسته‌ای در خانه! / ترکیب خلاقیت و هوش مصنوعی با ریسک سرطان صدور کیفرخواست برای یک شهردار و ۲ مدیر به اتهام تبانی یادبودی برای یک هنرمند اصیل؛ صدای ژاله علو نامیراست خداحافظی اتوبوس‌های دیزلی از خط بهارستان_جمهوری پرداخت وام ضروری به ۲۳ هزار بازنشسته کشوری کلید خورد کسب رتبه برتر آذربایجان شرقی در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها فشار مجلس برای افزایش وام مسکن: نامه ۱۰۸ امضایی به رییس‌جمهور ۳۳۴ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای آذربایجان غربی جابجا شده اند مسابقه «#سردار» ویژه دانشجویان برگزار می‌شود عربستانی‌ها به دنبال خرید مهدی طارمی! مدارس خراسان رضوی غیر حضوری و ادارات فردا تعطیل شد

2

بازدید از آخرین وضعیت پروژه بهسازی و توسعه فرودگاه کرمانشاه

  • کد خبر : 21374
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۸
بازدید از آخرین وضعیت پروژه بهسازی و توسعه فرودگاه کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست معاونت عملیات فرودگاهی و مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها از پروژه بهسازی و توسعه سطوح پروازی فرودگاه کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها در جریان بازدید از پروژه بهسازی سطوح پروازی اظهار کرد: با توجه به اینکه این پروژه مهم برای افتتاح و بهره‌برداری در آینده نزدیک آماده می‌شود، کمیسیون تحویل موقت تشکیل و کارشناسان اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها، مدیران فرودگاه کرمانشاه و مشاور پروژه اقدامات لازم برای تحویل موقت را انجام دادند.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در پروژه بهسازی و توسعه سطوح پروازی فرودگاه کرمانشاه گفت: نوسازی و تأمین ایمنی تاکسی‌وی موازی فرودگاه برای بهره‌برداری عملیاتی با رویکرد باند موقت به‌منظور حداقل رساندن تعطیلی فرودگاه در زمان بهسازی باند اصلی( افزایش شاخص PCN/R، اصلاح طرح هندسی تاکسی‌وی و موارد وابسته)، مطابقت طراحی روسازی بر اساس اسناد بالادستی ایکائو و FAA با ضوابط و مشخصات فنی اجرایی لایه‌های روسازی و استفاده از لایه تثبیت شده سیمانی(CTB) به‌عنوان لایه تثبیتی زیر لایه آسفالتی در باند موقت را که برای نخستین بار در فرودگاه کرمانشاه انجام شد، می‌توان جزو اهم این اقدامات دانست.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=21374

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.